Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
[MMORPG]Silkroad Online, deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 495
Reg. datum: 28 juli 2005
Reg. datum: 28 juli 2005
torrent downloaden = leechen , uploaden = seeden en dat vergeten de meeste mensen omdat te doen voor andere mensen,maja sro he :x.
je hoeft niet 100% teleren wat torrent inhoud maar deze term moet je zeker weten!
omdat jij langszaam download komt omdat de health van de torrent zelf slecht is of te weinig bronnen
je hoeft niet 100% teleren wat torrent inhoud maar deze term moet je zeker weten!
omdat jij langszaam download komt omdat de health van de torrent zelf slecht is of te weinig bronnen
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
qed
Reg. datum: 20 juni 2006
iedere keer als we een beetje actief praten komt er een mod om het topic te screwen....
We mogen niets zeggen hier.
Srry mods jullie doen goed werk hoor maar dit vind ik een beetje overdreven =(
tis voor mij nu wel genoeg ik verlaat dit topic gwn =D net als ik dat met de game doe =D
We mogen niets zeggen hier.
Srry mods jullie doen goed werk hoor maar dit vind ik een beetje overdreven =(
tis voor mij nu wel genoeg ik verlaat dit topic gwn =D net als ik dat met de game doe =D
Reg. datum: 12 juli 2007
jammer zeg maar goed je hebt wel gelijk!
ik bedoel downloaden hoort gewoon bij het spel en als er wat gedownt moet worden word er hier over gepraat.
dan vind ik het gewoon sneu dat er weer een mod bij moet komen >:( jammer hoor
ik bedoel downloaden hoort gewoon bij het spel en als er wat gedownt moet worden word er hier over gepraat.
dan vind ik het gewoon sneu dat er weer een mod bij moet komen >:( jammer hoor
Reg. datum: 29 augustus 2005
Reg. datum: 29 augustus 2005
Het spel is niet gratis (A), gratis te downloaden jah. Maar het zijn oost Aziaten, die proberen overal geld uit te slaan. Op een gegeven moment zit je zo ver in de game dat je niet meer terug kan maar ook niet kan stoppen omdat je er al zo veel tijd heb ingestoken.quote:TheZeroorez schreef op zondag 23 december 2007 @ 08:55:
[modbreak]Nu is het genoeg gezeur over torrents en de snelheden daarvan.
Postings over downloadsnelheden horen sowieso niet op GoT thuis, en zeker niet in dit geval. Waarom? Omdat je er zelf iets aan kunt doen; minstens 1:1 seeden (uploaden), en dat lijkt me toch wel redelijk bij een spel dat je gratis mag spelen ;)[/modbreak]
Schiet tussen de palen en je scoort!
nou ben ik nog ffies dan om een reactie te zetten voor sro-pos....
het is gratis en je kunt het gratis spelen maar later als je lvl 60 bent ofzow heb je die CS (cash shop) items echt nodig om je wapen te upgrade enz... (ook om te lvle en zelfs eigenlijk ook al om in te loggen met die premium rotzooi).
hopelijk begrijp je nu dat de game niet echt gratis is maar dat hij gratis lijkt =P tot een bepaald punt.
het is gratis en je kunt het gratis spelen maar later als je lvl 60 bent ofzow heb je die CS (cash shop) items echt nodig om je wapen te upgrade enz... (ook om te lvle en zelfs eigenlijk ook al om in te loggen met die premium rotzooi).
hopelijk begrijp je nu dat de game niet echt gratis is maar dat hij gratis lijkt =P tot een bepaald punt.
ik denk dat je hierbij bedoeld de Item Mallquote:clifdon schreef op maandag 24 december 2007 @ 00:04:
nou ben ik nog ffies dan om een reactie te zetten voor sro-pos....
en ja geld, als je een pet wil (aapje, eekhoorn enz) kot het geld
premium tickets, xp sp silver en gold tickets
immortals enzo voor het plussen van je wapen hoger als +5
spel kost mij gemiddeld 200 euro per maand, maar heb et er voor over lolz
Slow and Depressed
XD XD XD XD XD XD 200 euro in de maand is dat niet gwn zonde van je money.
ik stop er gelijk mee als ik al 50 euri in de maand zou weg gooien.
je betaalt geld voor een ondegelijk spel zo geweldig is het niet eens met al die bots dan vind ik niet dat je er 200 euri in de maand moet voor gaan uit geven.
ik stop er gelijk mee als ik al 50 euri in de maand zou weg gooien.
je betaalt geld voor een ondegelijk spel zo geweldig is het niet eens met al die bots dan vind ik niet dat je er 200 euri in de maand moet voor gaan uit geven.
Ik denk dat ie 20 euro in de maand bedoelt ?? voor een klokje van zijn aapje en een ticket ?? tenminste dat hoop ik maar anders ben je best maf 200¤ =S ik zou er in totaal nog geen 100¤ in willen steken 
en trouwens Probeer ik sro weer doet hij het weer niet
ik ga hem dus echt niet weer opnieuw downloaden hoor
wat een maffe game =S
en trouwens Probeer ik sro weer doet hij het weer niet
clifdon wijzigde dit bericht 24-12-2007 11:51 (25%)
neenee ik bedoel wel degelijk 200quote:clifdon schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:46:
Ik denk dat ie 20 euro in de maand bedoelt ?? voor een klokje van zijn aapje en een ticket ?? tenminste dat hoop ik maar anders ben je best maf 200¤ =S ik zou er in totaal nog geen 100¤ in willen steken
en trouwens Probeer ik sro weer doet hij het weer nietik ga hem dus echt niet weer opnieuw downloaden hoor
wat een maffe game =S
voor 3 karakters op moment
men lvl 79 rogue
men lvl 62 wizzard
en men lvl 60 warrior
allemaal een golden ticket + skill ticket + aapje
en dan natuurlijk het proberen met het plussen van men wapens enzo
ja kijk ieder zen hobby waar hij geld in steekt, deed dat vroeger in WOW en nu in dit
Slow and Depressed
Oh btw clifdon van waar ben je ander breng ik een copietje langst als je niet te ver woont
Slow and Depressed
lol 200¤. Bij ons in de union zit iemand die kreeg een rekening van paypal van ¤700+ voor een maand 
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
Ik speel nu flyff same met een maat hij is daar lvl 89 (bijna 90) en wij gaan het helemaal F2P doen het zal wat langer duren maar we maken veel chars om centen mee te verdienen =D
we hebben met zen 3e een char lvl 60 gekregen in 1 dag
naja 24 uur (non stop) (max gap is 120 daaro) 
dus SRO heb ik niet zo'n zin meer in =þ
we hebben met zen 3e een char lvl 60 gekregen in 1 dag
dus SRO heb ik niet zo'n zin meer in =þ
Vers vlees
Ik ben gisteren begonnen en heb nu een lvl 10 clerick. Voornamelijk aan het trainen want alle spannende dingen gaan pas rond lvl 20 gebeuren. Ik zit op de Venus server dat schijnt een nieuwe te zijn en is ook niet achterlijk druk. In ieder geval nog geen bots gezien
Ik denk dat ik hier wel wat tijd aan kwijt ga zijn....
Ik denk dat ik hier wel wat tijd aan kwijt ga zijn....
Compromis ?! Hoezo heb ik het mis dan? | Specs
wha die bots zijn al verder die kom je later wel tegen
maar waarom ben jij cleric?? ik zou zelf warroir rogue of wizzard zijn:)
en cleric voor de bij nemen
Precies mijn gedachten; ik wil graag healer worden in de party. Goede healers zijn schaars ,maar ik wil proberen hier de beste in te worden.quote:sro-poseidon schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:20:
wha die bots zijn al verder die kom je later wel tegen![]()
Compromis ?! Hoezo heb ik het mis dan? | Specs
als je een goede guild hebt dan ben je als cleric redelijk onmisbaar bij castlewars of guildwars
maar dat is ook pas vanaf lvl 72
ik ben eigenlijk puur rogue en eigenlijk hou ik wel echt van dat char, heb het nu van net iets na de europe update.
72 daggers en crossbow full blue +5
aan men gear ben ik nog aan het werken want die willen maar niet naar +4 gaan
maar ja castle wars morgenmiddag dus tijd om plezier te maken hihi
maar dat is ook pas vanaf lvl 72
ik ben eigenlijk puur rogue en eigenlijk hou ik wel echt van dat char, heb het nu van net iets na de europe update.
72 daggers en crossbow full blue +5
aan men gear ben ik nog aan het werken want die willen maar niet naar +4 gaan
maar ja castle wars morgenmiddag dus tijd om plezier te maken hihi
Slow and Depressed
Reg. datum: 08 mei 2007
Reg. datum: 08 mei 2007
Probleem is in party-formatie als cleric, dat je later weinig parties zal aantreffen.
Meeste mensen solo'en en de bots zowiezo.
Meeste mensen solo'en en de bots zowiezo.
het botten zal erger worden nu, want softmod is terug dus meerdere char via 1 client laden
server was nu al redelijk vol
server was nu al redelijk vol
Slow and Depressed
bedoel je dat als ik op mijn pc inlog op mijn account dat ik op mijn laptop kan inloggen op een ander account?
dat kan je zoiezo al doenquote:sro-poseidon schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 19:31:
bedoel je dat als ik op mijn pc inlog op mijn account dat ik op mijn laptop kan inloggen op een ander account?
met softmod (bot) kan je op 1 pc meerdere keren inloggen
met een normaal standaard systeem kan je er me 3 tegelijkertijd inloggen
en als je dat dan ook doet op je laptop ben je met 6 characters online
maarja , als je dat gebruikt ben je ee botter
Slow and Depressed
het is niet waar dat je zoiezo op 2 verschilldende pc gewoon allebij kan inloggen.
sro-poseidon wijzigde dit bericht 25-12-2007 20:40 (76%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.