Gathering of Tweakers

Quicksearch
tis toch allemaal godsgeklaagd

quote:
sro-poseidon schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 20:36:
het is niet waar dat je zoiezo op 2 verschilldende pc gewoon allebij kan inloggen.
andere accounts hé, zelfde account gaat niet

heb 6 accounts, hoofdzakelijk storrage

Slow and Depressed

ja dat snap ik zelf ook wel :P maar zou het er aan liggen dat ik 1 netwerk in mijn huis heb waar alle pc's op aan gesloten zijn?

Lijkt me logisch, als je PC + Laptop op hetzelfde IP zitten, dat je dan gewoon 1 account tegelijk kan.

Je kunt vanaf hetzelfde IP met, sinds kort, 15 accounts tegelijk inloggen. Het is dus geen probleem, sro-poseidon en Heraclius.

hoe doe je dat dan???? dan kan ik mezelf lvlen 8D

quote:
saviour schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:56:
Je kunt vanaf hetzelfde IP met, sinds kort, 15 accounts tegelijk inloggen. Het is dus geen probleem, sro-poseidon en Heraclius.
Dat zou best kunnen, maar ik heb het over de legale manier en niet over bots e.d. ;)

bn ik wel eens benieuwd hoe jij 15 accounts openkrijgt op een legale manier hoor

Slow and Depressed

lol waar blijft die mod ook alweer haha srry moest ff.

maar is het waar dat als ik een lvl 10 popetje heb ik beter mij kan later plvlen op chaijkis dan op penons?? want iemand zij dat tegen mij.

quote:
sro-poseidon schreef op woensdag 26 december 2007 @ 17:59:
lol waar blijft die mod ook alweer haha srry moest ff.

maar is het waar dat als ik een lvl 10 popetje heb ik beter mij kan later plvlen op chaijkis dan op penons?? want iemand zij dat tegen mij.
13 tot 15 levels hoger laten powerlevelen

dus jij 10 , dan zit je op lvl25 beesten

Slow and Depressed

Reg. datum: 26 december 2007

Bots / cheats voor online aangelegenheden zijn niet welkom op GoT

Terr wijzigde dit bericht 27-12-2007 14:16 (81%)

Reg. datum: 27 augustus 2003

Nergens, als je het wilt zoek je maar goed op internet. Ik kan je vertellen gratis bot ZONDER keylogger bestaan niet.

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

kosten die dingen geld dan? waarom geedt SRO zelf die bots dan niet uit 8D lol+=
oh dankje powerbass weet ik dat ook weer :)

sro-poseidon wie zegt dat ze dat niet doen dan ?? niemand heeft bewijzen maar het zou best kunnen dat ze ze zelf uitgeven..

Maar praten over bots mag eignelijk al niet en vragen om bots zowieso niet =S =(

quote:
PowerBAss schreef op woensdag 26 december 2007 @ 17:21:
bn ik wel eens benieuwd hoe jij 15 accounts openkrijgt op een legale manier hoor
Lees? 15 verbindingen per ip.

powerbass dan moet je gwn 15 pc's hebben ??? dat is zo legaal als het maar zijn kan =), Maar wie gaat dan die pc's besturen ??? uuh in je eentje lijkt mij dat vrij lastig xD. 2 is eigenlijk al vrij veel. Dan moet je al na gaan denken hoe allus nou ook alweer zat (er zitten namelijjk meestal verschilen in besturing enz. laat ik zeggen de ene muis is de andere niet =Þ ) dus jah 15 clients lijkt mij wat onwaarscheinlijk.

maar mocht je nou een lake game-dag doen op een bedrijf dan zouden er dus 15 kunnen inloggen =P

3pc's zijn voor mij op moment al genoeg

en mensen wie op jullie server heeft er de castle wars gewonnnen???

bij ons NetWarriors

blijkbaar waren LOD (USA_Stars) en Disney de gevreesde tegenstanders want iedereen viel hen eerst aan

was wel fun, maar NW had ineens mega veel SUN wapens en na de wars waren die plots verdwenen :s raar

Slow and Depressed

Reg. datum: 27 augustus 2003

Wij hebben met hele union samen gedaan xD.. KAOS UNION FTW on Zeus!! MORTIS werd totaal weggevaagd :D

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

wat zijn jullie lvl's eigenlijk ik ben 30 8D ik heb ook niet meegedaan aan fortresswar want de hoogst uit de quild is 45 XD

Op Venus heeft "Avalon" gewonnen.
quote:
sro-poseidon schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:49:
wat zijn jullie lvl's eigenlijk ik ben 30 8D ik heb ook niet meegedaan aan fortresswar want de hoogst uit de quild is 45 XD
Welke build/wapen gebruik je?

Powerlvlen is niet 15 levels maar 11 levels vriende ;)

EDIT:
quote:
PowerBAss schreef:
neenee ik bedoel wel degelijk 200 euro (per maand)
voor 3 karakters op moment
men lvl 79 rogue
men lvl 62 wizzard
en men lvl 60 warrior

allemaal een golden ticket + skill ticket + aapje
en dan natuurlijk het proberen met het plussen van men wapens enzo

ja kijk ieder zen hobby waar hij geld in steekt, deed dat vroeger in WOW en nu in dit
Ik verdoem jouw! god gloeiende nakende! :P (netjes gescholden al zeg ik het zelf) O-)

Maar kom op man, dan moet je echt eens gaan nadenken waar je mee bezig bent. Heb je geen vrienden in *het echte* leven? Als je zoveel golden tickets enzo hebt heb je waarschijnlijk geen tijd om met *echte* mensen om te gaan. Maar denk eens goed na, nu is het allemaal leuk silkroad je hebt allemaal *vrienden* in je guilds etc. etc. Maar over 1 of 2 jaar ben je er over heen gegroeit (ik weet niet hoe oud je bent, maar je zult echt stoppen met spellen spelen neem dat van mij aan :P ) en dan heb je dus 24x200=4800 euro opgemaakt (verspilt) aan die onzin. + Je hebt geen *echte* vrienden en dan sta je er alleen voor. Neem van mij aan dat je beter naar vrienden kan gaan en daar gamen (op de wii ofzo) of gezellig vrijdag avond gaan stappen en 20 euro opmaken. Dan kun je die 120 euro die je overhoud mooi opzij zetten ;)

EDIT2: Ow sorry PowerBAss ik lees net je in profiel dat je al 30 bent, laat dan maar het is al te laat..

PS: Diesel is inmiddels ex-silkroader, maar hij weet waar hij over praat. Typ "Diesel crit" maar eens in bij youtube. Zerk + crit met rogue daggers +7= 364.278 damage op een mangyang. Ik betaalde 10 a 20 euro per maand, een heel ander bedrag dan het 10 keer zo hoge 200 euro per maand 8)7

_Diesel_ wijzigde dit bericht 28-12-2007 10:36 (113%)

To show this diagram properly, I would really need a four dimensional screen. However, because of government cuts, we could manage to provide only a two dimensional screen.

tering ik heb niet zoveel geld op SRO maar ik kocht een blade lvl 32+3 en hij had 8crit dus ik vond hem wel cool en ik had 2 weapon elixirs dus ik wou hem 5 maken.
nou bij de eerste elixir ging die naar +0 en de 2 elixir heb ik niet gebruikt ik was heel boos want ik heb niet zoveel geld :(
maar heb nou its nieuws ontdekt ik heb een account in hotan en ik koop daar alle goedkope
weapon elixirs die ik kan krijgen en verkoop ze in de nacht voor 350k :) best duur op poseidon waren ze maar iets van 200k en op mars zijn ze soms zelfs 400k maar die worden nouwelijks gekocht XD

ojah en diesel je hebt grootgelijk 8D 200 euro is egt teveel daar kun je heel wat mensen mee redden en ik vind het zielig dat je dat dan uitgeeft aan silkroad >:(

sro-poseidon wijzigde dit bericht 28-12-2007 00:25 (24%)

quote:
Wilde gewoon even weten ;)
Ik heb de laatste tijd wat Euro chars gespeeld, maar die beginnen me nogal te vervelen, ze zijn niet echt geweldig vind ik. Dus ga weer een Chinese maken. Moet nog even nadenken wat voor een build ik zal nemen.

Heraclius wijzigde dit bericht 28-12-2007 10:20 (36%)

tja iedereen heeft zijn hobby zoals ze zeggen
en ja ik ben al 30 en heb raar maar waar een leven

ik werk snachts, speel smorgens, door de dag is het het huishouden doen en ff bij vrienden
en in het weekend zet ik geregeld wel een stapje in de wereld, ben niet veel thuis tenzij het grote wars zijn, dan blijf ik thuis

btw nice crits, heb ze nog niet zerk op manjangs geprobeerd,
dont waste my zerk hhihihi
ik doe gemiddeld een 19K crit op lvl 80 full str
zal het eens moeten frapsen

eerdaags proberen de daggers en crossbow naar +7 of +9 te krijgen
crit is al 20 op de daggers dus das al lekker
ma eerst nog een paar astrals en immortals kopen

Slow and Depressed

Shadow Soldier

quote:
ik werk snachts, speel smorgens, door de dag is het het huishouden doen en ff bij vrienden
en in het weekend zet ik geregeld wel een stapje in de wereld, ben niet veel thuis tenzij het grote wars zijn, dan blijf ik thuis
En wanneer slaap je?

Auredium - Arcane Frost Mage

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws