Reg. datum: 02 maart 2008
Oke bedankt ik ga nu proberenquote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Oke bedankt ik ga nu proberenquote:Chainebuster schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:19:
[...]
Het is gewoon precies het zelfde als altijd, alleen krijg je geen disconnect schermpje.
Dus je kan gewoon op connect blijven klikken (Of als klikken het niet doet) gewoon heletijd op enter drukken tot je erin komt. Ja, bij mij lukte het wel maar ik zou het toch even scannen, ik wil het niet graag op m'n geweten hebben als je een virus hebt![]()
Dus ehhh, bij mij werkt 't dus dat moet bij jou ook het geval zijn (denk ik). Dus veel plezier ermee!
Oke ik heb gedownload gescant was niks dan open ik het en dan staan er wat dingetjes heb ik datquote:Chainebuster schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:19:
[...]
Het is gewoon precies het zelfde als altijd, alleen krijg je geen disconnect schermpje.
Dus je kan gewoon op connect blijven klikken (Of als klikken het niet doet) gewoon heletijd op enter drukken tot je erin komt. Ja, bij mij lukte het wel maar ik zou het toch even scannen, ik wil het niet graag op m'n geweten hebben als je een virus hebt![]()
Dus ehhh, bij mij werkt 't dus dat moet bij jou ook het geval zijn (denk ik). Dus veel plezier ermee!
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
ja oke ik zal ddlijk doen als ik thuis ben dus ik moet gewoon de naam wijzingen? naar silkroad online normal?quote:DeluxZ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:25:
Ja, maar het is slim om je sro_client die op dit moment in je map staat even te backuppen of te renamen naar SRO_CLIENT_NORMAL of iets dergelijks. Is makkelijker voor het updaten als er een update uit komt
Wat is het echt sro teken ? Met een NoDC client krijg je nog steeds het schermpje met Silkroad Online alleen je hebt geen GameGuard logo.quote:don omar schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:32:
eeej klopt het dat je niet het echte sro teken krijg als je hem opstart?
en zit er geen keylogger ofzo iets in ?
DeluxZ wijzigde dit bericht 05-03-2008 16:26 (61%)
snap niet wat je bedoeldquote:Heraclius schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:12:
Nee, wat DeluxZ zegt is:
Kopieer je huidige silkroad folder en plak hem op je bureaublad.
Dan vervang je dat bestandje van NoDC met het bestandje van sro_client.exe in C:/Program Files/Silkroad Online
De reden is: Als er een update is van Silkroad (een nieuwe versie), dan moet je het spel starten met die folder op het bureaublad, omdat NoDC client niet zichzelf update van de SRO servers.
Dat is overdreven Heraclius. Je kan gewoon de sro_client.exe die je nu hebt renamen naar sro_client_legit.exe en dan die uit de rar file (waarschijnlijk sro_client.exe) in je map zettenquote:ralphpolman schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:47:
[...]
snap niet wat je bedoeld![]()
leg eens iets makkelijker uit wat moet ik precies doen
Ik laat het gewoon zo heb het in die map geplaats en hij doed het nou bedankt!quote:DeluxZ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:46:
[...]
Dat is overdreven Heraclius. Je kan gewoon de sro_client.exe die je nu hebt renamen naar sro_client_legit.exe en dan die uit de rar file (waarschijnlijk sro_client.exe) in je map zetten
Als je dit niet snapt kun je beter je PC afsluiten
wat is garment en mage?quote:don omar schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:50:
protector shop
dan moet je mage zijn ( EU) of CH dan moet je garment dragen
het is gewoon een kledingstuk (schouders)
Jezus, ik snap dat je er niks van snapt. Je leest geen guides of wat dan ook je vraagt alleen maar dingen die net zo makelijk te begrijpen zijn als ademen. Lees guides ofso dat je al een paar keer heb gehoort, wat je dus ook niet hebt gedaan. Ik beandwoord in iedergeval je vragen niet meer.quote:
Another Day Another Chapter
jwel hoor dat met vuur en ijs enzoquote:Chainebuster schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:28:
[...]
Jezus, ik snap dat je er niks van snapt. Je leest geen guides of wat dan ook je vraagt alleen maar dingen die net zo makelijk te begrijpen zijn als ademen. Lees guides ofso dat je al een paar keer heb gehoort, wat je dus ook niet hebt gedaan. Ik beandwoord in iedergeval je vragen niet meer.
En probeer dingen uit heb ik ook al vertelt meer je doet er geen **** mee. Dus ik zeg ook tegen de jongens hier, beandwoord z'n vragen niet. Volgens mij weet hij niet eens wat een skill is.
Maar kan niet zo goed engelsquote:ykz schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:24:
of lees gewoon de guides op www.silkroadforums.com
dan ben je al een heel eind verder
Ik speel ook runescapequote:Heraclius schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:44:
Alles is Engels. Als je Engels niet kan/moeilijk vindt, kun je beter meteen Silkroad van je PC afgooien en iets spelen dat Nederland-vriendelijk is, bijvoorbeeld Runescape ofzo? Heb je speciale NL servers waar echt iedereen NL vraagt kun je daar ook dingen vragen.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos