Gathering of Tweakers

Quicksearch
dit is hem :9

http://www.veiliguitdekast.nl/uploads/479516Sro merchant blessing.jpg

Het uploaden en die shit ging niet helemaal goed dus je moet gewoon de bovenstaande zin kopieeren en plakken in adres balk XD

sro-poseidon wijzigde dit bericht 07-06-2008 22:39 (121%)

Reg. datum: 27 augustus 2003

Zal wel met CTF zijn gedropped dan aangezien het een event item is :)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
sro-poseidon schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:32:
dit is hem :9

http://www.veiliguitdekast.nl/uploads/479516Sro merchant blessing.jpg

Het uploaden en die shit ging niet helemaal goed dus je moet gewoon de bovenstaande zin kopieeren en plakken in adres balk XD
Dat is een gratis item die je krijgt wanneer je dingen van de Stall Network koopt. Kleine kans dat je het krijgt maar het is mogelijk. Zelf ook ooit is 1 gehad. Een half uurtje 100% extra gold drop ofzo is wel leuk :).

Edit: http://www.silkroadonline.net/gamesys/co_shopnetwork.asp onderaan staat het :)

xzaz wijzigde dit bericht 07-06-2008 23:33 (7%)

Schiet tussen de palen en je scoort!

oh okey wel lachen dan ik ga hem dan maar een x gebruiken
BTW ik zoek een Guide voor een 7:1 spear maar die kan ik dus nergens vinden -.-"

want voor de lvl 90 cap weet ik niet meer.
deze cold 90 light 90 heuksal 90 fire 60
of cold 60 light 90 heuksal 90 fire 90.

aangezien ik fire force gebruik streef ik naar de laatste maar op andere forums zeggen ze dat ik de defance van cold goed kan gebruiken -.-"

sro-poseidon wijzigde dit bericht 08-06-2008 16:00 (90%)

C6.08.03.1D My B-day ^^

Ik ben ook weer begonnen met Silkroad. gisteren weer voor het eerst ingelogged. Lvl 67 blader full str. Armor. Vond het erg leuk om weer even te spelen en dus wil ik vaker spelen.

Ik ben 85% dus al bijna 68. Voor dit lvl had ik tijden terug een +7 blade en +5 shield. Deze kan ik dan aan ^^.

Nu 9D uit is is alles 10x goedkoper.

Voor skills heb ik?

mij mastery's staan allemaal op 63. Bicheon/Fire/Lightning.
Ik ga lightning naar lvl 80 doen. Fire 90 de rest voor bicheon.
Heb nu een weak lvl 64 blade +2.. dus doe lage dmg nu.

Haaglander: ''Stap eens over naar Windows '95 want versie 3.1 is nou wel out of date''.

quote:
sro-poseidon schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:20:
oh okey wel lachen dan ik ga hem dan maar een x gebruiken
BTW ik zoek een Guide voor een 7:1 spear maar die kan ik dus nergens vinden -.-"

want voor de lvl 90 cap weet ik niet meer.
deze cold 90 light 90 heuksal 90 fire 60
of cold 60 light 90 heuksal 90 fire 90.

aangezien ik fire force gebruik streef ik naar de laatste maar op andere forums zeggen ze dat ik de defance van cold goed kan gebruiken -.-"
Kijk is naar dit filmpje

http://nl.youtube.com/watch?v=MM_M9f9WLsY

Ik heb een lvl 19 Fire str blader. Ben over een week hoop ik lvl 30+
Heeft iemand mschien skill guides watvoor skills ik moet adde?
Heb nu alleen nog maar fire en bicheon skills geadd. En wat lightning skills voor grasswalk.

Another Day Another Chapter

quote:
ja ik zie het die spear gebruik lightning force XD
dat betekend lvl 60 fire denk ik en lvl 90 lightning 90 cold 90 heuksal.
:D maar ik zie ook heel veel spears fireforce gebruiken. :?

Reg. datum: 30 oktober 2007

lvl 90 light nuke doet meer schade dan lvl 90 fire nuke

C6.08.03.1D My B-day ^^

Gisteren wezen PVPen.. Maar dat valt vies tegen :P,, +2 blade lol.. geen stats erop. en een 64+0 10 br shield :P,, van menig lvl 64 verlies ik op lvl 67.

Als er 300 masteries totaal zijn.. en er komt nog een 10d uit dan is het verstandig om toch 3 masteries aan te houden.
Ik ben full STR armor blader. VS nukes ben ik niets. Echt waar. ik ben zo dood. Maar.. vs glavier's of andere phy att soorten ben ik wel sterk.

Armor vind ik het mooiste veel defence. Maar ik zelf ga voor de 3 masterie. Ik zou graag ice erbij nemen voor die shield. Dat zou mij goed uit komen tegen nukers.

Gisteren eens goed naar me skills gekeken.

Wat is verstandig om te doen. Ik ben lvl 67 bijna 68 en wil op lvl 70 fully farmed zijn. Ik heb nu een 4 gap.

1. - Maak een 0 gap train tot lvl 70 en dan heb ik een 7 gap en ga daar mee farmen. Ik heb me masterie op lvl 63 staan fully farmed tot 63. Als ik dan tot 70 ~ 73 door lvl dan kan ik me gap openen en dan snel gaan farmen. Farmen tot lvl 73 en dan weer door gaan.

2. - Ook kan ik een 4 gap houden en gaan spelen.. wachten tot ik 68 ben of 70 en hopen dat ik voor 73 fully farmed ben.

Wat zouden jullie doen?

Fire force is btw de sterkste... (Was het in 8D) nu weet ik dat niet welke het sterkste is :P,, wel vind ik lightning het makkelijkst omdat er een multi att aan vast zit.

Haaglander: ''Stap eens over naar Windows '95 want versie 3.1 is nou wel out of date''.

quote:
sro-poseidon schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:07:
[...]

ja ik zie het die spear gebruik lightning force XD
dat betekend lvl 60 fire denk ik en lvl 90 lightning 90 cold 90 heuksal.
:D maar ik zie ook heel veel spears fireforce gebruiken. :?
Ik heb ook een hybrid maar niet 7:1 ik ben 70:70 balance. Ik heb fire/cold/heuksal 90 en light 30. Ik heb zonder gear 11k HP. Met gear heb ik nu bijna 14k HP en dit wordt alleen maar meer. Ik gebruik ook geen nukes maar gewoon weapon skills :)

FULL STR chars zonder FIRE = niets. Als full str heb je gewoon fire nodig

PURE INT chars zonder COLD = niets. Als full int heb je weinig HP en ben je zo dood zonder snow shield. Maar als je sword/shield bent met snow shield dan ben je zo sterk (2min dan) :+

DeluxZ wijzigde dit bericht 12-06-2008 13:51 (18%)

oke maar ik wil perce nuken maareh die masteries zijn 300 en 90 x 3 + 60 gaat niet passen dus moet ik fire 30 doen XD maar waarom heb je lightning 30?

C6.08.03.1D My B-day ^^

Waarom moet je al je masteries gebruiken? Gebruik gewoon 3x 90 = 270 totaal. Kan je die 30 beter op sparen. Dat is allemaal verloren SP als je dat gaat gebruiken.

XD die heb ik al gebruikt fire 20
maar ik ben die skill realocation aan het doen
en ik zie trouwens nukers met garment aan ??????????????
zijn zij nou gek of ben ik weer dom ?

ben er ook achtergekomen dat sommige nukers geen weapon skills hebben XD maar dat is vast niet zo slim

sro-poseidon wijzigde dit bericht 12-06-2008 16:24 (22%)

quote:
sro-poseidon schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:21:
oke maar ik wil perce nuken maareh die masteries zijn 300 en 90 x 3 + 60 gaat niet passen dus moet ik fire 30 doen XD maar waarom heb je lightning 30?
Omdat ik niks aan lightning skills heb. De nuke doet meer damange dan fire nuke op level 90 maar ik nuke nooit in PVP alleen tijdens het grinden af en toe. Tevens heeft lightning een magical damage buff die je dus meer magical damage geeft maar daar heb ik ook niets aan. Fire geeft meer phy att waar ik meer aan heb omdat ik 70;70 balance heb.
quote:
sro-poseidon schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:57:
XD die heb ik al gebruikt fire 20
maar ik ben die skill realocation aan het doen
en ik zie trouwens nukers met garment aan ??????????????
zijn zij nou gek of ben ik weer dom ?

ben er ook achtergekomen dat sommige nukers geen weapon skills hebben XD maar dat is vast niet zo slim
Die mensen willen alleen maar nuken. Met sword/shield is het mogelijk maar het is slimmer om fire te laten vallen en bicheon te levelen voor de combos (bleed effect). En nukes in garment is niet echt dom. Als je tegen magical mobs vecht is het slimmer dan armor. Als je physical mobs vecht is het slimmer om protector/armor te dragen.

btw: ik denk dat je wat meer moet lezen op internet hoe het in elkaar zit :z

DeluxZ wijzigde dit bericht 12-06-2008 17:40 (40%)

Oh dat doe ik ook wel ik zit soms uren telezen.
maar daardoor krijg ik juist meer vragen en beland ik dan hier weer XD

Reg. datum: 05 augustus 2007

effe een vraagje, zijn alle servers nogsteeds zo vol? ik zit te denken om weer te gaan spelen, maar als de servers allemaal zo bomvol zitten dat je er nooit inkomt dan vergeet ik et wel.

'T is ngo steeds hetzelfde verhaal ja. Maar gebruik gewoon een No-DC client. Disconnect je niet de hele tijd, en hoef je alleen maar op enter te drukken en de ocde in te vullen, net zo lang tot je er in zit.

Another Day Another Chapter

Reg. datum: 30 oktober 2007

daarmee verbeter je je typskills ook nog mee :P

maar guides hebben in grote lynen wel gelyk, maar het is natuurlyk ook weer de personlyke mening van diegene die het gemaakt hebben.

quote:
Ramsey schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:30:
effe een vraagje, zijn alle servers nogsteeds zo vol? ik zit te denken om weer te gaan spelen, maar als de servers allemaal zo bomvol zitten dat je er nooit inkomt dan vergeet ik et wel.
Het valt opzicht nog wel mee. 's Middags kom je er redelijk gemakkelijk in. Het weekend is nog steeds moeilijk. Maar het lijkt erop dat Joymax nu de goldbots elke week banned. En dat scheelt echt enorm merk ik

Silkroad is en blijft een mooi spel. Ik wil wel weer proberen op een server te starten maar is er iemand die zegt. "Ik wil je wel ff plvlen voor een goed begin"? Want Ik wil dan S/S Nukker worden en ik denk protector aan wat adviseren jullie?

BTW dat ik weer wil beginnen komt omdat ik naar China op vakantie ben geweest.. best mooi daar (stinkt wel) MaarIn the forbidden city was een museum waar dus de Armor uit SRO hing in het echt.. Dus die armor is niet verzonnen dat is echt nagemaakt =]

Ik wil dan een build met alleen Light/Fire/Cold en dan dus geen Bicheon dus daarom heb ik in het begin zekker hulp nodig =O

die forbidden city heeft ookwel iets van dat paleis in jangang of niet?
en ik wil anders ook wel gelevld worden omdat ik nooit met spear gewerkt heb zijn er een paardingen fout gegaan. XD nouja ik laat me wel lvlen op mijn eigen server want anders moet ik ook weer beginnen met geld verdienen XD

het punt is op Troy durf ik het niet te vragen aan men vrienden D= omdat ik bang ben dat ze me dan een n00b vinden =O.. Ze zullen dat natuurlijk nooit zeggen maar vinden dat vast wel =P

Reg. datum: 29 augustus 2005

DeluxZ misschien is het ook leuk om in de TS een link te maken naar de rev6.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Dat mag iemand doen in het volgende deel wat bijna gemaakt moet worden :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws