Hoofdcategorieën
Topicacties

Antec Twelve Hundred

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 oktober 2006

Iemand van XS heeft Antec gemaild en kreeg deze antwoorden:
quote:
Dear Mr Leiw

Yes you are right. Our Antec Twelve Hundred case will be available in Europe in the first quarter of 2008.

We thank you very much for your interest in our products

With Best Regards,
quote:
Hello sir,

The release of Twelve Hundred will be January 2008 at this moment.

Thank you,

Antec
Ligt mooi in de lijn van mijn nieuwe systeem, want ik denk niet dat een HD 3870 X2 in een Antec 900 zal passen.

Ben benieuwd

BFBC2: Welcome to duty!

quote:
Me Ton schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:39:
Iemand van XS heeft Antec gemaild en kreeg deze antwoorden:

[...]

[...]

Ligt mooi in de lijn van mijn nieuwe systeem, want ik denk niet dat een HD 3870 X2 in een Antec 900 zal passen.

Ben benieuwd
En waarom dat dan niet? De lengte zal echt geen probleem zijn hoor. Ik heb nu 2x een 3870 in mn 900, gaat zonder enige moeite. Het enige is dat de 2e kaart een PCI slot overlapt, die ben je (ik ook) dus kwijt. Maar heb er nog 1 over gelukkig, daar kan je (mijn) geluidskaart dan in. Ben zelf ook wel benieuwd naar die kast, vind deze al erg vet maar wil wel eens zien wat de echte verschillen zijn.

I7 920 @ 4,1Ghz | Rampage II Gene | Crucial Ballistix Tracer Red LED DDR3 1600mhz | XFX HD5870 | 120GB OCZ Vertex | NZXT Rogue Black/Red + 4x Enermax Apollish 120mm RED LED | My PC >>> http://www.youtube.com/watch?v=38g9uS3h_EQ

Reg. datum: 21 december 2007

De prijs bedraagd een forse 219 doallr volgens Matbe.

http://www.matbe.com/actu...d-three-hundred-ces-2008/

Erg mooie strakke kast zo te zien, wat voor als ik een nieuwe pc ga bouwen. :D
Reg. datum: 20 december 2007

Heb een mailtje gestuurd voor een indicatie aangaande release-date en prijs, zie hier het (rappe) antwoord:
quote:
Hi Jorrit,

The version of the Twelve Hundred that was shown at the recent CES show was a T1 engineering sample. That does indeed mean that we are finally close. Our US based design team will be in Asia next week to see the final engineering sample, if all is OK with that and no changes are needed hard tooling will being immediately and production about two weeks after. Alas, if there are problems that could result in a delay. All this means product could be available sometime in February.

Thank you for your interest in Antec.

Scott
Hoop echt dat deze kast niet te lang op zich laat wachten, krijg bijna mn Q6600 binnen, waardoor mn upgradeset compleet is. Aangezien de kast die ik nu heb behoorlijk slechte airflow heeft kan ik qua OCen nog weinig proberen :(

Say yes to teq
Reg. datum: 26 januari 2001

Op hexus.net staat een review van de Antec Twelve hundred:

http://www.hexus.net/content/item.php?item=12726

:P

LIAN LI PC-A59 - AMD PHENOM II X4 955 @ 3600 mhz - GIGABYTE GA-MA790FXT-UD5P - 8GB CORSAIR XMS3 1600 - GIGABYTE GTS 250 - 36GB RAPTOR + 2 X 1TB SAMSUNG @ RAID 0 - SAMSUNG 930BF - LOGITECH G15 & MX510

Reg. datum: 31 maart 2007

Ik heb zelf een Ninehundred gehad en het grootste nadeel vind ik de hoeveelheid stof die het ding verzamelt. Op een gegeven moment ben ik met stoffilters gaan werken, maar dat bood niet aanzienlijke verbetering...integendeel de kast bleef veel stof ophopen en zag er ook nog eens een stuk lelijker uit

Met deze upgrade zal het alleen maar erger worden, lijkt me. Ik snap niet waarom Antec standaard geen stoffilters meelevert.

Qua koelprestaties is de kast ongeevenaard. Ik zal nooit vergeten dat mijn E6600@2.4ghz in de winter idle temps haalde van 6 graden :D

Asus Premium Vista // E6600@3GHz // 8800GTS 640M // 4x1GB Kingston HyperX // WD Raptor 74 2xCaviar 320 Caviar 500 2xMaxtor Diamondmax 200 // Creative X-fi Music // Zalman 9700CNPS // Antec Phantom 500W // NZXT Lexa Blackline

Redhead madness :9~

quote:
Flashwin schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:03:
Qua koelprestaties is de kast ongeevenaard. Ik zal nooit vergeten dat mijn E6600@2.4ghz in de winter idle temps haalde van 6 graden :D
Waterkoeling? verkeerde tempsensor, vroor het in je kamer of LN2? ;)
Of extreme weers omstandigheden in zijn kamer waar zijn pc staat.. Hij zat waarschijnlijk in noordpool outfit achter z'n pc ;)

nuttig.
Reg. datum: 07 maart 2004

Vind het zelf niet zo n mooie kast. Wel functioneel, en praktish :) Heb zelf liever een Stacker, en de eerste versie stacker is goedkoper dan deze. Maar dat van die radiator is wel goed idee.

Zenix wijzigde dit bericht 14-04-2008 20:03 (16%)

Overclocking is a way of life
Reg. datum: 18 mei 2004

Mooie kast, ik heb er 1 besteld. Met name de airflow bevalt me wel. Lijkt me een goede kast voor overclocking.

Ik denk wel dat ik de kast ga modden. In deze configuratie kan ik onmogelijk mijn externe waterkoeling inpassen. Die standaard in - en uitgang voor de slangen vind ik echt helemaal niets (net als bij vele andere kasten).
Bij mijn "oude" kast (Lian-Li 6089a) kan ik de moederbord tray er uit halen, door een kleine aanpassing kan ik het gehele cpu blok uit de kast halen zonder dat de slangen los hoeven. Hier moeten de slangen steeds los. ERG lastig. Tijdens de oc sessies wil het wel eens gebeuren dat dit nodig is.

Enne waarom extern? Nou DEZE past niet in de kast ;)
Interne waterkoeling is al een tijdje voorbij voor mij, bovendien wordt mijn volgende radiator ook 4 12cm fans breed.

Ik ben wel benieuwd wat anderen van die standaard in - en uitgang voor waterkoeling vinden?

De levertijd is inmiddels naar 13 Mei 2008 gezet. Ik ben benieuwd. Dit komt goed uit want dan ben ik ook thuis overdag.

Edit: Inmiddels is de datum naar de 23e gezet, afwachten maar.

Sparks.nl wijzigde dit bericht 19-05-2008 11:55 (21%)

De kast is verstuurd. Als ik de post niet mis (en die kans IS aanwezig). Dan heb ik de kast dinsdag.

De kast is binnen. Foto's volgen vanavond en morgen.

Update (Foto):
Voor een ieder die wil weten hoe groot de kast van binnen is en of de kaarten passen.
Op korte termijn zal ik ook een foto met hardware plaatsen (en 8800 GTS 512MB)

Edit: Foto's zie onder

Sparks.nl wijzigde dit bericht 28-05-2008 17:58 (113%)

Stabiele ondergrond

quote:
Sparks.nl schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:30:
De kast is binnen. Foto's volgen vanavond en morgen.
Ben benieuwd.
Wie weet heb je tijd en zin voor een review?

Even snel nog een linkje van de kast + moederbord: LINKJE

In de kast zit nu nog mijn 7600GS
Ik werk nu tijdelijk op mijn mediacenter dus dat is behelpen. Later post ik meer.
Ik heb een probleem met het inbouwen van mijn waterkoeling, ik kom een koppeling te kort (snel halen dus).

Edit: Ik kan een ieder trouwens van harte AFRADEN om een floppy drive in te bouwen. Het heeft me 2 uur gekost met de door Antec geleverde middelen. Echt bedacht vanaf die ivoren toren.

Edit 2: Hardware:
Moederbord: Asus A8N32SLI-Deluxe
Processor: Opteron 170 (@2.9)
GFX: NVidia Geforce 7600GS (later vandaag een foto icm een 8800 GTS)

Sparks.nl wijzigde dit bericht 28-05-2008 17:20 (35%)

Foto van de opstelling inclusief waterkoeling en 7600GS

http://home.wanadoo.nl/mdekoning/files/Antec/1200_InsideSmall.jpg

Eerst nu even eten en daarna de 8800GTS halen.
[Zelf in te vullen]
Reg. datum: 14 februari 2006

Beetje slordig maar wel veel ruimte :) Ook mooi dat de binnenkant is meegespoten.

Voor iedereen die wil weten (waaronder ikzelf dus) of de GFX kaarten nu wel of niet passen het volgende.

Twelve Hundred + 8800GTS + liniaal

http://home.wanadoo.nl/mdekoning/files/Antec/1200_8800GTS.jpg

Zoom In

Een review komt misschien later nog, maar niet meer vandaag.
Het raam was voor mij trouwens een bonus. Het interesseert me echt geen moer hoe het er van binnen uitziet (ja de kast staat onder het bureau hoor, ik kan er echt niet doorheenkijken).

Edit:
1 van de MINpunten van de kast vind ik dat je door het raam OOK de voeding kan zien, inclusief alle kabels dus. Een echte misser van Antec.

Sparks.nl wijzigde dit bericht 28-05-2008 17:29 (43%)

Ik heb toch besloten de kabels wat weg te werken (onder het motto time killing)

http://home.wanadoo.nl/mdekoning/files/Antec/1200Cables.jpg
Say yes to teq
Reg. datum: 26 januari 2001

quote:
Mooi buro, waar IKEA wel niet goed voor is ;)

LIAN LI PC-A59 - AMD PHENOM II X4 955 @ 3600 mhz - GIGABYTE GA-MA790FXT-UD5P - 8GB CORSAIR XMS3 1600 - GIGABYTE GTS 250 - 36GB RAPTOR + 2 X 1TB SAMSUNG @ RAID 0 - SAMSUNG 930BF - LOGITECH G15 & MX510

Is er iemand die deze kast heeft met 6 harddisks en SLi? Zoals GTX280 of 8800GTX SLi? Of misschien Crossfire?

Is er genoeg ruimte voor SLi en 6 harde schijven? Raken de videokaarten niet bijna de stekkertjes van de HDD's?

Of zou je de middelste drive bay helemaal leeg kunnen laten oid?

:)

RappieRappie wijzigde dit bericht 04-10-2008 10:14 (29%)

-Mijn systeem- - I live my life frame by frame-

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: