[Freeware] BMW M3 Challenge

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.699 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:11

Arfman

Drome!

offtopic:
Mooi om te horen dat-ie goed werkt, had eigenlijk ook niet anders verwacht. Plus je bent nu in het bezit van een persoonlijk door Arfman gepimpt gaspedaal :+ (of was het rem?)

Ga het spel nu weer opstarten .. wish me luck :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-05 10:10

Darkasantion

Just keep swimming!

ABS nog wel aan, glijdt hij nog net teveel weg, DSC wel uit, TC lvl 1 en tada, ik rij beter, veel beter!

Of, ik pak de lijnen en rempunten mooier omdat ik ze ken, of hij rijdt nu beter. Best time short: 1:42:852
Ben ik het begin er vaak nog afgegaan, maar na 5~6 ronden krijg je hem wel door

[ Voor 15% gewijzigd door Darkasantion op 19-09-2007 20:17 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-02 15:38
Tijdje gespeeld en het is best wel reclame voor BMW... je kan vanuit stilstand optrekken vanuit zijn 6 zonder de koppeling te bedienen... met damage gaat dat dinge niet kapot, en hij geeft zelf gas bij het terugschakelen...

er zijn in gtr 2 veel meer rijhulpen die uitgezet kunnen worden... maar ja: te realistisch, en iedereen zou er vantevoren achter komen wat een baksteen die auto is... geef mij maar de E30 M3 2.5... die woog tenminste niets.

speel trouwens met een g25

U vraagt, wij antwoorden.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Arfman schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:50:
offtopic:
Mooi om te horen dat-ie goed werkt, had eigenlijk ook niet anders verwacht. Plus je bent nu in het bezit van een persoonlijk door Arfman gepimpt gaspedaal :+ (of was het rem?)

Ga het spel nu weer opstarten .. wish me luck :P
offtopic:
ow wist ik niks van, wat heb je gesleuteld dan? naja het gaat er om dat hij het goed doet en dat doet ie perfect! ;)

ga ook weer even rijden :) sta nu op 2:18 maar wel met alle hulpmiddelen (behalve auto shift en TC op 1) aan... :X
offtopic:
jaa dat klopt trouwens had je verteld, naja de lijm mocht niet lang houden dus was d'r weer van af (was verder wel keurig gelijmd trouwens, was 't gas pedaal) had ik er eigenlijk in m'n vakantie aan moeten lijmen, dan kon het een heeeele tijd uitharden maar vergeten, naja die pedalen liggen toch onder m'n bureau ;) :+

[ Voor 21% gewijzigd door GoldenSample op 19-09-2007 21:42 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

offtopic:
Dat wist je toch wel? Er was een heel klein hoekje van 1 pedaal afgeknapt, als het goed is zie je het breukje nog wel

Net ff gespeeld, 20 minuten ofzo. Ben op het moment meer bezig met rFactor, na een recent bezoek aan de Nordschleife ben ik helemaal verslingerd aan dat circuit. Kan hem met een Ford RS200 aardig temmen nu :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:55

DaWaN

'r you wicked ??

Arfman schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:20:
offtopic:
Dat wist je toch wel? Er was een heel klein hoekje van 1 pedaal afgeknapt, als het goed is zie je het breukje nog wel

Net ff gespeeld, 20 minuten ofzo. Ben op het moment meer bezig met rFactor, na een recent bezoek aan de Nordschleife ben ik helemaal verslingerd aan dat circuit. Kan hem met een Ford RS200 aardig temmen nu :P
Tssss die HRC mod zuigt, die auto's hebben onrealistisch veel snelheid & grip :P

Ik vind de PCC '05 nog steeds het leukste op de nordschleife.

Beetje jammer dat je deze M3 niet de nordschleife kan jagen :( Dan maar met de E46 mod voor rFactor :D

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Arfman

Arfman

Drome!

Die RS200 plakt inderdaad als een overreden vlieg aan de weg. Leuk is wel dat de grens van die auto (en zeker de baan) vrij dun is. Laatst een rondje vrijwel 99% van de tijd op de grens gereden, dat was echt dikke fun. PCC mod is errug goed, goeie physics en graphics.

Maargoed, da's offtopic. Gisteravond geen crash gehad, positief dus :P

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb rFactor verschillende keren gespeeld en verschillende mods uitgeprobeerd, maar het komt gewoonweg niet in de buurt van de beleving die ik in GTR en GTR2 heb. Ik reed de eerste keer dat ik rFactor probeerde ook al wel een paar maanden fanatiek in GTR.

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat klopt, het is een totaal ander spel. Maar ik vind het cool, puur omdat ik over de Nordschleife kan jakkeren :P

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Het leuke van rFactor is de afwisseling, je kunt eigenlijk op iedere baan rijden met iedere soort auto die je maar wilt. Van F1 1979 tot Trucks :)

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20
gewoon abs uitzetten, glijden doe je pas als je gaat sturen tijdens het remmen, en dat moet je nooit doen in de racerij.Remmen voor de bocht!

Het lekkerste rijd ik met alles uit, en dan met een playstaion 2 gamepad, gaat heerlijk!

Echt een leuk initiatief van BMW, snap niet precies waarom ze het doen ,want hun doelgroep bereiken ze er niet echt mee denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:19

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

T7D_Sneezy schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:58:
gewoon abs uitzetten, glijden doe je pas als je gaat sturen tijdens het remmen, en dat moet je nooit doen in de racerij.Remmen voor de bocht!
Aardige uitspraak...

Zat circuits waar dat je echt seconden kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:02:
[...]

Aardige uitspraak...

Zat circuits waar dat je echt seconden kost...
Hangt ook een beetje van de klasse af. In de F1 remmen ze bijv ook nooit de bocht in.
T7D_Sneezy schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:58:

Het lekkerste rijd ik met alles uit, en dan met een playstaion 2 gamepad, gaat heerlijk!

Echt een leuk initiatief van BMW, snap niet precies waarom ze het doen ,want hun doelgroep bereiken ze er niet echt mee denk ik.....
glijden is bij simulatie racen niet bijzonder slim : je slijt je banden veels te veel om constant te kunnen rijden!

[ Voor 51% gewijzigd door Kurios op 21-09-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kurios schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:09:
[...]

Hangt ook een beetje van de klasse af. In de F1 remmen ze bijv ook nooit de bocht in.
En das dus bullshit...
Op verschillende circuits kom je daar niet onder uit...
In iedergeval op Sepang en op Silverstone, en er zullen wel meer voorbeelden zijn van remmend de bocht in...
Das juist de kunst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kurios schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:09:
[...]

Ooit gekeken hoe M Schumacher remde?
Die remt dus in de bochten en ik doe dit zelf ook in de race games die ik speel.

Het heeft voor en nadelen deze techniek, insturen bocht is die wat onstabieler maar je kan er harder in. En als je eerder remt heb je minder onbalans maar ga je er trager in, maar kan je meestal wat eerder op het gas.

Eerste bocht Barcelona met GTR2 rem ik altijd nog een deel in de bocht. Maakt niet uit welke wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Pffrt. Zojuist een 2:23 gereden met een keyboard. Man man man. ABS en alles aan, en nog vol blokkeren over 4 wielen. Niet kunnen sturen, en langer moeten remmen dan me lief is, om maar niet te blokkeren bij het sturen. Alles of niets gasgeven is of spinnen of te traag de bocht uit. Jammer.

Maar voor een keyboard vind ik het niet verkeerd na een paar rondjes al. Er zit zeker nog winst in als ik ondanks het blokkeren toch beter op de lijn kan blijven. Jammer dat een goed wiel zo duur is. Ik zie op de site van bv. Logitech gewoon 300 euro staan voor een setje :o

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 23-09-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dutch3men schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 01:14:
[...]

Ooit gekeken hoe M Schumacher remde?
Die remt dus in de bochten en ik doe dit zelf ook in de race games die ik speel.

Het heeft voor en nadelen deze techniek, insturen bocht is die wat onstabieler maar je kan er harder in. En als je eerder remt heb je minder onbalans maar ga je er trager in, maar kan je meestal wat eerder op het gas.

Eerste bocht Barcelona met GTR2 rem ik altijd nog een deel in de bocht. Maakt niet uit welke wagen.
Schumacher had ook voor een F1-coureur een aparte rijstijl.
http://www.youtube.com/watch?v=Uk2p2nRK-p4

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Anoniem: 4629 schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:36:
Pffrt. Zojuist een 2:23 gereden met een keyboard. Man man man. ABS en alles aan, en nog vol blokkeren over 4 wielen. Niet kunnen sturen, en langer moeten remmen dan me lief is, om maar niet te blokkeren bij het sturen. Alles of niets gasgeven is of spinnen of te traag de bocht uit. Jammer.

Maar voor een keyboard vind ik het niet verkeerd na een paar rondjes al. Er zit zeker nog winst in als ik ondanks het blokkeren toch beter op de lijn kan blijven. Jammer dat een goed wiel zo duur is. Ik zie op de site van bv. Logitech gewoon 300 euro staan voor een setje :o
koop een 2ehands Driving Force Pro en check het 'race sim hardware topic' dan weetje de DFP z'n nukken (naja meer de pedalen) en hoe je dat zeker als tweaker zijnde zo fixt mocht je d'r last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Net even een paar rondjes Nordschleife [tourist] gedaan met de tijdversnelling op 10X. :9
Na een rondje of 2 had ik op sommige plekken de zon zo op m'n gezicht staan dat ik nauwlijks nog kon zien waar ik was. 8)
Dat lange rechte stuk is echt super gaaf en dan die flauwe bocht naar links, vol gas.
Snelste rondje was 9:07, niet echt snel maar wel leuk.

Hoe je de Nordschleife aan de praat krijgt:
http://forum.racesimcentr...hread.php?t=297872&page=2 _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door LoneRanger op 23-09-2007 17:12 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bruut! Maar helaas redelijk omslachtig elke keer.

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 23-09-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 4629 schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:12:
Bruut! Maar helaas redelijk omslachtig elke keer.
Mwah, valt mee.
De eerste keer moet je al die stappen doorlopen [3 minuten] maar daarna is het alleen maar een kwestie van die 2 mappen veranderen van naam. [20 seconden]
En wat is nou 20 seconden voor rondrijden op de Nordschleife? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat je het geheid eens vergeet. Het moet toch goed te doen zijn om daar ingame een keuzemenu in te modden. Wellicht in de nabije toekomst. Wie zal het zeggen.

Sowieso BMW maakt die game niet zelf. Dat is gebaseerd op een bestaande engine van een racesim. En daar zit ongetwijfeld een trackselector in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 16-05 10:10

Darkasantion

Just keep swimming!

Woho, spel wordt nog leuker! Hele Nordschleife! Gaat nu echt wel jeuken om toch wel even stuurtje te halen!

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu de maximale wieluitslag van de default 20% naar de maximale uitslag van 37% gezet. En de remgevoeligheid van 50% naar 100%. Met het keyboard is nu toch wel wat beter te rijden zonder TC. Zelfs een bocht driftend nemen gaat. En als je heel snel bent kun je de terugslag ook opvangen. Maar niet altijd, en dan ga je oscilleren. Sja .. keyboard. Maar goed.

En de Nordschleife is cool. Alhoewel ik wel het idee heb dat ie soms smaller is dan in het echt. En jammer dat de omgeving ook niet een beetje mee is gebouwd. Ik had eigenlijk ook parrallel aan het rechte stuk willen rijden vanaf de rotonde, en dan de afslag pakken, onder de tunnel door, en naar Brunnchen rijden of de ingang van het F1 circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:09

Sick Nick

Drop the top!

