Kan opties op 931bw niet instellen

Pagina: 1
Acties:

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Hallo,
Ik heb vandaag mijn samsung 931BW aangesloten op mijn pc:

c2d E6400
MSI P965 NEO
2x 1GB Kingston pc5300
sapphire x1950pro met Accelero X2
Western digital 250GB 16mb cashe sata 2

Maar nu kan ik sommige opties niet gebruiken waardoor ik het scherm niet lekker kan instellen. Ik kan color tone, color control en contrast niet instellen dan krijg ik not available te zien.

Hoe los ik dit op want ik neem aan dat dit niet de bedoeling kan zijn dat je niet eens zelf je contrast kan instellen...

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 21:33
Ken het scherm niet, maar heb je m via DVI aangeloten of via je blauwe Sub-D connector?
Want zodra je m via DVI aansluit dan kun je een heleboel minder instellingen regelen, die worden dan automatisch geregeld.

• haakjesluiten
  • Nu online
ja hij is via dvi aangesloten. Dus eigenlijk zou ik um via de analoog moeten aansluiten !?

• oddish2211
  • Laatst online: 06-07 19:50
Crazyanz schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 00:10:
ja hij is via dvi aangesloten. Dus eigenlijk zou ik um via de analoog moeten aansluiten !?
als je hem via dvi aansluit en je kan bijna niets instellen dan zul je denk ik in de beeldscherm instellingen alles moeten kunnen instellen

• haakjesluiten
  • Nu online
nee ook als k op het menu knopje van me beeldscherm druk zijn deze opties niet beschikbaar.

Kan dit een software fout in het scherm zelf zijn ?

Heb de kleuren weergaven trouwens al redelijk mooi gekregen door met nature color pro wat te veranderen.

Edit: Het was de magiccolor optie die aanstond deze moet je dus vooral niet aanraken na wat pielen ziet het beeld er echt 10x relaxer uit :*)

[ Voor 72% gewijzigd door haakjesluiten op 29-05-2007 23:45 ]