Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 augustus 2003

Dat silkroad random sluit en error report die je naar xfire kunt sturen.

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
DeluxZ schreef op maandag 14 april 2008 @ 00:35:
Bij mij helpt het niet om het op 1 processor te laten lopen.!!

En over xFire, ik heb ook problemen met xfire. Xfire werkt gewoon niet lekker met silkroad samen :/
Loopt het wel, ik gebruik Xfire al eeuwen lang. Over die C++ error probeern .Net (2.1?) eens te installeren. Ik had op silkroadforums.com eens een FAQ aangemaakt hoe en wat. Helaas ben ik daar om diverse redenen gebanned (lees: eerlijkheid).
quote:
DeluxZ schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:06:
Dat silkroad random sluit en error report die je naar xfire kunt sturen.
Xfire maakt alleen een error report aan omdat hij ziet dat sro fout is afgesloten. Hij veroorzaakt zelf de crash niet.

xzaz wijzigde dit bericht 17-04-2008 19:58 (22%)

Schiet tussen de palen en je scoort!

Geluk = gelul met een k

Was hier nog iemand actief bij de laaste fortress war? Ik heb me kapot gelachen hoe compleet de server Avalon heeft aangevallen en compleet gePWND werden. Helaas zijn ze de enige die snappen wat spelen in teamverband inhoud.

Compromis ?! Hoezo heb ik het mis dan? | Specs

Reg. datum: 30 oktober 2007

ik ben eigenlyk heel erg benieuwd naar die fortress wars, maar de guild waar ik in zit zijn te laag level en we hebben geen union.
maar de meeste mensen weten inderdaad niet wat teamverband is.

speelt er iemadn hier op eldorado k heb een char van L42 (str-bow)

Geluk = gelul met een k

quote:
ykz schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:39:
ik ben eigenlyk heel erg benieuwd naar die fortress wars, maar de guild waar ik in zit zijn te laag level en we hebben geen union.
maar de meeste mensen weten inderdaad niet wat teamverband is.
Helaas ben je net te laat voor de fortress war op Venus, al weet ik niet wanneer deze op andere servers gehouden worden.

Tja als je guild niet actief is; sim-pel verkassen! Een guild is voor mij persoonlijk de beste bron van parties dus als die dood is heeft het helemaal geen zin om lid te blijven. Als je actief bent kom je altijd wel in een guild ,maar je moet zelf ook kritisch zijn.

Reg. datum: 12 augustus 2005

Hoe kom ik in zo'n server? Ik heb bij alle servers als status "crowded". Kan ik niet op een asian server spelen?

voor ksro heb je een soort koreaans nummer nodig dacht ik.
en voor csro moet je gewoon weten hoe je er voor kunt registreren?

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
timmo schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:07:
Hoe kom ik in zo'n server? Ik heb bij alle servers als status "crowded". Kan ik niet op een asian server spelen?
KSRO heb je inderdaad een soort van koreaans social identity card nodig. Hiermee weten ze wie zich registreerd. Bij CSRO wordt je heel snel gebanned. Nu hebben ze ook de image verification, daar was ook iets mee omdat wij (westerse landen) die toetsen niet hebben. Maar ik dacht dat daar alweer een work-arround voor was gevonden.

Schiet tussen de palen en je scoort!

ik heb de laatste tijd heeel veel DC! :@ weet iemand mischien hoe dit komt ?

Reg. datum: 12 augustus 2005

quote:
xzaz schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:49:
[...]

KSRO heb je inderdaad een soort van koreaans social identity card nodig. Hiermee weten ze wie zich registreerd. Bij CSRO wordt je heel snel gebanned. Nu hebben ze ook de image verification, daar was ook iets mee omdat wij (westerse landen) die toetsen niet hebben. Maar ik dacht dat daar alweer een work-arround voor was gevonden.
Oh? Is er ook een chinese variant? dan kan ik gewoon spelen! ^^

ik heb een vraagje:P :

gaan ze de pods delay omlaag brengen van 15 sec bijvoorbeeld naar 5 sec ofzo ??

quote:
don omar schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:47:
ik heb een vraagje:P :

gaan ze de pods delay omlaag brengen van 15 sec bijvoorbeeld naar 5 sec ofzo ??
Waarom zouden ze dit doen? De 15 sec pot delay is speciaal voor de europese klassen, om de game-balans te behouden.

Geluk = gelul met een k

Precies ,maar je kunt natuurlijk ook gewoon de vigory grains gebruiken , die hebben 3 sec cooldown.

Ik speel nu Csro.. kijken hoe lang ik ongebanned blijf =P Wel veeel chiller =D inloggen 1x =] Jmmr dat die chinezen niet veel engels kunnen =[

Ja je zult wel lekker snel gebanned worden. Op een andere game, korean ROSE Online was het zo dat je al gereport werd als je niks zei. Dan dachten ze dat je engels was en dus niet hun taal kon spreken. Beetje zinloos dus om daar account op te bouwen en dan te kunnen stoppen.

EDIT: Met zeggen bedoel ik gewoon chatten, dus als je simpelweg nooit chatte, dan had je al een report aan je hangen ;)

Heraclius wijzigde dit bericht 14-05-2008 15:35 (18%)

Lol? Dus als je daar alleen teamspeak gebruikte met je vrienden kreeg je ban? =O Nou lkkr dan xD

Maar ik ga toch geen account meer opbouwen =P Heb er geen trek meer in =P Ik vind het nog een mooi spel maar toch wel een beetje saai... Daar zijn niet eens wolfjes =/ Maarja =P

Geluk = gelul met een k

ach Venus is nu wel weer even lekker inloggen. Joymax heeft weer de bots opgeruimd :D

Veel users vinden het onzinnig, omdat ze 3 dagen later toch weer up en running zijn, maar ik vind ieder signaal richting bots een goed signaal (als ze gekicked worden hé :p)

veel zeggen dat het allemaal nep is,
en diegene die ze bannen zyn niet allemaal bots...

Ik geloof het ook niet helemaal...

1. Vroeger kwamen de sro.exe updates tegelijk met die van de bots =S. raar?
2. Als ze nu een updat doen en kicken dan zijn er binnen 3 dagen ook weer lvl 60 bots ? uuh kan niet?
3. Ik geloof totaal niet dat die hele lists allemaal bots zijn.. nou bedoel ik niet dat legit spelers gekicked worden maar eerder dat ze gwn vanalles verzinnen =S.

Maarja cSRO doe ik nu een beetje voor de fun heb al 3 lvl 95+ vrienden xD Plvl is dan wel uber xD beetje fun maken dus =P..

Komende week update naar 90 cap ! :D

JA Luxz ik had het gehoort ja =P Wel coewl hoor als ik zie hoe dat in cSRO is is het echt wel vet ;) . Jmmr dat je alleen in cSRO geen wolfjes hebt =S dat is best wel triest =[ alles moet je met silk kopen :'(. Maar 90 Cap is mooi als er geen bots waren =P ik vind bots gwn triest =P...

SRO is een goed spel. Ik vind het eigenlijk nog steeds het beste mmo spel ooit =P ik heb er echt veel gespeelt... ook WoW en zelfs dat vind ik kwa gameplay slechter.. maar je kunt er wel vatsoenlijk lvle en inloggen =S

deluxz speel je nog ? Zo ja laat nog ff wat screens zien ofzo =]. Dat is wel leuk voor op het forum =D

Ik speel ook weinig meer ben gestopt sinds lvl 80 farmed ben en wacht nu op 90 cap :P

Geluk = gelul met een k

lol ik ben pas lvl 36 en zwaar aan het farmen, morgen de 90 cap ben wel benieuwd naar de nieuwe gebieden en skills. Ik zit nu trouwens bij BlackHand zijn er nog mensen op Venus die daar ook zitten ?

Hey mensen ik speel dit vette spel al een paar jaar en ben nu lvl 71! ik weet best wel veel van dit spel dus mocht je vragen hebben ! :)

ik zoek nog VEEL nederlandse mensen die op BABEL mijn guild willen joinen!
ik wil namelijk graag dat mijn guild Pure nederlands blijft,
maar het is zo moeilijk om nederlanders te vinden :P
hier wat info...
Guild naam: DisorderX_NL
GuildMaster: _SnakeshiT_ level 71 Glavie full str
Guild level: 4 (52%)
Union: binnenkort een zeer goeie joinen met een vet in elkaar lopend logo!
mocht je nog meer willen weten hoor ik het wel :)
stuur me maar ingame een MSG als je in mijn guild wilt! IEDEREEN is welkom! :D

Greetz snakie

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws