Ik ben van plan om een nieuwe computer samen te stellen, met als moederbord een Asus P5K-E. De speakers die ik erbij ga kopen zijn waarschijnlijk de Logitech X-540. Nu is mij verteld dat het niet verstandig is met deze speakers om een X-fi extreme gamer / music te halen, omdat het verschil toch nauwelijks te merken is. Vandaar mijn vraag, zijn er nog andere goede, liefst zo goedkoop mogelijke (aangezien ik al over budget ben), mogelijkheden dan een X-fi? Ik gebruik de geluidskaart voor games en voor muziek, en dan vooral metal muziek.
En is het misschien toch slimmer om een andere speakerset te halen? zoals bijvoorbeeld de Creative Inspire T6100? Ik heb voor deze gekozen omdat hij niet te duur is, hij aangeraden werd door de winkel en omdat hij in de BBG staat. Mijn gebruiksdoel is dus vooral gamen en muziek luisteren. (metal) Ik kan helaas geen vergelijkende review vinden over deze 2 speakers.
En is het misschien toch slimmer om een andere speakerset te halen? zoals bijvoorbeeld de Creative Inspire T6100? Ik heb voor deze gekozen omdat hij niet te duur is, hij aangeraden werd door de winkel en omdat hij in de BBG staat. Mijn gebruiksdoel is dus vooral gamen en muziek luisteren. (metal) Ik kan helaas geen vergelijkende review vinden over deze 2 speakers.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 225682 op 02-08-2007 11:29 ]