Ik heb een helemaal standaard Asus M2A-VM HDMI moederbord met geintegreerde geluidskaart. Ik heb alle geluidskaart drivers geinstalleerd en toch blijft er een appraat over waarvoor ik blijkbaar geen drivers heb. Locatie 65535 (Internal High definition audio bus) Ik weet echt niet waar ik hier drivers voor moet vinden. Hoe los je zoiets op?
Al op de site van Asus geweest?
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Mag ik hier ook even een kickje geven, ik krijg namelijk exact dezelfde melding! Geluid via HDMI doet het wel! Driver van CDROM werkt niet,ik ga nu proberen de driver van de site van Asus (mobo) te downloaden...
edit; PS zie ook Asus M2A-VM HDMI geen beeld
edit; PS zie ook Asus M2A-VM HDMI geen beeld
[ Voor 16% gewijzigd door SgtStrider op 30-08-2007 22:25 ]
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem, stuurprogramma van CD wil niet instaleren.
Als één van de eerdere posters het probleem inmiddels heeft opgelos, laat dit dan aub even weten.
Groeten,
Marcel.
Als één van de eerdere posters het probleem inmiddels heeft opgelos, laat dit dan aub even weten.
Groeten,
Marcel.
Op mijn Asus M2A-VM HDMI hangt daar de 'ATI HDMI Audio' op. De driver op de site van realtek werkt bij mij: http://www.realtek.com.tw...finition%20Audio%20Codecs
Op die site moet je deze driver downloaden: 'ATI HDMI Audio Device'.
Op die site moet je deze driver downloaden: 'ATI HDMI Audio Device'.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Beste Jaap Jan, ik heb inmiddels die hdmi driver op mijn systeem gedraaid, maar wil niet helpen.
Onder Windows 7 de Audio driver van Asus installeert, maar ziet mijn onbord soundcart niet.
Daarna hdmi driver geprobeerd, maar helpt niet. Andere audio driver van realtech is niet te down loaden, site werkt naar mijn mening niet zoals het hoort. Heb geprobeert met ie8 en firefox 3.5
Onder Windows 7 de Audio driver van Asus installeert, maar ziet mijn onbord soundcart niet.
Daarna hdmi driver geprobeerd, maar helpt niet. Andere audio driver van realtech is niet te down loaden, site werkt naar mijn mening niet zoals het hoort. Heb geprobeert met ie8 en firefox 3.5
Pagina: 1