Funda site , foto's niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 6.394 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:24

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Hallo,
Ik moet hier voor een familie lid een website weer goed zichtbaar maken.

Dit wil me echter nog niet echt goed lukken.
Het betreft de website www.funda.nl .

als je klikt op het oranje ''funda.nl'' dan krijg je allemaal huizen te zien.
Als ik klik op een huis kun je fotos en video's bekijken van dit huis. ( tabblad).
Het probleem is dat ik deze foto's en video's niet kan zien.

Althans niet op de particuleren site, als je echter naar funda in business gaat en een bedrijfspand bekijkt. dan kan ik de foto's wel bekijken.

Verder gebruik ik IE7 en alles is eraan geupdate.
Java , virtual machine en flash is allemaal geinstalleerd.

Hopenlijk helpen jullie me uit de brand!

:'(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102289

Je gebruikt waarschijnlijk Norton deze ff uitzetten en het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-04 15:28

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Heb je een adblocker in je IE geïnstalleerd? Ik heb er een op Firefox en die is soms ook te gretig. :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Norton heb ik al geprobeerd om die uit te schakelen , heeft alleen ook geen effect.

Voor de rest ook alle beveiliging in IE7 op ''LOW'''of zelfs uitgeschakeld

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Toolbars uit? Spyware check gedaan?

Probeer desnoods eens een alternatieve browser like FF of opera, desnoods een versie die je niet hoeft te installeren? Dan sluit je iig het feit uit of het wel of niet aan IE ligt.

Funda doet het hier overigens goed in IE7 en FF...

Edit:
Ah, Google is your friend; de eerste hit, dat al eens geprobeerd?

[ Voor 30% gewijzigd door Rowdy.nl op 23-05-2007 09:18 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Ja spyware check gedaan , wel wat gevonden maar werkt nog steeds niet.

Met firefox wil hij het trouwens ook niet doen.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

firewall uitzetten dit was het bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Welke firewall was dit?
Gewoon windows firewall?

Die site op google had ik btw al gezien en geprobeerd ;)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22623

Bij een kennis van mij met als ADSL abonnement Internet plus bellen, was het probleem dat de bagger modem / router die KPN mee levert standaard de firewall aan heeft staan. Na het uitschakelen van die firewall was het probleem direct verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit was norton, maar neem aan dat het bij meerdere firewall met ad blocking zo werkt.. het is het proberen waard add blocking uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Jullie weten neem ik aan dat als ik het business gedeelte in ga op funda , dat hij daar wel gewoon de foto's van de panden correct laat zien?

Okj hier komt mijn neef die bij de technische dienst van een computerwinkel werkt.

Norton is alleen antivirus hier maar die staat nu ook uit, alle IE beveiligingen staan uit, alle cookies geaccepteerd, popupblockers uit, geprobeerd bij IE 6 en 7, java shockwave en flash zijn geinstalleerd. De site werkt hier wel op andere pc's dus daar ligt het niet aan. Owjah, alle MS updates zijn binnen. Het gekke is, andere plaatjes werken dus wel. Spyware ist ook niet.

[ Voor 62% gewijzigd door dreameater op 23-05-2007 09:34 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja die werkt bij mij ook als ik alles gewoon aan laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

dreameater schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:27:
Jullie weten neem ik aan dat als ik het business gedeelte in ga op funda , dat hij daar wel gewoon de foto's van de panden correct laat zien?
Jeps, maar ik wacht nu gewoon ff tot je iets meer info geeft. Ik heb je nu al twee dingen aangedragen die je gewoon wel al geprobeerd had maar niet even liet weten. Heb niet zoveel zin om te gaan gissen wat 't zou kunnen zijn, om vervolgens te horen dat je 't al geprobeerd hebt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Rowdy.nl schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:32:
[...]

