Ik heb laatst een nieuwe brander gekocht (Asus1814blt) welke ook Lightscribe ondersteunt. Standaard zit bij die brander Nero Essentials geleverd, maar omdat dat zo'n bloated, traag en gebruikersonvriendelijk programma is gebruik ik het niet (gebruik infrarecorder en imgburn). Alleen voor Lightscribe ben ik nog afhankelijk van Nero. Weet iemand of hier ook freeware of opensource alternatieven voor zijn?
Probeer Nero lite eens
Staat op SoftPedia 
Dat is de kwaliteit van Nero in het algemeen, de snelheid van 6
Dat is de kwaliteit van Nero in het algemeen, de snelheid van 6
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
bedankt voor de tip. Heb hem even gedownload, maar met mijn serial kan ik hem alleen als trial gebruiken. Ik heb liever iets zonder beperkingen.
Bestaat er uberhaupt wel software anders dan Nero waarmee je Lightscribe kunt branden? Met google kom ik alleen maar op tooltjes uit die alleen covers kunnen createn, maar het qua branden laten afweten (moet je alsnog nero voor gebruiken).
[edit]
Kwam via via op http://www.lightscribe.com/products/index.aspx?id=105 uit, waar een overzichtje staat met lightscribe-software. De bovenste (lightscribe simple labeler) is gratis, maar ook erg simpel zoals de naam al doet vermoeden
Rest is allemaal betaald.
Heb nu de meegeleverde Nero maar weer opnieuw geinstalleerd en tijdens de installatie alles uitgevinkt behalve Nero Labeler. Is op zich ook wel een oplossing.
Bestaat er uberhaupt wel software anders dan Nero waarmee je Lightscribe kunt branden? Met google kom ik alleen maar op tooltjes uit die alleen covers kunnen createn, maar het qua branden laten afweten (moet je alsnog nero voor gebruiken).
[edit]
Kwam via via op http://www.lightscribe.com/products/index.aspx?id=105 uit, waar een overzichtje staat met lightscribe-software. De bovenste (lightscribe simple labeler) is gratis, maar ook erg simpel zoals de naam al doet vermoeden
Heb nu de meegeleverde Nero maar weer opnieuw geinstalleerd en tijdens de installatie alles uitgevinkt behalve Nero Labeler. Is op zich ook wel een oplossing.
[ Voor 36% gewijzigd door Palomar op 07-07-2007 15:27 ]