Hoofdcategorieën
Topicacties

De nieuwste 24'' TFT's: Acer, HP, Samsung

Pagina: 1

Nieuw Topic
Ik maak maar een nieuw topic over de 'grote' schermen, aangezien die andere is gelocked voor een of andere reden. Mijn reden om deze te openen is niet alleen omdat ik zelf nogsteeds hard aan het vergelijken ben welke nu de beste is (voor mij), en welke types er op dit moment 'hot' zijn. Daarbij wil ik voornamelijk de aandacht besteden aan merken als Acer, met hun nieuwe P serie, HP, met de mooie 2207 en de allernieuwste 2408, Samsung, met hun bekende 226B/CW en 245BW etc.

Er zijn naast mij nog veel mensen die ook willen overstappen, en hebben ook moeite met het kiezen. Sommige vinden het moeilijk om in te schatten of ze bepaalde functies (zoals kijkhoeken) etc echt nodig gaan hebben en eventueel PVA zouden kunnen/moeten overwegen.

In dit topic kun je met elkaar discussiëren, maar voornamelijk elkaar helpen zodat iedereen happy wordt :). Je mag ook best even iets posten over 22 inch schermen, aangezien deze ook vrij groot zijn en ook in die klasse mooie modellen zitten. Maar 24'' is op dit moment hot, dus vandaar dat we het hier voornamelijk bij houden. Hopelijk hak ik dan zelf ook eens de knoop door bij het kiezen :P

Genoeg gepraat, even het laatste nieuwtje, over de P serie van Acer, op hardwareinfo!

Hot items: (door mij en andere gekozen)
Acer X222W (Mooi glanzend zwart met crystal brite)

Acer P243WdHDMI (staat niet in de pricewatch, dus een directe link naar de enige webshop die 'm verkoop, voor zover ik heb kunnen vinden. Crystal brite aanwezig, tevens ook HDMI ondersteuning) - Link naar Acer site over de P-serie

HP W2207 (iets ouder model, maar de 24 inch versie is een stuk duurder, dus miss is deze wel betaalbaar voor sommige, blijft een mooi ding! - REVIEW)

HP W2408 (nieuwste model, groot, 4x usb zelfs en WOW, ook WOW als je krijgt naar de prijs :P - REVIEW)

Samsung 245BW (REVIEW)

peakaboo wijzigde dit bericht 13-09-2007 21:07 (46%)

Antec 900 ATI Black Edition KLIK

Reg. datum: 15 augustus 2005

Ga er maar niet van uit dat dit topic open zal blijven, mede omdat er al een topic over was dat met een reden gesloten is, en de ts is nou ook niet bepaald denderend

E6600, P35C-DS3R,PQI 2gb PC6400, 250GB samsung SP2504c , 6600 Silencer, Samsung Syncmaster 226BW, CM Stacker stc-t01,

Reg. datum: 05 april 2007

Waarom nu gelijk zo negatief, ik denk dat het heel veel mensen er baat bij hebben om informatie over 24'' schermen. Onder andere ik.... :P
Mij lijkt die nieuwe P serie van acer ook wel wat, ik hoop dat er zo snel mogelijk revieuws van komen, hij ziet er erg mooi uit.
Verder al mensen ervaring met de HP W2408??, is hij beter als de samsung 245BW???, dit zijn altijd goede alternatieven, alleen wat duurder.

quote:
beelen1990 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:54:
Waarom nu gelijk zo negatief, ik denk dat het heel veel mensen er baat bij hebben om informatie over 24'' schermen. Onder andere ik.... :P
Mij lijkt die nieuwe P serie van acer ook wel wat, ik hoop dat er zo snel mogelijk revieuws van komen, hij ziet er erg mooi uit.
Verder al mensen ervaring met de HP W2408??, is hij beter als de samsung 245BW???, dit zijn altijd goede alternatieven, alleen wat duurder.
Ik wou net zeggen. Volgens mij hebben jij en vele moderaters geen idee hoeveel mensen met de handen in hun haren zitten omdat ze niet weten wat ze aan moeten met zoveel aanbod in 24'' monitoren. Het is best lastig om de juiste keuze te maken en daar gaat veel research aan voor af. Dat moet ook wel bij zo'n hoge bedragen. Ik denk dat veel mensen het wel waarderen om wat meningen uit te wisselen en om advies te vragen en elkaar.

Antec 900 ATI Black Edition KLIK

Acties: [view]

Door: dion_b
Moderator PMG/VB/OH
say Baah
Reg. datum: 19 september 2000

quote:
Ik maak maar een nieuw topic over de 'grote' schermen, aangezien die andere is gelocked voor een of andere reden.
:X

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Die reden zal geheid in de sluitmessage ervan staan.

Mbt dit topic: nog los van bovenstaande zijn "welke moet ik kopen?"-topics op GoT ongewenst. Een Tweaker kan zelf kiezen...
En als je met handen in je haren zit - lees je gewoon in. GoT is er voor de vragen waar je met gedegen eigen inzet niet uit kunt komen, niet om je aan het handje vast te houden :o

Knoflookworst + LANparty = overtreding Genève Protocol (gas...)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: