while (me.Alive) {
me.KickAss();
}
Tetris en Poker lijken me wel goed te doen, kolonisten en risk zijn wellicht ook leuk maar ben bang dat daar eventueel de geluksfactor teveel mee gaat spelen. (70% geluk en 30% skill dacht ik).
Poker is helemaal hot tegenwoordig, en daar komt ook wel een geluksfactor bij kijken maar als je maar genoeg potjes/tournooien speelt moet er wel de beste uit komen.
Miscchien ook aardig om die ook tegen echte mensen te laten spelen als in jullie vorige contest. (Man against machine poker battle) Misschien willen Marcel Luske en Noah boeken wel
Poker is helemaal hot tegenwoordig, en daar komt ook wel een geluksfactor bij kijken maar als je maar genoeg potjes/tournooien speelt moet er wel de beste uit komen.
Miscchien ook aardig om die ook tegen echte mensen te laten spelen als in jullie vorige contest. (Man against machine poker battle) Misschien willen Marcel Luske en Noah boeken wel
ReceptenDB, Eenvoudig recepten beheren. - V2.20 (28-04-2009)
Tankwars lijkt mij wel leuk om te programmeren, wanneer start de nieuwe challenge?
Ik weet niet wanneer de eerstvolgende challenge precies is. Maar ik meen het zelfde schema als afglopen jaar (finale ergens in september). Ik vewacht echter niet dat Poker het gaat halen gezien de kruistocht die de overheid tegen internetgokken (lees poker) is begonnen.
Als je de dobbelstenen uitschakelt in Risk (en dat kan prima) wordt het een heel ander verhaal natuurlijk. Daarnaast is de invloed van dobbelstenen op Risk kleiner dan de geluksfactor bij Poker wat mij betreft. En ook bij Risk kan je meerdere potjes spelen. Met of zonder dobbelstenen zal een spel veel minder lang dure, dan wanneer je met je vrienden onder het genot van bier, bitterballen/chips aan een grote tafel bijeen het gure weer buiten probeert te ontlopen.
Ik hoop dat het weer net zo gezellige en leuke challenge wordt als afgelopen jaar. We houden jullie op de hoogte.
Verder zijn we OpenTTD aan het onderzoeken. Ook erg leuk.
Als je de dobbelstenen uitschakelt in Risk (en dat kan prima) wordt het een heel ander verhaal natuurlijk. Daarnaast is de invloed van dobbelstenen op Risk kleiner dan de geluksfactor bij Poker wat mij betreft. En ook bij Risk kan je meerdere potjes spelen. Met of zonder dobbelstenen zal een spel veel minder lang dure, dan wanneer je met je vrienden onder het genot van bier, bitterballen/chips aan een grote tafel bijeen het gure weer buiten probeert te ontlopen.
Ik hoop dat het weer net zo gezellige en leuke challenge wordt als afgelopen jaar. We houden jullie op de hoogte.
Verder zijn we OpenTTD aan het onderzoeken. Ook erg leuk.
while (me.Alive) {
me.KickAss();
}
OpenTTD klinkt inderdaad cool! (Wel lastig coden misschien?)
Er is een traject in ontwikkeling dat NoAI heet. Daarmee kan je (op dit moment) alleen met oto's/vrachtwagens in de weer. Dan is het denk ik kwa proggen goed te doen. Nadeel is dat het niet in de main-branch zit op dit moment. Verder weet ik niet hoe af het nu is. Da's een risico.quote:Soultaker schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:10:
OpenTTD klinkt inderdaad cool! (Wel lastig coden misschien?)
En op dit moment is het niet duidelijk of het haalbaar is het spel te draaien zonder de officieele/originele graphics. In die zin dat het standaard niet kan, maar al heel veel alternatieve graphics zijn, dus wellicht zouden we daar omheen kunnen werken.
Al met al wat losse eindjes, dus wellicht niet haalbaar. Maar er komt een challenge en ik heb er vertrouwen in dat het een leuke wordt!
while (me.Alive) {
me.KickAss();
}