Gathering of Tweakers

Quicksearch
tis toch allemaal godsgeklaagd

quote:
hahaha meestal tss 10 en 14h

Slow and Depressed

quote:
sro-poseidon schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:38:ojah en diesel je hebt grootgelijk 8D 200 euro is egt teveel daar kun je heel wat mensen mee redden en ik vind het zielig dat je dat dan uitgeeft aan silkroad >:(
tja misschien zijn de dingen waar jij je geld uitgeeft voor mij ook zielig

ik kan mij het eerlijk gezegd permiteren, mijn huis word afbetaald, mijn auto, moto, ik moet niets laten vallen dus waarom niet

Slow and Depressed

ik geef eigenlijk niet zoveel geld uit XD
laat alles op de bank staan :)

eey ik weet niet of jullie het al gezien hebben maar op youtube staan filmpjes ocer chin in tomb ik ga er nu ff een kijken 8D

ff een vraagje als je een lucky stone hebt en die op een wapen wil usen kan het wapen ook verdwijnen dan of dat er stats af gaan of naar beneden gaan? want had ik dus laatst wel toen ik mijn weapon +5 wou makenXD
hij ging van+4 naar +0
en ik heb net sos gekocht lvl32 blade sos hij heeft een crit van 11 8D
en ik heb hem net +3 gemaakt :)

sro-poseidon wijzigde dit bericht 29-12-2007 23:44 (93%)

offtopic:
Jammer dat het topic toch weer een beetje doodbloedt...

Heb even een korte stop gehad met Silkroad, maar ga toch weer beginnen, met weer een Euro char.
Zat te twijfelen tussen Bard en Warlock.

Mijn eerste voorkeur ging uit naar Warlock, na wat research etc. ben ik erachter gekomen dat veel hoog lvl Warlocks, die gaan partyen, alleen worden gebruikt als buffer met sub-class Cleric. Als ze niet gingen buffen werden ze simpelweg gekicked als ze Warlock spells gingen casten.
Het idee van Bard lijkt me wel leuk. Redelijke attack damage, maar ook de party buffs. Er is een grote vraag naar Bards, sinds er zowat geen Bards zijn in de game.

Wat is jullie mening over Bards?

ik vind bards voor erbij snapie je kan beter iets anders doen en dan cleric of bard erbij nemen :P

Ja, daarom heb ik dus Bard gekozen. Iedereen neemt Bard als sub-class. Maar niemand kent de echte kracht van de Bard als main-class. Ook gewoon om een beetje uniek te zijn.
Ik level ook erg snel. Parties willen me best vaak, zelfs parties bij mensen die 5-10 lvls hoger zijn dan ik.
Bard is goed in solo, vergelijkbaar met een Chinese INT, maar in de parties is de Bard te healer van de MP. Bards hebben veel skills om de party te voorzien van volle MP en andere stuff, dat is wat die hogere lvl's van me willen.

Ik vind het best, ik ben bezig met de MP van de partymembers en soms een attack vanuit mijn kant.

Heraclius wijzigde dit bericht 31-12-2007 14:11 (13%)

lol een bard vergelijkbaar met een chineese INT dacht het niet mischien gaan ze even snel DOOD
maar INTers hitten veel meer dan bards :P

Geluk = gelul met een k

Ach ik heb hetzelfde met mijn Clerick, mijn focus ligt op het healen en secondair heb ik nog geen klasse gekozen. Solo levelen begint nu rond lvl 22 wat lastiger te worden ,maar in party's ben ik zeer gewild (alleen een party met xp share vinden is wat lastiger). Wel jammer dat al mijn buffs voor andere zijn en niet op mezelf te gebruiken zijn.

Compromis ?! Hoezo heb ik het mis dan? | Specs

quote:
sro-poseidon schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:11:
lol een bard vergelijkbaar met een chineese INT dacht het niet mischien gaan ze even snel DOOD
maar INTers hitten veel meer dan bards :P
Jij kent de Bard nog niet goed genoeg denk ik.
De Bards hebben verschillende Tambours, die increasen Mag. Att/Def en Phys. Att/Def
Een Bard kan maar 1 buff tegelijk kiezen, maar in combinatie met nog een Bard kan men een speciale buff kiezen, 2 bards zijn dus super sterk.
Ik lees ook veel guides over professionele Bards en zij zijn vergelijkbaar met Chinese INT.

keey :)

ojah gelukkig nieuwjaar vast voor iedereen :P

Iedereen gelukkig nieuwjaar ;)

Maar sro-poseidon, ze zijn best goed in PvE, maarja ze zuigen best hard in PvP, daarom ga ik waarschijnlijk ook verder met een andere char. PvE alleen vind ik nogal saai en wil ook graag gaan jobben.

Ik heb net silkroad online launcher gedownload van gamershell. Nadat ik het geïnstalleerd had heb ik hem de launcher opgestart.. maar ik zie nergens iets staan waardoor ik de game in kan?

ps. ik heb versie 1.138

Reg. datum: 30 oktober 2007

volges my moet hy eerst updaten naar 1.139 en daarna staat er rechtsonder een start knop.
maar als hy niet wilt updaten moet je gewoon sluiten en opstarten totdat ie het wel doet

Bedankt, ik heb hem iets van 8 keer herstart en toen ging hij updaten :+

Ik heb weer een nieuwe vraag: als ik probeer in te loggen krijg ik: cannot connect due server traffic.. vervolgens sluit hijj af. Misschien komt dat doordat de servers crowded zijn maar dat zijn ze allemaal

ja de servers zitten bom vol maar gwn blijven probeeren meestal zit ik er in 5min in XD
welke server zit je?

Reg. datum: 27 augustus 2003

Nog geen denk ik :) Ik zou een van de nieuwere pakken daar kun je nu waarschijnlijk nog het makkelijkst in komen :P

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

ja ik zit in mars maar die is nu al niet meer nieuw maar je kan er nog wel redelijk in komen :P
sinds vorigeweek lukt het niet altijd meer in 1x maar goed het is een fijne server met wijnig lags.
maar volgens mij wel veel botters :( veel meer als in andere servers
dat is wel jammer maar er zijn ook behoorlijk wat nederlanders in de server en dat vind ik altijd wel pretig

eigenlijk zouden ze een NL server moeten maken :) elk land zijn eigen server dat zou wel lache zijn :P

sro-poseidon wijzigde dit bericht 01-01-2008 18:45 (12%)
Reden: ik bed8 nog wat

Ok, 't is gelukt om in een server te komen :) Ik heb nog even een vraagje: ik heb een chinese mannetje met blade.. en heb wat punten aan lightening gegeven.. Maar kan ik later wel wat doen met blimsem dan, of heeft punten geven aan elementen geen zin.. Want ik heb gelezen dat allemaal rare krachten van europese mannetjes zijn

En er staan allemaal boekjes met vraagtekens erop.. hoe krijg je die? ^^

blaatbhg wijzigde dit bericht 01-01-2008 22:07 (22%)

Over die force masteries: Lightning etc. Dat zijn de builds. Als ik jou was zou ik even naar www.silkroadforums.com gaan. Dat is een forum/fansite. Staan veel guides op, meer dan op 't officiële forum.

Die boekjes met vraagtekens zijn ook skills, die je nog moet unlocken.
Daar moet je een bepaald level voor halen, als je die skill even doorleest.

Veel succes ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zit in Mercury, en heb een S/S Pure INT gemaakt. Nu nog tot de lvl 30 met bow vechten, dat gaat wat makkelijker. Daarna over op nukes.

EDIT: Vind het het niet echt zo leuk met S/S INT. Ga toch weer naar m'n Bard. Die levelt redelijk snel en als ik hiermee hoger level wordt, ga ik misschien nog een Chinese maken en die powerlevelen.

Heraclius wijzigde dit bericht 02-01-2008 13:34 (13%)

Shadow Soldier

Ben zelf weer begonnen met Silkroad online. Ik had eerst een karakter maar niet genoeg tijd om te spelen. Nu wat meer dus ben ik opnieuw begonnen;

Naam karakter: auredium
Naam Server: Neptune

Ik ben momenteel een level 11 warrior en concentreer me op Dual Axes.

Army of clones. :) :):):):):):):):)

Reg. datum: 30 oktober 2007

Heraclius, wat is je ign, ik zit namelyk ook op mercury :)

Het gaat goed :) Ik ben ondertussen al lvl 7 (jaja :P) en heb al wat skills gekocht.. ben nu druk bezig met wat quests..

IGN op Mercury: Helicus
Job: Bard

What is jouw IGN op Mercury, ykz?

----------------------------------------------------------------
Voor de mensen die het lastig vinden met inloggen, door de server traffic.
Kijk even op rev6.com Daar staat een lijst met statistieken van servers.
Kijk wanneer #players lager is dan #players max. Dan meteen inloggen ;)

Maar wat ik nog steeds niet snap is dat ze geen ander script maken, dat je niet elke keer het hele spel opnieuw moet opstarten bij server overload.

Nog wat oud nieuws, maar wel een lachertje:
quote:
Hello. This is Silkroad Online.

It is our honor to announce that Silkroad Online and Joymax have been nominated by MMOsite.com as the candidate of following 3 awards:

a. Favorite F2P Game --> Click here to vote
b. Best Graphic --> Click here to vote
c. Favorite Company --> Click here to vote <--- Wat een lachertje 8)7
Het is toch niet normaal he. Joymax genomineerd als Favorite Company van 2007.
Argumenten op deze nominatie? Geen :X

Heraclius wijzigde dit bericht 02-01-2008 13:43 (52%)

quote:
Heraclius schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:36:

Maar wat ik nog steeds niet snap is dat ze geen ander script maken, dat je niet elke keer het hele spel opnieuw moet opstarten bij server overload.
was vroeger thans zo maar hebben ze veranderd omwille van de zogenaamde bot logins
niet dat het geholpen heeft lolz

Nieuwtje voor mensen in Athens

LOD is dood, enige die er van overblijft is GATEKEEPER
de rest heeft hem buiten gezet uit de union en zijn allen samen in 1 guild gekomen
ASYLUM, zitten momenteel met 12 LvL 80 en een hoop 64+

Slow and Depressed

Nouja, van mijn part brengen ze het maar weer terug hoor.
De bots blijven er toch.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws