Download Accelerator plus, zegt dat het niet bestaat

Pagina: 1
Acties:

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Hallo allemaal,

Ik heb download accelerator plus 8.1.5.6 geinstalleerd, en was heirmee bezig de nieuwe client van rappelz epic 4 te downloaden.

Dit werkte tot op 99% en toen zei DAP opeens dat de file niet meer gevonden kon worden. Dus ik open nogmaals het downloaden van de client via een andere server, en nu download DAP tot 98% en zegt dat de file niet meer gevonden kan worden.

Ik kan de downloads van de files nog wel gewoon opnieuw starten, maar hij finished ze gewoon niet. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen??

Never really found a place that I call home...

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-07 13:02
De download gaat altijd naar een tijdelijke map, en na voltooing wordt hij verplaatst naar je opgegeven 'Download' map.
Klinkt alsof de tijdelijke map te vroeg wordt gewist.

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-07 08:45
frickY schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:59:
De download gaat altijd naar een tijdelijke map, en na voltooing wordt hij verplaatst naar je opgegeven 'Download' map.
Klinkt alsof de tijdelijke map te vroeg wordt gewist.
Of verplaats je map naar een schijf waar voldoende ruimte. Kan zijn dat hij hem niet weg kan schrijven.

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Hmm, er is nog ongeveer 140gb vrij en de bestanden staan nog steeds in de tijdelijke map.....

nog meer suggesties?

Never really found a place that I call home...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Probeer anders Getright of een van de tig andere downloadmanagers. Of nog beter, helemaal geen downloadmanager ;) Als het dan wel goed gaat ligt het aan DAP.