Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe pc, maar na 1-2 uur gamen krijg ik een soort storing op mijn beeldscherm.
Er komt een soort ruis over het beeldscherm, en soms grote roze/groene vlekken
(Dit gaat allemaal erg snel, t was ook moeilijk om er een foto van te maken)

(Excuses voor de enorm lage kwaliteit afbeelding, moest een screen exporteren van een filmpje welke ik met mijn mobiel heb gemaakt
)
Specs:
AMD Athlon 64 FX-74, 3,00GHz
Club3d Nvidia GeForce 8600GT Overclocked, 512 mb
2047 MB RAM
Temperatuur van de GPU is bij de storing nog steeds hetzelfde als wanneer hij normaal werkt.
Ik het op Windows XP Pro (32-bit) en Vista Ultimate (64-bit) geprobeerd, maar beide krijgen de storing)
Kweet bijna wel zeker dat het aan mijn Videokaart ligt, maar niet precies of het nou een driver probleem is, of dat de kaart gewoon kapot is.
Iemand suggesties wat het kan zijn?
Er komt een soort ruis over het beeldscherm, en soms grote roze/groene vlekken
(Dit gaat allemaal erg snel, t was ook moeilijk om er een foto van te maken)

(Excuses voor de enorm lage kwaliteit afbeelding, moest een screen exporteren van een filmpje welke ik met mijn mobiel heb gemaakt
Specs:
AMD Athlon 64 FX-74, 3,00GHz
Club3d Nvidia GeForce 8600GT Overclocked, 512 mb
2047 MB RAM
Temperatuur van de GPU is bij de storing nog steeds hetzelfde als wanneer hij normaal werkt.
Ik het op Windows XP Pro (32-bit) en Vista Ultimate (64-bit) geprobeerd, maar beide krijgen de storing)
Kweet bijna wel zeker dat het aan mijn Videokaart ligt, maar niet precies of het nou een driver probleem is, of dat de kaart gewoon kapot is.
Iemand suggesties wat het kan zijn?