[Premiere] van Flash naar bruikbare Video exporten

Pagina: 1
Acties:

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03-2025
Ik ben bezich met een presentatie.

Hiervoor heb ik in flash korte animatie's gemaakt.
En deze exporteer ik naar een avi bestand met xvid compress.

Alleen merk ik nu naar het invoegen van 20+ van deze filmpjes dat premiere het niet meer trekt.

Nu ben ik er wel achter gekomen dat het compressen met xvid de boosdoender is.
Alleen krijg ik nergens gevonden hoe ik ze dan het beste kan exporten.

oncompressed is volgens mij geen optie want dan krijg ik 300mb bestanden.
zeker omdat het steeds maar 3 seconde clipjes zijn.

Verdere details van de flash files zijn dat ze 1024x768 zijn. (zodat ik hier in premiere nog mee kan schuiven/animeren)

Mijn hoofdvraag die ik nergens gevonden krijg en hoop dat er hier de kennis is om dit beantwoord te krijgen is:

Hoe of welke codec moet ik gebruiken om mijn flashfiles te exporten naar een bestandsformaat waarmee premiere gewoon goed mee uit de voeten kan?

Verwijderd

Premiere kan officieel alleen met uncompressed overweg, ik heb wel eens contact gehad met support en zij vertelden mij dat je gewoon met uncompressed video moet werken. "Toevallig" kan je sommige andere formaten ook afspelen in premiere maar het is niet de bedoeling.

(Dit was overigens in de tijd van Premiere pro 7 of Premiere pro 2, de nieuwe 2 dus :P)

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03-2025
Mocht ik wel een codec willen gebruiken, welke kan ik dan het beste gebruiken.
En met welke instellingen.

Ongecompressed komt mijn avi filmpje uit op 700 Mb (en das maar 12sec)

Verder dacht ik het opgelost te hebben door een nieuwe sequense aan te maken. En daar 315 jpg's achter elkaar te zetten. Alleen het probleem is daarbij dat mijn jpg's 1024x768 zijn. En als ik de nieuwe sequense invoeg in mijn hoofdsequense ik niet de subsequense kan bewegen omdat ik geen "vlees" meer over heb.