Reg. datum: 08 mei 2007
Wacht maar tot ze de bot client weer up-to-date hebben. Zit binnen een week ofzo weer crowded 
't spel ziet er best vet uit, maar wel veel na geaapt van Silkroad. Endit topic is niet voor reclames bedoelt geloof ikquote:ralphpolman schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:17:
Jongens voor de gene die niet lang willen wachten bij inloggen ga 9dragons spelen is super vet spel heel mooi,silkroad is een klein beetje mooier maar bij 9dragons heb je betere moves met vechten(kungfu) super vet en mooi spel.
typ in bij google Internet:9dragons dan de 1e maak je accountje aan download je de client van 810mb en begin maar te spelen super vet
Another Day Another Chapter
Reg. datum: 13 maart 2008
ahahah vet relaxed, al die bots weg.. ben nu lvl 24.. echt super simpel maar word nu dood gegooid met bots, die dan vrolijk aan het fire nuken zijn... was vanochtend ff bezig... geloof dat ik er bij elkaar wel 50 heb geteld.. er kwam geen eind aan.. dus uiteindelijk ik maar afgedropen... heb inmiddels SOS+1 spear en SOS talisman/boots en SOS+2 body.. iemand anders op alps of Aege, ik hoor het wel
Reg. datum: 02 maart 2008
Reg. datum: 02 maart 2008
ja ik wou het alleen maar zeggen maar is een vet spelquote:Chainebuster schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:48:
[...]
't spel ziet er best vet uit, maar wel veel na geaapt van Silkroad. Endit topic is niet voor reclames bedoelt geloof ik
Reg. datum: 09 januari 2008
als je gaat thiefen, en je killt een trader pakt lood en je gaat verkopen! krijg je dan evenveel als wat je oppakt!?
en is met thief makkelijk geld te verdienen ?
Weet niet precies, heb al zolang niet meer getieftquote:don omar schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:21:
als je gaat thiefen, en je killt een trader pakt lood en je gaat verkopen! krijg je dan evenveel als wat je oppakt!?
Maar 't is ook best irritant want als je thief bent, kunnen traders + hunters je aanvallen en verlies je als nog xp. En als de trader niet veel stuff bij zich heeft en je killt hem en een hunter attacked je is het zonde van je xp. Dus, als je het gaat doen om geld te verdienen kan ik je het niet echt aanraden, maar er zijn natuurlijk ook uitzonderingen, want als ze hele paard vol zit
okeeej... want me vriend die gaat op een mage lvl 27 murder 
hij kilt! de trader ik kill paard/kameel pakt de looot en peer hem!
dus ik hoop dat ik zo een beetje snel geld krijgt!
Tja, goed idee om een strategie te bedenken voor je op pad gaat. Maar er kunne altijd high lever traders/hunters etc. bij zijn, en dat kun je helaas niet uitstippelen. Thiefe is eigenlijk meer iets voor fun, vind ik het is niet echt iets om geld mee te verdienen. In de tijd dat je gaat thiefe kan je beter trainen, dan pak je ook gold op en is de winst waarschijnlijk hoger (denk ik).quote:don omar schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:32:
okeeej... want me vriend die gaat op een mage lvl 27 murder
ik weet niet ik zie wel! xD haha
GVD
ik krijg steeds zo error met al die vraagtekens!
dan sluit me sro af en dan komt dat er te staan! wie weet een oplossing! ik word er gek van van!
of me sro loopt vast!!!!! xD ik word egt gek! xD
of ik krijg zo'n error met runtime error ofzo ik maak wel printscreem als ik weer heb
GVD
ik krijg steeds zo error met al die vraagtekens!
dan sluit me sro af en dan komt dat er te staan! wie weet een oplossing! ik word er gek van van!
of me sro loopt vast!!!!! xD ik word egt gek! xD
of ik krijg zo'n error met runtime error ofzo ik maak wel printscreem als ik weer heb
don omar wijzigde dit bericht 25-03-2008 15:47 (87%)
Volgens mij verlies je geen XP door jobwars.
Over Runtime Error -> is zeer bekend. Update je video drivers. Als dat niet werkt, ligt het aan de server van SRO (heb er soms last van en heb zeer goeie videokaart).
Over Runtime Error -> is zeer bekend. Update je video drivers. Als dat niet werkt, ligt het aan de server van SRO (heb er soms last van en heb zeer goeie videokaart).
het is niet dat ik een slechte videokaart heb, mja.. hij kan wel VEEL BETER>.< kga nu kyken voor drivers, weet iemand miss een site, kheb een MSI(nvidia toch) kaart.
Ik heb na de update van vandaag ook dat mijn scherm gewoon vast slaat met SRO maar ik wel gewoon kan switchen naar Windows. Denk dat het komt door de update van vandaag normaal nooit last van.
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
MSI is de fabricant en nVidia is de chipsetquote:ommewillem schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:15:
het is niet dat ik een slechte videokaart heb, mja.. hij kan wel VEEL BETER>.< kga nu kyken voor drivers, weet iemand miss een site, kheb een MSI(nvidia toch) kaart.
Maarja, zonder verdere informatie heb je er ook niks aan. Ga naar nvidia.com en kijk voor je videokaart type.
Ik verlies atans wel xpquote:Heraclius schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:00:
Volgens mij verlies je geen XP door jobwars.
Je verliest wel XP ja.. JobXP en gewoon XP dacht ik
Reg. datum: 30 oktober 2007
Reg. datum: 30 oktober 2007
je verliest wel minder exp dan dat je normaal dood zou gaan.
over de error, ik heb die juist na de update niet meer gehad, terwyl ik die ovor de update een paar keer per dag kreeg.
edit:
laat maar zitten
ik kryg nog steeds evenvaak die error
over de error, ik heb die juist na de update niet meer gehad, terwyl ik die ovor de update een paar keer per dag kreeg.
edit:
laat maar zitten
ik kryg nog steeds evenvaak die error
ykz wijzigde dit bericht 26-03-2008 01:20 (17%)
laat ik het dan nog maar eens vragen, in welke servers zitten jullie???

ik zit op mercury naam: blaz0r met een nul 0 xD lvl 33 pure str glavie
Volgend topic mag iemand anders maken en die mag dan een lijstje erbij zetten 
Ik ga ook weer eens online kijken 
Haaglander: ''Stap eens over naar Windows '95 want versie 3.1 is nou wel out of date''.
ik wil graag een multie client voor SRO
weet iemand hoe je daar aan moet komen?
Wat dacht je van...? Google?quote:don omar schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:28:
ik wil graag een multie client voor SRO