heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 292559
http://ihopetheyservebeerinhell.com/
Zoek maar tussen de SF-fonts.Anoniem: 292559 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:40:
Iemand een idee welk font ze in de titel gebruiken? Dus I hope they serve beer in hell?
http://ihopetheyservebeerinhell.com/
Het valt me op dat er weer veel naar de als bekend te verwachten weg vragen de laatste tijd...

Alhoewel het vermoedelijk Bank Gothic is.

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2009 14:01 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik zoek een generator op het internet waarme ik het volgende soort teksten kan laten genereren, zodat ik ze in php commetaar kan zetten.
http://plaatscode.be/98883/
[ Voor 54% gewijzigd door devhouse op 24-02-2009 14:11 ]
Ik denk dat het niet het juiste topic ervoor is, maar je kunt zoeken op een ascii generator ...tom.keim schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:10:
hallo, het is niet echt een font, maar ik vond het eigenlijk wel een goed topic hiervoor. als dat niet zo is, verwijder dit reactie maar.
Ik zoek een generator op het internet waarme ik het volgende soort teksten kan laten genereren, zodat ik ze in php commetaar kan zetten.
bijvoorbeeld deze:
http://www.kammerl.de/ascii/AsciiSignature.php
figlet : http://www.figlet.org/tom.keim schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:10:
hallo, het is niet echt een font, maar ik vond het eigenlijk wel een goed topic hiervoor. als dat niet zo is, verwijder dit reactie maar.
FIGlet is a program for making large letters out of ordinary text
_ _ _ _ _ _ | (_) | _____ | |_| |__ (_)___ | | | |/ / _ \ | __| '_ \| / __| | | | < __/ | |_| | | | \__ \ |_|_|_|\_\___| \__|_| |_|_|___/ . oooo o8o .o8 `888 `"' .ooooo. oooo d8b .o888oo 888 .oo. oooo .oooo.o d88' `88b `888""8P 888 888P"Y88b `888 d88( "8 888 888 888 888 888 888 888 `"Y88b. 888 888 888 888 . 888 888 888 o. )88b `Y8bod8P' d888b "888" o888o o888o o888o 8""888P' _/ _/ _/ _/_/ _/ _/_/ _/_/_/_/ _/_/_/ _/_/_/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/_/ _/_/ _/ _/_/ _/ _/ _/ _/_/_/
(Onbekend).

"Levenim". Wil ik graag gebruiken voor een website en Levenim is geen windows font.

[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 27-02-2009 20:28 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
http://www.dafont.com/the...Wat+Portfolio+Wie+Contact
Of deze: http://www.dafont.com/the...Wat+Portfolio+Wie+Contact
Of deze: http://www.dafont.com/the...Wat+Portfolio+Wie+Contact
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Arial (Black), Comic Sans (technisch kan het iig, esthetisch zou ik het niet doen
Als je andere fonts wil gebruiken dan zou ik er een afbeelding van maken.
Als je perse een windows xp website wil maken dan heb je hier de default font list voor xp:
http://www.microsoft.com/typography/fonts/winxp.htm
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Je kunt in je pagina altijd als tweede keus 'serif' (zoals Times New Roman) of 'sans-serif' (zoals Arial) opgeven, dan kiest hij een font uit die categorie dat op de machine van de gebruiker beschikbaar is.
Wil je echt je eigen lettertypen dynamisch kunnen gebruiken op je website en hou je een beetje van scripten, dan kan sIFR wat voor je zijn. Mocht je trouwens problemen krijgen met het werkend maken van sIFR, dan moet je bij hun eigen forum of hier in het webdesignforum aankloppen.
Willem169, wake up

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Blue op 28-02-2009 16:32 ]
SiFR? Drie sites met SiFR en de browser ligt plat. Nee, @font-face ftw!willem169 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:16:
En anders gebruik maken van sIFR, dan kan elk font op elke machine worden weergegeven (wel iets trager dan default fonts), maar het werkt perfect.
Op zo'n moment ga ik er mooi vanuit dat de foundry van mijn lettertypekeuze mee wilt werken betr. de eula (en @font-face dus gewoon toestaat), anders mogen ze de fontjes stoppen waar de zon niet schijnt -- dan hoef ik ze niet. Schaf ik wel een vergelijkbaar lettertype aan bij een fatsoenlijke foundry.
[ Voor 78% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 28-02-2009 20:11 . Reden: Anders geformuleerd; straks komt 't nog verkeerd over ;) ]

Whatthefont.com herkent de letters wel als ik "nu al je geld" isoleer en upload, maar geen goed resultaat.
Cogito Ergo Credo
Nooit last van. Ik ben er best over te spreken.DiSiLLUSiON:
SiFR? Drie sites met SiFR en de browser ligt plat. Nee, @font-face ftw!
Ja, ik ook. Ik heb in de readme van sIFR wel eens gelezen dat het een aanrader is om niet je héle site ermee te maken. Het is echt bedoeld voor headers.willem169 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:31:
[...]
Nooit last van. Ik ben er best over te spreken.
Phoe, ik zou eens gaan zoeken op custom fonts en niet in de gallerij der groten eigenlijk...jopiek schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:20:
Ik wil graag dit font gebruiken (niet het bolletje font zelf maar de andere letters van je geld terug):
[afbeelding]
Whatthefont.com herkent de letters wel als ik "nu al je geld" isoleer en upload, maar geen goed resultaat.
http://www.dafont.com/the...&text=NU+AL+JE+GELD+TERUG
Hier staan wel wat dingen die erop lijken, maar denk als je kijkt de witte vulling en de zwarte lijn erbij.
Comic en Handwritten heb ik al even doorgebrowsed, maar Comic is vaak te slordig en Handwritten fonts zijn te dun van vorm. Je zou in de categorie hierboven eens naar Hocus Focus kunnen kijken, Decade, of Lietz Lindau Hamburg. Let er wel op, dat veel scratches aan de buitenkant van de letter er voor kunnen zorgen dat de omlijning die je er omheen zet (bijv. met Photoshop, layer effect stroke) lelijke spikes in de lijn kunnen geven.
Wilde gok, je doet Kunst en Techniek en je hebt net de Bolletje-opdracht gekregen?

EDIT: Heb m al!
http://new.myfonts.com/fonts/alphabetsoup/metroscript/
[ Voor 27% gewijzigd door MellyVille1 op 03-03-2009 18:32 ]
Welk font wordt hier gebruikt?

Dat kan bijna elke schreefloze letter zijn, gezien het feit dat het kapitalen zijn... dat kleine corps helpt niet echt.Ook al Bezet schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:32:
Ok, waarschijnlijk is dit een belachelijk makkelijk vraag, maar ik wil het toch graag weten.
Welk font wordt hier gebruikt?
[afbeelding]
Vermoedelijk Univers of zo.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
ok, in elk geval bedankt.Ramzzz schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:53:
[...]
Dat kan bijna elke schreefloze letter zijn, gezien het feit dat het kapitalen zijn... dat kleine corps helpt niet echt.
Vermoedelijk Univers of zo.
Klopt, ik wilde de knoppen even vertalen.Dark Blue schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:29:
Je zou het ook de maker van Lytebox eens kunnen vragen, volgens mij komt het plaatje daaruit.
Tsja, da's natuurlijk ook lekker makkelijk.
Thanks voor je input heb ik zeker wat aan! ik doe alleen geen kunst en techniek, maar pruts met stickers en zo, we hebben zelf klein drukkerijtje.Dark Blue schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:43:
[...]
Ja, ik ook. Ik heb in de readme van sIFR wel eens gelezen dat het een aanrader is om niet je héle site ermee te maken. Het is echt bedoeld voor headers.
[...]
Phoe, ik zou eens gaan zoeken op custom fonts en niet in de gallerij der groten eigenlijk...
http://www.dafont.com/the...&text=NU+AL+JE+GELD+TERUG
Hier staan wel wat dingen die erop lijken, maar denk als je kijkt de witte vulling en de zwarte lijn erbij.
Comic en Handwritten heb ik al even doorgebrowsed, maar Comic is vaak te slordig en Handwritten fonts zijn te dun van vorm. Je zou in de categorie hierboven eens naar Hocus Focus kunnen kijken, Decade, of Lietz Lindau Hamburg. Let er wel op, dat veel scratches aan de buitenkant van de letter er voor kunnen zorgen dat de omlijning die je er omheen zet (bijv. met Photoshop, layer effect stroke) lelijke spikes in de lijn kunnen geven.
Wilde gok, je doet Kunst en Techniek en je hebt net de Bolletje-opdracht gekregen?
Cogito Ergo Credo
Ik ben op zoek naar het font in de grafische interface van de computers in de film 'The Island'.
Ik heb al flink gezocht, in mijn opinie komt 'Neutraliser Bold' er het dichtste bij, maar het is m niet.
De 6 en de 3 moeten een schuin afgesneden hoekje hebben...
Wie herkent 'm?
http://2.bp.blogspot.com/.../s1600-h/Afbeelding+4.png

