video bewerken, welk (eenvoudig) programma

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 09:44

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een eenvoudig programma of video mee te bewerken.

Ik heb al enige programma's gebruikt, maar ik vind ze of te ingewikkeld, te groot (Pinnacle Studio bv), ze doen niet wat ik wil (Avidemux), etc.

Wat wil ik? Ik wil heel eenvoudig een kort filmpje die ik met mijn mobiel of fotocamera genomen heb, wat kunnen bewerken. Ik wil er bijvoorbeeld op sommige plekken ondertiteling bijzetten, of wat fade in/out. Een welkomscherm. Ook belangrijk wat muziek eronder plaatsen (en dan precies het stuk dat ik zelf wil).

Meer wil ik niet. Al die uitgebreide functies van Adobe of Pinnacle hoef ik eigenlijk niet...

Wie kent een goed programma hiervoor dat niet te groot en te duur is?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:24

Comgenie

Soms heb je dat

Windows Movie Maker niet misschien iets, zit standaard bij je windows installatie ;)

en als dat niet zo mocht zijn:
http://www.microsoft.com/.../updates/moviemaker2.mspx

[ Voor 38% gewijzigd door Comgenie op 07-07-2007 20:39 ]

No animals were harmed in the making of this comment.

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 09:44

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ja, die is inderdaad wel redelijk goed!
Ik had 'm natuurlijk ook gewoon bij Vista... Soms toch dichter bij huis kijken dan zoeken op internet en het installeren van 32 trials :-)

Alleen jammer dat de preview het niet doet met MP4 (geluid wel, beeld niet). Vaag... Want als je 'm opslaat dan gaat alles wel goed...

[ Voor 27% gewijzigd door Galois op 07-07-2007 21:22 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.