De game is gebaseerd op GTR2, als je de nordschleife wilt spelen kan je beter GTR2 nemen. Dan kan je tenminste ook een andere auto kiezen (standaard of een mod met andere auto's). En keuze uit een aantal ring varianten (tourist, 24h, VLN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nordschleife zit toch niet standaard in gtr2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het introscherm van de Nordschleife zegt GT Legends. Dat zal de engine wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:32

scorpie

Supra Addict

Het gaat erom dat deze game gratis is en dat je hier dus ook meerdere circuits dan de 2 bijgevoegde kunt rijden (Op het andere forum staan ook pictures van iemand die op Istanbul rijdt).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja als je het truukje met 1 circuit kunt uithalen dan zal het voor alle tracks uit GT Legends wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:09

Sick Nick

Drop the top!

Het introfilmpje van de M3 challenge (zeg maar dat logo) is identiek aan het introfilmpje bij GTR2. Ook de instellingen en de opbouw van het menu en hoe alles loopt is precies hetzelfde: eerst keuze voor soort race, daarna auto en circuit kiezen, circuit laden, daar realisme kiezen en je stoel verschuiven met beeld enzo, dan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:32

scorpie

Supra Addict

Ja precies. Ik dacht eerst dat de Nordschleife in de gratis versie zat en dat je em alleen moest unlocken ofzo, maar nu ik de methode zie, zie ik idd dat ze gewoon zooi van de oorspronkelijke game hebben geript.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GT Legends en GTR2 kunnen natuurlijk ook gewoon zusjes van elkaar zijn. Vervolgdelen of simpelweg dezelfde engine in licentie afgenomen hebben. Ik heb ooit de demo van GTR gespeeld en daarvan zagen de schermen en menu's er ook vrijwel identiek uit. Maar de .bmp van de Nordschleife zegt GT Legends en het is aannemelijk dat dat gewoon mee is gekopieerd van dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Sick Nick schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:28:
Het introfilmpje van de M3 challenge (zeg maar dat logo) is identiek aan het introfilmpje bij GTR2
Je bedoelt Tentacle-studio's, dat is de uitgever waar zowel Simbin als Blimey hun titels uitbrengen.
Opzich wel een ingewikkeld verhaal aangezien Blimey een afsplitsing is van Simbin en eigenlijk het originele Simbin is. :P
M3 challenge is gewoon gemaakt op de GTL engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:27:
GT Legends en GTR2 kunnen natuurlijk ook gewoon zusjes van elkaar zijn. Vervolgdelen of simpelweg dezelfde engine in licentie afgenomen hebben. Ik heb ooit de demo van GTR gespeeld en daarvan zagen de schermen en menu's er ook vrijwel identiek uit. Maar de .bmp van de Nordschleife zegt GT Legends en het is aannemelijk dat dat gewoon mee is gekopieerd van dat spel.
GT Legends is een geupdate engine van GTR. Hierna kwam RACE die draaid weer op een geupdate engine van GT Legends en GTR2 draaid weer op een geupdate engine van RACE.

En nu is RACE07 vorige week in gold status gegaan en die draaid weer op een geupdate engine van GTR2. Het eerst volgende game van Simbin zal op hun eigen engine LAZARD gaan draaien denk ik die hun zelf hebben ontwikkeld.

Verder zat Nordschleife niet in GT Legends, maar is dit een addon.

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
Bedankt voor de uitleg Dutch3men.

Ik kwam vorige week dit draadje tegen, werd nieuwsgierig, en heb de game gedownload. Het eerste wat ik dacht toen ik het spel startte en ging spelen was: dit is gewoon GTR2 (mijn favo race-sim), maar vandaar de gelijkenis :)

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:04
Leuke game is dit! Ik ben nu een beetje aan het pielen met m'n handrem om al driftend de bocht door te komen, maar dat valt nog niet mee. Wie heeft nog een paar tips om het driften onder de knie te krijgen?

• Bram77
Daar heb je echt geen handrem voor nodig!

Ik zit nu op 1:40.55 op de sprint baan. Ik rijd eigenlijk consequent onder de 1:42 in een race, als ik niet van de baan wordt geramd. Met de standaard shocks kom ik tot +/- 1:43.8 op de sprint baan. Het scheelt dus +/- 3 seconden met de Bilsteins. Jammeer dat er zo veel geramd ordt bij de start elke keer. De eerste bocht is lastig, maar doe hem dan gewoon extra rustig. Iedereen probeert de race te winnen bij de eerste bocht...schiet niet op....

Heeft iemand genoeg bandbreedte om een servertje te draaien?

[ Voor 22% gewijzigd door Bram77 op 27-09-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat eerste bocht syndroom heb je met elk spel. GTR, LFS (alhoewel je dat op goede servers zoals CTRA veeeeel minder of bijna niet hebt), rFactor en dus ook M3 Challenge. Komt gewoon omdat heel veel mensen denken dat de race in de 1e bocht gewonnen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Bij GTR2 was dat in het begin zo, maar nu al bijna niet meer. Het scheelt ook dat je GTR2 moet kopen natuurlijk.

• Impry
  • Laatst online: 16-05 10:46

Impry

Rallymedia.nl

Meeste servers zijn wel instabiel laatste 2 dagen zeg.
Veel Booted as possible cheater, Server is full, enz..
Ben ik de enige die daar last van heeft? :P

En eerste bocht kun je het beste zo ver mogelijk rechts aan de binnenkant zitten en de bocht heel krap nemen. Vaak ben je dan net voor de grote crash alweer weg :P

Edit: Net 2.17.338 gereden online met toetsenbord :) Kan zeker nog een seconde sneller, ga nu ff offline oefenen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Impry op 29-09-2007 16:25 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164668

Heb nu een beetje onder de knie hoe je flink kunt driften.
Ik geloof dat als je ABS uit zet, en TC dat hij dan het beste wil driften.
Met standaard shocks, en DSC aan.
Voor de bocht koppeling indrukken, en dan bocht insturen, koppeling oplaten komen en dan maar gas geven op gevoel :)

Erg vet spel, wil de volledige versie wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Anoniem: 164668 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:36:
Heb nu een beetje onder de knie hoe je flink kunt driften.
Ik geloof dat als je ABS uit zet, en TC dat hij dan het beste wil driften.
Met standaard shocks, en DSC aan.
Voor de bocht koppeling indrukken, en dan bocht insturen, koppeling oplaten komen en dan maar gas geven op gevoel :)

Erg vet spel, wil de volledige versie wel hebben :)
In real life gaat dat dus niet werken wat jij doet. Ik zou de koppeling vervangen door een handrem. Bovendien driften zonder DSC gaat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229400

Jongens.. willen jullie wat extra circuits?

http://www.freewebs.com/ronnie82/

;).. (alleen weet ik nog neit hoe het werkt, ik heb alleen de norschleife gedownload (via een andere site) en wat een geweldig circuit)

Ps: Jongens, ik heb als ik in de auto zit (dus dashboard mode) dat 't spel dan om de .. 10 sec hele tijd een stukje haakt en weer verder gaat, als ik een andere mode selecteer, dan is het gewoon helemaal vloeiend. Hoe kan dit? (Aan de videokaart zal 't niet liggen, alles loopt verder gewoon vloeiend met highest settings (8600M GS))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hallo bookmarkers :P

Ik heb het spel weer even opgestart, maar ik kan me niet reggen voor het multiplayer deel zijn de server voor dit spel verdwenen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Hallo bumpert. :P
Zal wel te maken hebben met het faillissement van Tentacle studio's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Dat kan gebeuren na een jaar.... 8)7

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Erg jammer, naja dan maar wat single player.

Ik ben nu lekker bezig met TT-assen.
Zal er zaterdag-middag even kijken tijdens de DSC-races.

Vrije toegang voor wie het wil weten.
Pagina: 1 2 Laatste