Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 oktober 2007

idd, t is alleen maar irritant

myn ign is Foes
job: Wizard met als subclass cleric
ben lvl 30 op Mercury

Shadow Soldier
Reg. datum: 10 mei 2007

Nog meer mensen van GoT die op Neptune zitten??

Auredium - Arcane Frost Mage

Reg. datum: 02 januari 2008

Server: Venus
IGN: Roellio
LVL: 58
BUILD: Full STR glavier
GUILD: AllStaRz

:)

Reg. datum: 27 juni 2007

Ik ben al level 12, en ben druk bezig quests te doen. Ik ben nu bezig met tree spirit, en daar moet je zoals bij zoveel quests bepaalde drops verzamelen.. Nu krijg je lang niet altijd de juiste drop en het duurt eeuwen voordat je genoeg hebt.. Heeft iemand een tip hoe je die drops snel krijgt..?

---

Server: saturn
ign: sjak
lvl: momenteel 12 binnenkort hoger ^^

blaatbhg wijzigde dit bericht 02-01-2008 19:27 (11%)

Reg. datum: 27 augustus 2003

Server: Zeus
IGN: Aeolus
LVL 71 @ 92% morgen 72 i think
BUILD: Hybrid INT Spear
GUILD: Attitude, in sterkste union :D

Nu SP aan het farmen moet 236k hebben, heb nu 37k :P 7Gap nu nog morgen 8 gap

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Ben ondertussen lvl 14 en bezig met Sweeping bandit archer.. weet iemand hoe je voorkomt dat beesten (in dit geval bandit archers) je gaan gangen?

Kan je niet voorkomen, als je te dicht in de buurt bent attacken ze je gewoon. Zulke mobs die dit doen zijn zogenaamd: Agressive. Mobs waar je zo door heen kunt lopen en niks doen (young tigers bijvoorbeeld) zijn passive. Maar tigers/white tigers/black tigers zijn weer agressive.

Als je een lijstje wilt met alle monsters en of ze agressive / passive zijn kan je even hier kijken (Dit is voor chines monsters)

Voor Europe monsters kun je hier

Voor meer info kun je natuurlijk ook op MMOSite

Reg. datum: 08 mei 2007

Die site die ik eerst gaf klopt volgens mij niet helemaal? (rev6.com)
Je kunt daar de playerstats bekijken, level etc.

Zijn nogal oud, als ik die van jullie vergelijk.

Reg. datum: 20 juni 2006

Ik ga kijken of ik opnieuw kan starten op Zeus... Troy valt nooit in te komen duzz =) Deluxz kan je in Zeus wel komen ?

ach laat maar ook iedere keer dat ik SRO opstart loopt mijn pc vast. Sro is gwn 1 veel te groot virus. Ik heb het namelijk niet als ik 3 clients van WoW TBC, of 3 clients van FLYFF heb draaien =S dus mijn pc kan het best aan.

Het is gwn iets in Sro wat mijn pc screwed =S miss de gameguard =( naja, binnekort mijn pc toch weer opnieuw installen miss dat hij het dan beter doet??? wie weet =)

clifdon wijzigde dit bericht 03-01-2008 13:36 (62%)

hoe werkt die rev6.com eigenlyk?
hoe kunnen ze al die info weten?

Dat vraag ik me ook wel eens af, maar dat doen ze d.m.v. een soort bots.
Die registreren alles.

Zal maar niet te diep hierop ingaan, maar die rev6 heeft schijnbaar ook een levelbot net als al die andere shit en de users daarvan helpen ook weer mee om de online stats te updaten.
Als men dus die bot niet/weinig gebruikt is de data oud. De stats wijken dus redelijk af soms.

quote:
clifdon schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:54:
Ik ga kijken of ik opnieuw kan starten op Zeus... Troy valt nooit in te komen duzz =) Deluxz kan je in Zeus wel komen ?

ach laat maar ook iedere keer dat ik SRO opstart loopt mijn pc vast. Sro is gwn 1 veel te groot virus. Ik heb het namelijk niet als ik 3 clients van WoW TBC, of 3 clients van FLYFF heb draaien =S dus mijn pc kan het best aan.

Het is gwn iets in Sro wat mijn pc screwed =S miss de gameguard =( naja, binnekort mijn pc toch weer opnieuw installen miss dat hij het dan beter doet??? wie weet =)
Opzich kom je er wel goed in hoor. Ik heb nu premium dus kom er altijd in, maar met mijn noobje kom je der ook zo in.

Silkroad fucked je pc niet op. En dat gameguard doet helemaal niets, dat is gewoon voor de schijn erbij. Het lijkt of die updates binnen haalt maar dit is gewoon gecoded in silkroad zelf.

tis toch allemaal godsgeklaagd
Reg. datum: 24 december 2004

quote:
Heraclius schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:02:
Dat vraag ik me ook wel eens af, maar dat doen ze d.m.v. een soort bots.
Die registreren alles.

Zal maar niet te diep hierop ingaan, maar die rev6 heeft schijnbaar ook een levelbot net als al die andere shit en de users daarvan helpen ook weer mee om de online stats te updaten.
Als men dus die bot niet/weinig gebruikt is de data oud. De stats wijken dus redelijk af soms.
e stats worden regelmatig ververst maar het probleem is idd de registratie, mijn guild is op rev6 geupdate maar men lvl nog niet, komt ook omdat ik maar skills gebruik die lvl 76 zijn en men gear op 77

ben nu lvl 79 met 74%
zie hier op rev6 voor mijn stats

Slow and Depressed

Heb nu LAN-Party op Uranus Server :)

Reg. datum: 12 juli 2007

hoii ben ff wezen loggeeren dus maar ben weer terug om de verloren SRO
tijd in te halen

sro-poseidon wijzigde dit bericht 03-01-2008 19:33 (3%)

Shadow Soldier
Reg. datum: 10 mei 2007

Ik ben nu level 11 dus, maar ik kan niet meer ressurecten na mijn dood. :(
Moet ofwel terug naar Constantinopel of wachten tot 'een vriend' me red. Kan dat niet anders??

Auredium - Arcane Frost Mage

ress scrolls :P
maar die meot je met silk kopen

Dat heb ik ook, erg vervelend.. kost me erg veel red horse scrolls :P Want als ik ver moet ga ik het liefst met paard. Weet iemand of je ook een paard kan kopen? Dus dat je hem altijd hebt en niet alleen een summon scroll?

Dat bestaat helaas niet.

Zo'n idee is wel goed, dat gebruiken ze in ook een Aziatische grinder "Hero Online".
Dan kun je vanaf level 20 dacht ik een paard kopen, die je vast houdt en soms moet voeden.
Je kunt dan makkelijk jezelf transporteren op je paard, maar dat is nog niet alles! Wat je ook kunt is op je paard zitten monsters aanvallen. Daardoor train je je paard en kan hij evolueren van een bruin paard naar zwart en dan naar wit, als ik het goed heb.

Erg uniek idee, dat ik graag in meerdere games zou willen zien.

dan kunnen ze by silkroad beter de wolf berydbaar maken :P

Ja is ook wel leuk.
In die game die ik noemde heb je dus paarden (all classes) en ook nog mounts per class gebonden.
Leeuwen, wolven, tijgers, etc.

Maar even ontopic natuurlijk,
Bard speelt echt fijn vind ik, echt geen pots nodig, wordt namelijk bijna nooit gehit en heb skill voor automatische MP generatie. Wizards zijn zo overpopulated en vind daarom Bard een leuke en unieke vervanging.

tis toch allemaal godsgeklaagd
Reg. datum: 24 december 2004

quote:
blaatbhg schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:11:
Dat heb ik ook, erg vervelend.. kost me erg veel red horse scrolls :P Want als ik ver moet ga ik het liefst met paard. Weet iemand of je ook een paard kan kopen? Dus dat je hem altijd hebt en niet alleen een summon scroll?
als ik op de zelfde server zat had ik je een paar honderd paardjes cadeau gedaan hoor

Slow and Depressed

ik ben nu wizard/cleric
maar ik zit echt te twyfelen of ik niet wizard/bard moet worden.
ik kan het nog veranderen aangezien ik nog niet zoveel cleric skills heb.

Reg. datum: 12 juli 2007

heey je kan in de stad waar je bent terug naar de plaats waar je het laatste bent doodgegaan :)
dit kan alleen als je onder de lvl20 bent.
in jangang moet je naar de poort van het paleis. en in constantinople moed je naar de quiderise ofziets hij staat bij de fontijn op het plein :)

maar ff een vraagje ik heb 5degrees jade tablet of str weetjewel zo'n groene maar kun je die op wapens of op je armor usen want dat weet ik niet :(
en kan je item ook verdwijnen als je het tablet used of even stom dat er stats naar beneden gaan :( want daar hou ik niet zo van

by de tablet staat volges my of je die op protector, shield of weapon kan gebruiken

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: