Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Oow ja natuurlijk kan je PPC ook de limiterende factor zijn: als hij op de PC wel de goede grootte aangeeft en op je PPC niet, dan zal hij waarschijnlijk een 1GB limiet hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door The__Virus op 29-07-2007 00:47 ]
Formateren zoals je aangaf levert niks op 969mb aan ruimte.
Hij gaf voordat ik Tomtom installeerde op beide aan dat er 2gb op de kaart zat.
Hij geeft en op mijn pc en op PPC aan dat hij 1 gb is.Ik heb een Qtek 9100
[ Voor 13% gewijzigd door martijnd op 29-07-2007 00:56 ]
Ik heb namelijk een keer hetzelfde probleem gehad met een traxdata kaartje, en met dit tooltje kreeg ik hem weer na 2gb.
http://www.traxdata.com/m..._PRO_150X_2GB/SDFix2G.zip
Echter kon ik daarna nog niet meer dan 1gb kwijt op het kaartje
Helaas dat tooltje heeft niks geholpen, toch bedankt!
[ Voor 65% gewijzigd door martijnd op 29-07-2007 01:16 ]
De PDA zag em overigens ook helemaal niet (was ook al een iets ouder model). Dus ik ermee terug naar de winkel, en daar in een cardreader van een nieuwe computer werd de kaart perfect herkend.
Na de situatie uitgelegd te hebben bij de winkel heb ik gewoon mijn geld terug gekregen, erg netjes van ze, aangezien het kaartje technisch prima in orde was.
[ Voor 4% gewijzigd door spone op 29-07-2007 01:16 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
(Geprobeerd in gewone pc, laptop, vriendins pc. Lijkt me genoeg.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
sandisk bij de mycom ? okey ik weet wel dat de icidu kaartjes van 2gigabyte soms problemen willen geven dan past er maar 1gb op. gewoon even terug gaan normaal doen ze hier niet moelijk over.martijnd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 01:15:
Sandisk kaartje.
Helaas dat tooltje heeft niks geholpen, toch bedankt!
Verwijderd
martijnd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 02:07:
Ik heb hem in mijn dig. camera gedaan. Maar deze kan er niks mee omdat het een mini sd is Met adapter en dat kan de camera weer niet.
Het zou helpen als je wat meer info zou geven over het spul wat je gebruikt want zo is het voor ons lastig je te helpen.
Het is een mini-sd, die worden bij de mycom wel verkocht, micro-sd overigens ook van sandisk.rg-mohwa schreef op zondag 29 juli 2007 @ 02:16:
[...]
sandisk bij de mycom ? okey ik weet wel dat de icidu kaartjes van 2gigabyte soms problemen willen geven dan past er maar 1gb op. gewoon even terug gaan normaal doen ze hier niet moelijk over.
Als je teruggaat naar de winkel en uitlegt hoe en wat krijg je zo een nieuwe mee, neem wel je bon mee, en als je je geld terug wilt, moet de verpakking ook weer mee terug...
Ik ben wel vaker dit probleem tegengekomen, vaak lost omruil het probleem op.
@hieronder, heb kan zijn dat ze inmiddels al obsolete zijn geworden, ben al een tijdje op vakantie, dus zat me vandeweek al te verbazen over wat we allemaal al nieuw in het assortiment hadden gekregen
[ Voor 14% gewijzigd door empy op 29-07-2007 02:38 ]
geloof je zo maar ik heb ze namelijk niet in de winkel liggen dus dacht dat ze van sandisk niet in het assortiment zatenempy schreef op zondag 29 juli 2007 @ 02:22:
[...]
Het is een mini-sd, die worden bij de mycom wel verkocht
Sorry voor de megaofftopic
@hierboven
Mycom arnhem heeft ze nooit gehad alleen apacer en icidu waar werk jij dan ? den haag dus
[ Voor 20% gewijzigd door rg-mohwa op 29-07-2007 02:41 ]
De bon heb ik wel maar de verpakking ligt net in mijn ondergrondse container, kan ik niet meer bij. Maar daar moeten ze maar niet moeilijk over doen, toch?empy schreef op zondag 29 juli 2007 @ 02:22:
[...]
Het is een mini-sd, die worden bij de mycom wel verkocht, micro-sd overigens ook van sandisk.
Als je teruggaat naar de winkel en uitlegt hoe en wat krijg je zo een nieuwe mee, neem wel je bon mee, en als je je geld terug wilt, moet de verpakking ook weer mee terug...
Ik ben wel vaker dit probleem tegengekomen, vaak lost omruil het probleem op.
edit:
@hieronder, heb kan zijn dat ze inmiddels al obsolete zijn geworden, ben al een tijdje op vakantie, dus zat me vandeweek al te verbazen over wat we allemaal al nieuw in het assortiment hadden gekregen![]()
Deze had ik open geknipt dus dat zag er al niet meer uit.
Morgen ga ik naar de mycom
Iemand een idee hoe, dan weet ik het voor de volgende keer?
Dan is waarschijnlijk de partitie niet goed geweest en hebben ze er een nieuwe opgezet. Formatteren maakt alleen de bestaande partitie leeg en doet niets aan de grootte hiervan. Probeer eens via computer-beheer en dan schijfbeheer om te zien wat je partities zijn.
Yamaha FZ1 :-)
Waar vind ik dat in Vista?Ooyevaar schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 07:46:
Als je alleen geformateerd hebt en "ze" het met "een commando" in "uitvoeren" hebben gedaan ...
Dan is waarschijnlijk de partitie niet goed geweest en hebben ze er een nieuwe opgezet. Formatteren maakt alleen de bestaande partitie leeg en doet niets aan de grootte hiervan. Probeer eens via computer-beheer en dan schijfbeheer om te zien wat je partities zijn.
Waar ze dat nou weer hebben weggestopt in een menu weet ik niet, maar dit werkt op iedere windows vanaf 2000
[ Voor 80% gewijzigd door spone op 02-08-2007 11:24 ]
Verwijderd
heb een micro sd kaartje van sandisk, die eerst gewoon 2 gb was.
nadat ik hem echter met windows formatteerde (dat was verplicht anders kon ik hem niet openen)
gaf hij echter aan dat er nog maar 1 gb op zat.
Ik heb zowel Pananonic als Flash Memory Toolkit gebruikt, zonder resultaat.
Ook met schijfbeheer gebeurd er niks, hij zegt dat er maar 1 partitie is, van 1 gb
Wel vreemd is dat als je met Panansonic formateerd, dat hij laat zien hoeveel gb hij al geformateerd heeft, en wat het totaal is, en het totaal staat dan op 2 gb! toch geeft hij na het formateren weer een grootte van 1 gb aan
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 19:43 ]
Rechterknop op "deze computer" en dan "beheer" werkt ook. Of in het configuratiescherm op systeembeheer - computerbeheer.spone schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:23:
windows knop op je toetsenbord + R, diskmgmt.msc
Waar ze dat nou weer hebben weggestopt in een menu weet ik niet, maar dit werkt op iedere windows vanaf 2000
Yamaha FZ1 :-)
~graey
Heb een 4Gb kaartje gekocht maar merk nu dat mijn mobiel maar max. 2Gb vreet.
Probeer het kaartje te formatteren op 2Gb maar dat lukt me niet.
PartitionMagic laat 'm helemaal niet zien.
Met Windows Computer Management zie ik 'm wel maar kan de partitie niet verwijderen (om een kleinere aan te kunnen maken).
Iemand enig idee?
One cookie a day keeps the doctor away !