Ziet uit als een DIN-variant. Probeer het DIN-font uit de startpost, of OCR A Extended wil ook wel goed werken voor 'terminal'-achtige displays.piranhaav schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:35:
Hallo Tweakers!
Ik ben op zoek naar het font in de grafische interface van de computers in de film 'The Island'.
Ik heb al flink gezocht, in mijn opinie komt 'Neutraliser Bold' er het dichtste bij, maar het is m niet.
De 6 en de 3 moeten een schuin afgesneden hoekje hebben...
Wie herkent 'm?
http://2.bp.blogspot.com/.../s1600-h/Afbeelding+4.png
[afbeelding]
Ik ben zelf op zoek naar een Gill Sans-achtig font voor een logo met een Doctor Who-thema. Iets wat op Agency FB lijkt mag ook.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Humanist 521 is zo goed als Gill Sans.Stoney3K schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:54:
[...]
Ziet uit als een DIN-variant. Probeer het DIN-font uit de startpost, of OCR A Extended wil ook wel goed werken voor 'terminal'-achtige displays.
Ik ben zelf op zoek naar een Gill Sans-achtig font voor een logo met een Doctor Who-thema. Iets wat op Agency FB lijkt mag ook.
Maar dan kun je ook gewoon op zoek naar Subway of Underground fonts.

Iemand enig idee welk font dit is?
Niks kunnen vinden nog hierover.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Hier staan genoeg van dat soort fonts. Zit er niets voor je bij?zomertje schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:43:
[afbeelding]
Iemand enig idee welk font dit is?
Niks kunnen vinden nog hierover.
Dan eerst eens kijken of er makkelijk alternatieven zijnDark Blue schreef op zondag 15 maart 2009 @ 17:53:
Ik heb even gekeken en hij staat daar niet tussen de Curly en niet tussen de Decorative fonts. Het is er dan ook eentje met een prijskaartje, namelijk Remedy Double.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Nu vond ik Fiolex Girls. Nu valt die enorm in de smaak, maar er zit wel een nadeel aan. Namelijk die hartjes in de hoofdletters en de kleine letter i.
Dus is er een font die net als Fiolex Girls is, maar dan zonder die hartjes?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Volgens mij had ik een lettertype als dat op mijn geboortekaartje, en dan zonder die hartjes. Volgens staat zoiets bij Dafont gewoon onder de 'Calligraphy' fonts. Maar er vanuitgaand dat je daar al gekeken hebt...Rakkerzero schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:55:
Ik ben op zoek naar een redelijk klassiek, maar modern uitstralend font voor op een trouwkaart.
Nu vond ik Fiolex Girls. Nu valt die enorm in de smaak, maar er zit wel een nadeel aan. Namelijk die hartjes in de hoofdletters en de kleine letter i.
Dus is er een font die net als Fiolex Girls is, maar dan zonder die hartjes?
Wat was het dat je daar dan niet vond wat je zocht?
Je zou een plaatje van Fiolex Girls even kunnen photoshoppen en die hartjes eruit gummen - gewoon wit maken. Dan door Whatthefont halen en kijken wat hij er van maakt. Mocht je nog niet in Calligraphy hebben gekeken: http://www.dafont.com/the...ppp=50&psize=m&classt=pop
Yes, 13.37 hier!

Als het alleen om de namen gaat zou je ervoor kunnen kiezen om ze in outlines te zetten en handmatig de hartjes even te verwijderen in Illustrator

Met name de font die gebruikt is weg met djoser
Waarom denkt iemand meteen als hij een zwierig ding ziet dat het aan bijzonder font is, in plaats van een toevoeging?
Kijk die moest ik hebben. Bedankt!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
VAG, dus.MrPanda schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:57:
Ik zoek het Volkswagen TS font... maar dan gratis...
iemand suggesties?
't is niet gratis...
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 15-04-2009 16:02 ]

VAG:

Zoek de 10 verschillen. VAG staat voor Volkswagen AG.
En als iemand je meldt dat het niet gratis is, mag je dat best geloven.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 16-04-2009 10:27 ]
Zal wel niet legaal zijn.

Die onderste heeft wat weg van Cooper Black.Sillymidget schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:12:
Ik ben op zoek naar het volgende lettertype, niet al te grote afbeelding, is uit een Esquire magazine uit jaren 60.
[afbeelding]
Als het beide van één fontfamilie is - en daar lijkt het op - heeft-ie best verschillende gewichten in petto.
Heb hem gevonden, via http://new.myfonts.com/WhatTheFont/forum/case/190163/, het is Souvenir (light/black)Ramzzz schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:16:
[...]
Die onderste heeft wat weg van Cooper Black.
Als het beide van één fontfamilie is - en daar lijkt het op - heeft-ie best verschillende gewichten in petto.
Echt geweldig dat 10 min nadat ik hem daar post, iemand hem gewoon herkend.. had ik niet verwacht.
Hmmm. Als ik mijn fontboeken bij de hand had gehad (thuis, ik zat immers op mijn werk), had ik m wel geweten...Sillymidget schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:24:
[...]
Heb hem gevonden, via http://new.myfonts.com/WhatTheFont/forum/case/190163/, het is Souvenir (light/black)
Echt geweldig dat 10 min nadat ik hem daar post, iemand hem gewoon herkend.. had ik niet verwacht.
Ik denk dat als je op DaFont tussen de Calligraphy fonts gaat kijken je dan wel een eind komt.Anoniem: 296322 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:24:
Weet iemand toevalig waar deze:[afbeelding] te vinden is?
Degene die jij bedoelt is denk ik een betaald font, die zul je toch echt moeten kopen.
Het 3D-effect zit er standaard trouwens niet bij, maar dat kun je in Photoshop of Illustrator maken.
Anoniem: 296322
maar bedankt nu kan ik weer verder.
Haha, nee die vond hem nietDark Blue schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:26:
Hmmm. Ik denk dat die mensen daar bij myfonts gewoon de online Identifier-tool hebben gebruikt.

Helvetica Neue Thin, of Ultrathin, voor zover ik kan zien.SEFje schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 02:33:
Weet iemand welk lettertype wordt gebruikt voor PAUW in het logo van pauw & witteman?
[afbeelding]

Daar hoeft, gezien de leeftijd van die plaatjes, helemaal geen 'font' van te zijn.Wiethoofd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:59:
Ik heb gezocht op DaFont en in m'n beschikbare lettertypes maar heb niets kunnen vinden wat exact dit lettertype is. Het is geen Times New Roman, niet het Marlboro-font, m'n baas kwam nog aanzetten met Poster Bodoni BT maar dat zijn ze geen van allen. Ook Identifont en WhatTheFont kunnen er niets van bakken omdat ik geen betere foto's heb en zelfs los de vragen beantwoorden leverde niets werkbaars op.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is wel een expansieletter, maar geen Bodoni. Er zijn vele expansieletters (didonen).
Onyx komt een heel eind:

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 04-05-2009 15:19 ]
Pfff... wiens oordeel zou je inderdaad eerder - objectief gezien - volgen, dat van Wiethoofd of dat van mij?Killzone schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:12:
Onyx vind ik een stuk beter lijken dan die monotype modern bold.
Maar ga gerust verder met hetgeen je liever wilt.Wiethoofd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:49:
Na even zoeken op de site waar Onyx staat kom ik uit bij Monotype Modern Bold
[afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door Ramzzz op 04-05-2009 16:18 ]

ik heb gekeken op What tha font maar die geeft geen gelijkenissen

[ Voor 23% gewijzigd door ahrik op 06-05-2009 15:25 ]
Een van de vele 'College'-achtige fonts..ahrik schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:24:
weet iemand welk lettertype dit is, of een die er sterk op lijkt?
[afbeelding]
ik heb gekeken op What tha font maar die geeft geen gelijkenissen
[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 06-05-2009 15:37 ]
Weet iemand welke font er word gebruikt voor Zundapp?

voor dit dus
Ik denk dat je eens zou kunnen kijken bij deze categorie of in deze categorie hiero. Ik verwacht niet dat je exact dat font gaat vinden, het lijkt me iets oud Duits. Misschien kun je het ook wel beter langs officiële wegen zoeken zoals MyFonts.com enzo. Knip een stukje zwart-op-wit uit en haal het door de Font identifier.Berrie92 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:12:
Beste Mensen,
Weet iemand welke font er word gebruikt voor Zundapp?
[afbeelding]
voor dit dus
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd, maar ik denk - als vrouw zijnde - ik reageer maar, want vooraleer de mannen de truc doorhebben van 'if you look very closely, you can see there's a font in the background' ...
wat een absurd gevaarlijke hakken om mee te gaan brommeren btw...

Ik heb al geprobeerd om de font op te zoeken door een Font Map in GIMP te maken, alleen zonder resultaat...
VAG.lockwood schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 11:20:
Ik zoek naar de font die wordt gebruikt in het SugarLabs logo:
[afbeelding]
Ik heb al geprobeerd om de font op te zoeken door een Font Map in GIMP te maken, alleen zonder resultaat...
(Nog) niet gevonden, alleen iets dat er in de verte op lijkt.Anoniem: 104653 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:14:
Ik zoek dit font of een font in dezelfde stijl.
[afbeelding]
Alvast bedankt!

Wie weet welk font er wordt gebruikt bij TAATU voor het logo?
Alvast bedankt!
2 swim or not 2 swim, that's the question
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Futura. Bold (condensed?) Lijkt het het meest op.Xof schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:42:
Ik moet een visitekaartje aanpassen en ik heb de font niet.. iemand enig idee wat voor font dit is?
[afbeelding]
Het is een ander font, helaas. Even zoeken.
Het zal haast wel een ripoff zijn van de 'echte' Futura. De incisie bij de 'h' is totaal anders.
[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 14-06-2009 14:11 ]
Ik kom nu in de buurt met ITC Avant Garde Gothic, maar die is nog wel lichtjes aangepast.
Edit: Ik heb hem, Avant Garde Medium Bold en dan iets uitgerekt, nieuwe font gaat dan precies over 'oude' font heen
[ Voor 35% gewijzigd door Xof op 14-06-2009 15:35 ]

De eigenaar zegt dat het gewoon geschreven is, maar ik denk van niet als je naar de e en de i kijkt.
[ Voor 15% gewijzigd door ge-flopt op 19-06-2009 16:09 ]
In mijn logo wordt een font gebruik wat erg lijkt op het Garamond, maar net niet.
Via Google al 1001 font sites bekeken maar ze zijn het net niet.
Voor het vinden van het juiste type font kijkt ik naar de volgende character-eigenschappen:
De hoofdletter T (en dan de vlaggetjes and het horizontale deel van de T).
De letter r (en dan het armpje van de r).
De letter s (en dan de uiteinden).
De letter c (en dan de uiteinden).
de letter i (en dan de afstand tussen de i en het puntje).
Het uitroepteken.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Thanks!Compunologist schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:32:
Lekker bruin worden met Bookman Old Style Bold
Mail me je adres en ik stuur een flesje voor de vakantie op.
Welke factor: 4, 8, 15 of 30?
Ik ben ruim voorzien, dank je. Wellicht is dit een betere plek om een flesje factor 30 doneren?i2Paq schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:50:
[...]
Thanks!
Mail me je adres en ik stuur een flesje voor de vakantie op.
Welke factor: 4, 8, 15 of 30?
Bedankt.

Ik had zelf uitgevonden dat SIRE geschreven is met Basic Commercial Black, maar waar is "onbewust asociaal" mee geschreven? En wat is een goed alternatief voor die Basic font?
onbewust asociaal.nl is in ieder geval Georgia, of in ieder geval voor meer dan 99 %
Hoe erg moet het lijken? Voor een persiflage is DIN (zie OP) goed genoeg lijkt me. En als je voor SIRE een volgende in de reeks van brochures moet maken, download dan een van de pdf's op de sire (sory, site
[ Voor 43% gewijzigd door Savantas op 07-07-2009 17:59 ]
Maar ik vind fonts wel zoiets moeilijks en sta ook telkens verbaasd als jullie dat zo kunnen benoemen.
Dat DIN linkje in de OP is dood btw. Ik zal eens de brochures checken. Ik was ze vluchting niet tegen gekomen.
En Georgia was gewoon op mijn mac actief en beetje gok van me. Waarschijnlijk hebben ze een ander font gebruikt, maar komt dit voor 99% overeen. Je kan de letters natuurlijk een dunne outline geven om ze net iets dikker te maken. DIN moet wel te vinden zijn als je googled, alleen hoeveelheid varianten kan dan beperkt zijn.

Ik moet voor deze meneer een visite kaartje maken, alleen weet hij niet welk font het is, en ik ook niet. WhatTheFont herkende alleen delen van de letters.
Maar voor vergelijkbare fonts, zie Dafont.com. Zoek in Groovy of Retro. Of Stencil/Army natuurlijk! Deze larabie bijvoorbeeld: President Gas
[ Voor 17% gewijzigd door Savantas op 18-07-2009 21:07 ]
Dit topic is gesloten.