Het kan zeker geen kwaad zelf moeite te doen, of om juist te verwoorden wat je nu juist wilt doen (en wat de mogelijkheden zijn).
Omdat we in een goede bui zijn vandaag:
Als je gewoon alles in RGB-signalen wilt doorsturen (zonder geluid dus!!!), gewoon aansluiten die hap, de kleur van een aansluiting maakt niets uit voor het signaal dat erin zit. Zolang je dus maar je Pr, Pb en Y op dezelfde kabels zet langs beide kanten, is het in orde.
Als je wilt RGB > Composite (wat er normaal op je gele stekker zit), dan moet je een verloopje hebben, al zou je volgens mij dan beter kijken naar S-VHS, als je tv dat heeft, kan je beter S-VHS-kabel trekken. Maar normaalgezien moet je videokaart het wel ondersteunen om direct S-VHS of composite uit te poepen. Als je enkel een S-VHS-uitgang zou hebben, daarvoor kan je veel makkelijker verloopjes vinden dan voor RGB > composite (waarvan ik niet eens zou weten of ze bestaan, en die zullen volgens mij zelfs een chip nodig hebben om de kleuren weer te mengen tot een composietbeeld).
Kortom, voor de duidelijkheid: geef wat meer informatie: wat voor uitgangen heb je, wat voor ingangen heeft je tv; liefst met merk en modelnummer erbij (zodat we indien nodig alles kunnen controleren, moest je niet weten hoe alles noemt).
Als je met breedbeeld een plat scherm bedoelt, dan kun je volgens mij beter gewoon een extra monitor-kabel gebruiken (D-SUB of DVI, waar DVI de voorkeur geniet natuurlijk, natuurlijk afhankelijk of je tv daarvoor een ingang heeft, er bestaan trouwens ook verloopjes DVI > HDMI moest je tv dat hebben).