Ik heb op mijn Sony Vaio C2Z-B Windows XP geinstaleerd ipv Windows Vista wat er standaard op zit. Sony heeft voor dit type laptop alleen Vista drivers ter beschikking gesteld. Nu heb ik alle drivers kunnen installeren doormiddel van drivers te download voor een oudere Vaio type waar wel standaard Windows XP op staat, behalve de Audio driver..
Het gaat hier om: Geluidskaart Realtek ALC262 @ Intel 82801GBM ICH7-M - High Definition Audio Controller [B-0]
Wat ik al geprobeerd heb:
- Audio drivers van een oudere versie van een Sony Vaio geinstalleerd
- Alle Realtek Drivers gedownload en geinstalleerd
Ik krijg bij m'n apparaatbeheer onder systeemapparaten een computer icoon met een geel uitroepteken bij: Microsoft UAA Bus Driver for High Definition Audio. Bij eigenschappen van dit apparaat staat er: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39) Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen? Alvast bedankt.
Het gaat hier om: Geluidskaart Realtek ALC262 @ Intel 82801GBM ICH7-M - High Definition Audio Controller [B-0]
Wat ik al geprobeerd heb:
- Audio drivers van een oudere versie van een Sony Vaio geinstalleerd
- Alle Realtek Drivers gedownload en geinstalleerd
Ik krijg bij m'n apparaatbeheer onder systeemapparaten een computer icoon met een geel uitroepteken bij: Microsoft UAA Bus Driver for High Definition Audio. Bij eigenschappen van dit apparaat staat er: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39) Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen? Alvast bedankt.