[Java] API gebruik in sources vinden

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor een applicatie die ik aan het ontwikkelen ben(in Java) heb ik een mechanisme nodig.
Dit mechanisme leest een java-source bestand in en maakt een lijst van alle objecten die uit een externe classe komen. Dit zijn dus imports, classes, methoden en variabelen. Zodat ik in kaart kan brengen wat het aangegeven java-source bestand gebruikt(API aanroep) van een java-framework. Het moet gewoon te gebruiken zijn in mijn applicatie, voor verdere verwerking van deze gegevens. Dit omdat het slechts een deel van de applicatie is.
Ik vraag mij af of zoiets bestaat en wat ik vrij kan gebruiken, voordat ik zelf veel tijd in ga stoppen om een dergelijke parser/syntax herkenner te schrijven.

[ Voor 13% gewijzigd door robbertb op 22-05-2007 13:53 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je op zoek bent naar kant-en-klare software dan moet je niet in PRG zijn (hier programmeren we zélf) maar in CSA.

PRG >> CSA

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
RobIII schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:48:
Als je op zoek bent naar kant-en-klare software dan moet je niet in PRG zijn (hier programmeren we zélf) maar in CSA.

PRG >> CSA
Dit is dus geen kant en klare software... ik vraag naar een voorbeeldje oid die ik kan gebruiken. Hergebruik van code zegmaar ;)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dan is het een scriptrequest ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:52
Dan wordt het een script request... en die zijn hier niet toegelaten.
edit: toch is sneller leren typen

[ Voor 20% gewijzigd door denyos op 22-05-2007 13:58 ]

Strava

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kan met Eclipse. Navigeer naar Search->Java Search en maak de volgende instellingen:

Search String = nl.framework.Klasse
Search For = Type
Limit to = References

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Pagina: 1