Toon posts:

7600GT XXX dood ?

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een XFX 7600GT XXX PCI-E kaart liggen die helaas door m'n moeder op de grond is gevallen. Nu dacht ik dat hij het wel gewoon deed want in de bios geeft hij wel gewoon beeld, maar helaas in windows krijg ik verticale streepjes etc.

Ik vroeg me af is er nog wat te helpen aan deze kaart of kan ik maar beter opzoek gaan naar een nieuwe videokaart ?

Ik vraag me ook af wat er eigenlijk kapot kan gaan, want het lijkt me dan eerder dat iets los schiet/af breekt, maar ik kan nergens wat vinden. Tevens heb ik tijdje terug op internet gelezen dat ze de kaart toen ff een tijdje in de oven op bepaalde hoeveelheid graden hebben gedaan, zodat alle soldeerverbindingen weer goed werden. Zou dat bullshit zijn of ?

Het wazige is dat hij op de ene DVI poort totaal geen beeld geeft en op de andere geeft hij van die verticale strepen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 21:27 ]

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04-2025
misschien is je ramdac dood.

Zie je afgebroken componenten op de kaart? of eventuweel een stukje van de core af? losse mem chippies?

Mocht je niet zien, waarschijnlijk een printbreuk, buig hem als hij in je pc zit, en kijk of je verschil ziet.

Audi S3

Verwijderd

Topicstarter
Nou het rare is, toen ik hem vanmorgen weer probeerde waren er minder strepen. En buigen als hij in m'n pc zit ? Liever niet eigenlijk, ik heb geen zin om ook nog m'n pci-e slot te slopen.

Voor de rest zie ik nergens wat vanaf, zou het nut hebben om alle printen door te meten of is dat gewoon niet te doen ? ;)

Verwijderd

garantie?