Jeps, maar ik wacht nu gewoon ff tot je iets meer info geeft. Ik heb je nu al twee dingen aangedragen die je gewoon wel al geprobeerd had maar niet even liet weten. Heb niet zoveel zin om te gaan gissen wat 't zou kunnen zijn, om vervolgens te horen dat je 't al geprobeerd hebt... :)
Ik heb laten weten dat er andere beelden zich wel laten vertonen dus die google hit geldt niet, en popupblockers zijn er niet behalve de standaard IE popup blocker en die staat uit, maar dat had ik al gezegd volgens mij.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Je verteld alleen dat de foto's het op Funda particulier niet doen in een geupdate IE7. Je verteld niet dat je op google gezocht hebt en het KB artikel van MS over problemen met het weergeven afbeeldingen in IE gezien en geprobeerd hebt. Verder vergeet je te vertellen dat het probleem zich ook voordoet in FF, wat een erg handig gegeven is, want dat betekent dat het iig niet aan je IE7 ligt... En wat heeft een afbeelding met een popup blocker te maken...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Ok laten we nou niet gaan flamen maar probeer me te helpen :+

Ik heb inderdaad niet meteen alles in de startpost gestopt maar als je het hele topic doorleest zie je dat ik het tussendoor wel aangeef.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Probeer je ook niet te flamen, je alleen wat tips te geven zodat je de volgende keer een beter topic opent (tenminste, een betere TS maakt) zodat je niet al die nutteloze reacties krijgt waar je zelf niets aan hebt en wat je al geprobeerd hebt.

Update even je TS, met alle gegevens. Je kunt niet verwachten van mensen die nu het topic lezen dat ze het compleet doorlezen. Maak het ze makkelijk door alles even samen te vatten in je TS. Zij proberen jou immers te helpen.

Ik kan je verder niet meer halpen, omdat dit wel een beetje vreemd begint te worden; in twee browsers een gedeelte van een site niet zien terwijl die het wel bij andere mensen doet. :?

Heb je trouwens al eens meerder woningen bekeken? Misschien dat er bij die ene woning geen foto's staan? Bij deze staan in ieder geval wél foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 18:02

E-Vix

Nu met sneeuw!

Probeer eens rechtstreeks een plaatje van de funda site te openen, en kijk dan eens wat voor foutmelding IE geeft. Dus met je rechter muisknop op een niet weergegeven plaatje klikken, eigenschappen, en dan de url van het plaatje kopieren en daarna plakken in je adresbalk.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-04 21:30

PcDealer

HP ftw \o/

Staat javascript aan?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
E-Vix schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:17:
Probeer eens rechtstreeks een plaatje van de funda site te openen, en kijk dan eens wat voor foutmelding IE geeft. Dus met je rechter muisknop op een niet weergegeven plaatje klikken, eigenschappen, en dan de url van het plaatje kopieren en daarna plakken in je adresbalk.
Het probleem is bij mij dat ik helemaal geen afbeeldingen te zien krijg.
Het enige wat verschijnt is een klein leeg blokje .
Dit blokje verschijnt trouwens op elke pc maar verdwijnt dan weer snel en dan komen de afbeeldingen.
Dat is dus op deze pc niet het geval , dit blokje blijft gewoon de hele tijd staan.

[ Voor 12% gewijzigd door dreameater op 23-05-2007 10:30 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 18:02

E-Vix

Nu met sneeuw!

dreameater schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:28:
[...]

Het probleem is bij mij dat ik helemaal geen afbeeldingen te zien krijg.
Het enige wat verschijnt is een klein leeg blokje .
Dit blokje verschijnt trouwens op elke pc maar verdwijnt dan weer snel en dan komen de afbeeldingen.
Dat is dus op deze pc niet het geval , dit blokje blijft gewoon de hele tijd staan.
ok, en wat gebeurt er dan als je dit plaatje probeert te openen?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
E-Vix schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:38:
[...]

ok, en wat gebeurt er dan als je dit plaatje probeert te openen?
Die werkt dus wel gewoon :X

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mijn bericht al gelezen? Als het niet aanstaat, doet de site ook weinig.

[ Voor 50% gewijzigd door PcDealer op 23-05-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

PcDealer schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:24:
Mijn bericht al gelezen? Als het niet aanstaat, doet de site ook weinig.
Had ik ook al aangedacht, maar aangezien het businessgedeelte van Funda het wel doet zal daar het probleem niet liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Rowdy.nl schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:29:
[...]

Had ik ook al aangedacht, maar aangezien het businessgedeelte van Funda het wel doet zal daar het probleem niet liggen?
Misschien juist wel omdat ik aanneem dat business op het werk wordt gebruikt en vanwege veiligsheidsbeleid het wellicht uitgezet is.

Maar niet geschoten is altijd mis.

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 23-05-2007 15:54 ]

Pagina: 1