Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
1:2 wil zeggen dat je elke 3 stat points 1 point naar STR geeft en 2 naar INT.
Reg. datum: 12 juli 2007
oh oke dankje ik kan trouwens ook weer normaal inloggen op sro.
maar wat zijn nou is nou die balance ofzo dan hebben ze het over 70:70 en mag en zo 70:70 zal wel niet over stat pionts gaan
maar wat zijn nou is nou die balance ofzo dan hebben ze het over 70:70 en mag en zo 70:70 zal wel niet over stat pionts gaan
Reg. datum: 09 januari 2008
Reg. datum: 09 januari 2008
http://www.youtube.com/wa...52K_k&feature=related
heb net een stoer filmpje gevonden! legend 8!
wanneer zou die hier komen ?
70:70 balance moet je naar je phy:mag balance kijken. Als je op "C" drukt kijk je bij Phy.balance hoeveel dat is en bij Mag.balance hoeveel dat is. Bij 70:70 moet je phy balance en mag balance dus allebei 70 zijn (zal wel 70:69 worden)quote:sro-poseidon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:23:
oh oke dankje ik kan trouwens ook weer normaal inloggen op sro.
Reg. datum: 30 oktober 2007
Die hebben we hier al....quote:don omar schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:37:
http://www.youtube.com/wa...52K_k&feature=related
dat is de roc mountain update.
oh okey dankje welquote:DeluxZ schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:25:
[...]
70:70 balance moet je naar je phy:mag balance kijken. Als je op "C" drukt kijk je bij Phy.balance hoeveel dat is en bij Mag.balance hoeveel dat is. Bij 70:70 moet je phy balance en mag balance dus allebei 70 zijn (zal wel 70:69 worden)
en dat filmpjes had ik vandaag ookal gezien toen ik op school was.
maar ksro is bij legend 8 en wij bij 3 maar wat heeft ksro op dit moment allemaal meer dan.
volgens mij niet veel
ik heb trouwens weer die C 9 error !!!!!
ik kom er gewoon niet vanaf
sro-poseidon wijzigde dit bericht 27-05-2008 17:08 (6%)
legend 8 is niet roc mountain update. Dat is legend 3 die wij sinds vorige week hebben hoorquote:ykz schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 07:40:
[...]
Die hebben we hier al....
dat is de roc mountain update.
Reg. datum: 29 augustus 2005
De legend serie loopt niet gelijk aan die van KSRO. KSRO is al veel verder, zij hebben ook al Chi'in Tomb. De tomb naast Jangan. Als ze door gaan met het bannen van de bots overweeg ik weer te gaan starten met mijn lvl 73 (dacht ik) char.quote:sro-poseidon schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:47:
[...]
oh okey dankje wel
en dat filmpjes had ik vandaag ookal gezien toen ik op school was.
maar ksro is bij legend 8 en wij bij 3 maar wat heeft ksro op dit moment allemaal meer dan.
volgens mij niet veel
ik heb trouwens weer die C 9 error !!!!!
ik kom er gewoon niet vanaf
Schiet tussen de palen en je scoort!
Reg. datum: 20 juni 2006
De hoop dat ze ooit een keer die bots bannen heb ik al opgegeven =P.
cSRO is wel fun maar er zijn toch maar echt weinig mensen die een beetje engels kunnen. en in cSRO zijn trouwens ook bots maar dat zijn er maar een paar ( hoge) dus waarom die wel mogen botten ?? ik weet het niet. Miss vriendjes van de makers?? =P geef ze dan gwn gelijk hun hoge lvl =P.
BTW in cSRO heb je ook heel de tijd berichten van mods/GM's hoe je het wil noemen. ik kan ze dan wel niet lezen maar die chinezen wel =P. volgens mij zie je dat in ISRO echt nooit D=
cSRO is wel fun maar er zijn toch maar echt weinig mensen die een beetje engels kunnen. en in cSRO zijn trouwens ook bots maar dat zijn er maar een paar ( hoge) dus waarom die wel mogen botten ?? ik weet het niet. Miss vriendjes van de makers?? =P geef ze dan gwn gelijk hun hoge lvl =P.
BTW in cSRO heb je ook heel de tijd berichten van mods/GM's hoe je het wil noemen. ik kan ze dan wel niet lezen maar die chinezen wel =P. volgens mij zie je dat in ISRO echt nooit D=
oh jawel ik heb laatst nog zo'n bericht gezien zo'n paars achtig balkje toch?
boven in je scherm.
is het DC sschermpje trouwens weer terug?
boven in je scherm.
Dat is normaal voor een MMO, een admin of GM in de game voor hulp en vragen, helaas doet NoJoyMax dat niet.quote:clifdon schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:29:
De hoop dat ze ooit een keer die bots bannen heb ik al opgegeven =P.
Dat zijn bot talks, doen ze via een consol oid maar ze zijn niet fysiek op de server aanwezig.quote:sro-poseidon schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:23:
oh jawel ik heb laatst nog zo'n bericht gezien zo'n paars achtig balkje toch?
boven in je scherm.
hmm okey dus er lopen gewoon geen GM in onze server rond?
dat is slap.
ze zouden eens moeten instellen dat iedereen bots kon aanvallen en dan al hun spullen kreeg.
volgens mij zijn de bots er dan snel klaar mee.
na 5x beginnen ze toch echt niet weer?
dat is slap.
ze zouden eens moeten instellen dat iedereen bots kon aanvallen en dan al hun spullen kreeg.
volgens mij zijn de bots er dan snel klaar mee.
na 5x beginnen ze toch echt niet weer?
dat filmpje eerder is legend 8 in ksro: roc mountain,quote:DeluxZ schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:42:
[...]
legend 8 is niet roc mountain update. Dat is legend 3 die wij sinds vorige week hebben hoor
dat is legend 3 by ons
!!!! ik krijg nog steeds die C9 error ik heb er alles aan gedaan om hem niet te krijgen ik snap er gewoon niks van en heel afentoe geeft die geen C9 aan maar dan kom ik gwn niet in de server.
bah weet iemand nog een foutje waar het aan kan liggen?
"it means you cannot connect to there server, try to get onto the silkroad site and keep refreshing until you do, then you should be able to play, if not it might be your, router or bridge."quote:sro-poseidon schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:14:
!!!! ik krijg nog steeds die C9 error ik heb er alles aan gedaan om hem niet te krijgen ik snap er gewoon niks van en heel afentoe geeft die geen C9 aan maar dan kom ik gwn niet in de server.
Dat is wat ik ook al is heb gezegd!quote:DeluxZ schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:12:
Dat je connectie naar joymax niet helemaal ok is. Even naar silkroadonline.net gaan en dan ff site laden en opnieuw proberen helpt bij mij
ja maar dat heb ik ook al geprobeerd maar dan helpt het niet maar goed ik heb het probleem waarschijnlijk al gevonden en dat ga ik morgen dus ff oplossen
hopen dat ik die C9 dan niet meer krijg.
want het gekke is ik heb hem nooit gehad pas sinds vorige week.
want het gekke is ik heb hem nooit gehad pas sinds vorige week.
No dc?quote:don omar schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:36:
@(*&#(*&# ze hebben NO-DC scherm erweer in gedaan!
en weet iemand als de AG bot nu zonder bugs zit ?
En bot talk mag hier niet omdat het tegen de regels is.
't DC schermpje bij het inloggen is de procedure die Joymax handhaaft om auto-inlog programma's tegen te gaan.quote:don omar schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:07:
xD ik bedoel dat disconnect schermpje!
ooh okeej srry! xD
Ja xzaz en die werkt dus niet en de code ook niet D= dus alleen de legit spelers zijn er de dupe van maar ok =P cSRO word saai.. die chinezen snappen namelijk niets van engels D=.. ik ben er ook niet goed in maar ja waarscheinlijk is het voor ons toch net ff makkelijker te leren 
Denk het ook XD
maareh ik was heel leuk weapon elixirs aan het hamsteren voor de zomervakantie zodat ik flink door kon trainen met veel geld.
en toen kreeg ik in eens een Item erbij genaamd : merchant blessing zo'n random ding.
waarmee je geld drops 50% stijgen ofzo.
maar ik kan hem ook door verkopen hoeveel zou die waard zijn?
maareh ik was heel leuk weapon elixirs aan het hamsteren voor de zomervakantie zodat ik flink door kon trainen met veel geld.
en toen kreeg ik in eens een Item erbij genaamd : merchant blessing zo'n random ding.
waarmee je geld drops 50% stijgen ofzo.
maar ik kan hem ook door verkopen hoeveel zou die waard zijn?
Wat... ? Maak is een screenshot wat volgens mij bestaan die dingen niet hoor