Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
don omar schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:36:
3 clients opstarten HUH!?????

heb jij multi inlog??
want als ik 1 keer sro heb opgestart en dan nog een keer wil doen, dan staat er silkroad is already executed!
Met een multi client programma

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

ja ik heb er nu ook 1 wel handig! ik pwerlvl gewoon me eigen account ^^
en ik heb dat swear filter uit en allow nude en infininty zoom! ofzo iets xD wel handig!:D:P

don omar wijzigde dit bericht 05-04-2008 23:17 (6%)

Reg. datum: 23 juni 2007

bestaat er een addon voor sro datje de waarde van alle items in je inventory ziet? dan weet ik welke ik kan weggooien als hij vol zit.
ik dacht eraan omdat een vriend van mij wow speelt en daar gaat het namelijk wel..

Reg. datum: 30 oktober 2007

nee, dat bestaat niet, iig nog nooit van gehoord...
er was wel een losse app waarmee je dat kon uitrekenen, maar die is niet echt betrouwbaar... mede doordat alle pryzen op alle servers anders zyn.

Is het hier toegelaten om over bots te praten?

quote:
nightwarrior schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:05:
Is het hier toegelaten om over bots te praten?
simpel: nee

Reg. datum: 23 juni 2007

kheb n "jade tablet of magic" gevonden met omschrijving;
add an attribute on head, chest, leg protectors that increases MP
komt er dan MP bij op alle 3 of op 1?
en is dat wat waard ofzo? 8)7

dat is toch zo'n tablet, die je moet maken met al die elements! en waar je &#*$*&#* lang mee bezig bent! xD

volgens mij komt het er dan op alle 3 bij!
en nee het is niet veel waard! wel als het af! ( dus die tablet met al die elements)

nee, je kunt het omvormen tot een stone en die kun je dan gebruiken op 1 chest, leg OF head kledingstuk.

quote:
ykz schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:56:
nee, je kunt het omvormen tot een stone en die kun je dan gebruiken op 1 chest, leg OF head kledingstuk.
idd. En op het kledingstuk dat je wil upgrade met een stone en daar zit al een affect aan en het upgrade gaat mis gaat je stone verlore en het effect wat al aan het kledingstuk zat.

Another Day Another Chapter

nee, als er op een kledingstuk bijv. al MP 70 increase zit en je gebruikt daar nog een mp stone op, dan kan het voorkomen dat het failed en er dus nix veranderd, of als je een betere kwaliteit stone hebt gebruikt dat het bijv. MP 250 increase wordt.

Of dat MP daalt naar 10 ofzo :P

dat is ook een mogelykheid :P

Hey,

Soms als ik in town kom krijg ik een runtime error c++ ofzo. Ik heb het enkel in town en ook heel af en toe. Met deze tijden van traffic vind ik dit wel erg. Ik heb al het redistribution packet gedownload van c++ maar dat heeft niet geholpen

Ik heb dat ook eens gehad in Constantinople, 2 keer in totaal, sindsdien niet meer. Is het probleem altijd aanwezig bij jou?

Dit probleem bestaat al eeuwenlang, men discussieert er ook veel over. Velen zeggen dat het op de eerste plaats aan je drivers/RAM geheugen ligt. Dit is deels zo. Als dit up-to-date is ligt het niet aan jou. Het ligt aan de servers van Silkroad Online. Zelfs de beste PC's krijgen dit.

Ik hoop dat dit alles verduidelijkt en dit probleem niet meer tot vragen oproept.

Ik heb het nu weer, en dat op een zondag met zware traffic.
Deze screenshot: http://i30.tinypic.com/x43qrt.jpg
Ik heb een AMD x2 6000+ met 4gb ram en een nvidia 8800GT

nightwarrior wijzigde dit bericht 13-04-2008 12:58 (20%)

Wat zei ik nu net? Dit ligt aan de Silkroad Online servers, al je op een te drukke plaats bent krijgen veel mensen dit.

btw
als je een multicore processor hebt en je laat sro op een enkele core draaien, kryg je minder vaak dc's en dergelyke. Althans dat is by my en een paar anderen het geval.

En hoe doe je dat op vista?

Ik heb ook vaker xfire exception als ik in een stad sta en dan inlog.

quote:
Is toch gewoon Windows Taakbeheer openen (ctrl+alt+delete) en dan tabje processen, kies je het proces, rechtermuisknop Affiniteit instellen. Daar vink je de processors aan. Volgens mij moet het zo?

op die manier ja :)
hetzelfde geldt ook voor win xp

ykz wijzigde dit bericht 13-04-2008 20:47 (46%)

Bij mij helpt het niet om het op 1 processor te laten lopen.!!

En over xFire, ik heb ook problemen met xfire. Xfire werkt gewoon niet lekker met silkroad samen :/

quote:
DeluxZ schreef op maandag 14 april 2008 @ 00:35:
Bij mij helpt het niet om het op 1 processor te laten lopen.!!

En over xFire, ik heb ook problemen met xfire. Xfire werkt gewoon niet lekker met silkroad samen :/
Misschien iets duidelijker dan het werkt niet lekker?

Q6600@3Ghz, 4x 1GB 800Mhz DDR2, PNY 8800GTS 512MB, X-Fi XtremeGamer, LG 22", Vista Business 64-bit

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws