quote:
Waarom vraag je dat alleen aan mij

quote:
Alleen het formaat?
Zekers niet! Onder andere het formaat, maar ook de hoge resolutie, de prijs/ kwaliteits-verhouding, de ervaringen die ik had met Zepto.nl bij de aankoop van m'n vorige Zepto, m'n vorige laptop: Zepto Znote 6214W die me goed beviel, het bloatware free kunnen krijgen van 'n laptop and so on

quote:
Zijn de games (vooral shooters) goed te zien op zo'n 14inch scherm (vijand in de verte)?
Owh jahoor, 'n vijand is op 'n 1440x900 14,1" scherm even goed te zien als 'n 1440x900 17 incher

quote:
Ik had je youtube filmpje gezien, maar door de kwaliteit kon ik het niet zo goed zien.
Komt omdat YouTube hem converteerd naar bagger-kwaliteit
Maar hieronder werd 't al gezegd, download de XL-versie in VGA (nee geen QVGA) kwaliteit!!
Voor YouTube was deze XL-versie te groot en te lang, dus maar even met Winrar-gesplit in 4 files van 50MB! In deze XL-versie, zitten nog meer ingame-filmpjes en ook de muziek is anders...
Wat er ook anders aan is, is dat deze versie gewoon lekker VGA is, terwijl die andere QVGA was 
[center][list]• Part one • Part two • Part three • Part four[/list][/center]quote:
En wat vind je dat het scherm mat is en niet glossy?
Vind 't zelf veeeeel beter bevallen dan 't glossy scherm wat m'n vorige Zepto had!
Ik kon gewoon heel de kamer/ straat zien als ik met m'n scherm naar de kamer zat...
Nu zie ik lekker niks, alleen m'n beeldscherm and that's it. Hoef niet altijd naar mezelf te kijken

quote:
Ik heb namelijk de laatste tijd alleen maar glossy gehad en beviel me zeer goed en om weer naar mat te gaan...
offtopic:
Misschien is dit onzin, maar ik vind persoonlijk als je bijvoorbeeld naar MediaMarkt gaat en TFT schermen gaat vergelijken ->oogt<- glossy veel scherper en mooier dan mat (vooral met HDTV). Of is dat onzin/persoonlijk?
Persoonlijk natuurlijk