Ik ben bezig met een sjabloon te maken in openoffice. Hierbij wil ik gebruik maken van velden. Je hebt in openoffice een keuze uit een reeks velden onder het tabblad document bij velden. Aleen het lukt mij maar niet om een eigen veld te definieren die zich net zo gedragen als de velden onder het tabblad document.
Het lukt wel om onder het tabblad variabelen een veld aan te maken. Alleen het probleem is als dit veld herhaalt in het document krijg je voor elk veld een aparte variabel.
Kortom, ik wil gewoon een veld "domeinnaam" aan kunnen maken en dit veld meerdere keren laten voor komen in het document. Natuurlijk moet ik dan het veld "domeinnaam" op 1 plek kunnen wijzigen.
Ik heb ook al gekeken op openoffice website voor een antwoord, maar tevergeefs.
Het lukt wel om onder het tabblad variabelen een veld aan te maken. Alleen het probleem is als dit veld herhaalt in het document krijg je voor elk veld een aparte variabel.
Kortom, ik wil gewoon een veld "domeinnaam" aan kunnen maken en dit veld meerdere keren laten voor komen in het document. Natuurlijk moet ik dan het veld "domeinnaam" op 1 plek kunnen wijzigen.
Ik heb ook al gekeken op openoffice website voor een antwoord, maar tevergeefs.
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer