Gisteren wezen PVPen.. Maar dat valt vies tegen

,, +2 blade lol.. geen stats erop. en een 64+0 10 br shield

,, van menig lvl 64 verlies ik op lvl 67.
Als er 300 masteries totaal zijn.. en er komt nog een 10d uit dan is het verstandig om toch 3 masteries aan te houden.
Ik ben full STR armor blader. VS nukes ben ik niets. Echt waar. ik ben zo dood. Maar.. vs glavier's of andere phy att soorten ben ik wel sterk.
Armor vind ik het mooiste veel defence. Maar ik zelf ga voor de 3 masterie. Ik zou graag ice erbij nemen voor die shield. Dat zou mij goed uit komen tegen nukers.
Gisteren eens goed naar me skills gekeken.
Wat is verstandig om te doen. Ik ben lvl 67 bijna 68 en wil op lvl 70 fully farmed zijn. Ik heb nu een 4 gap.
1. - Maak een 0 gap train tot lvl 70 en dan heb ik een 7 gap en ga daar mee farmen. Ik heb me masterie op lvl 63 staan fully farmed tot 63. Als ik dan tot 70 ~ 73 door lvl dan kan ik me gap openen en dan snel gaan farmen. Farmen tot lvl 73 en dan weer door gaan.
2. - Ook kan ik een 4 gap houden en gaan spelen.. wachten tot ik 68 ben of 70 en hopen dat ik voor 73 fully farmed ben.
Wat zouden jullie doen?
Fire force is btw de sterkste... (Was het in 8D) nu weet ik dat niet welke het sterkste is

,, wel vind ik lightning het makkelijkst omdat er een multi att aan vast zit.