[img=559,373,0,left,de nieuwe Sharp,0]http://files.sharp.nl/pdat/LC-32RD2E%20%20FA.jpg[/img]
De Sharp LC-32RD2E.
Zelf ben ik me aan het verdiepen in LCD, op een rustig tempo tot ik de juiste zat, daarvoor spitte ik de [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 6, topic door.
Doormiddel van een post van, ParadoXygen kwam ik achter van de nieuwe Sharp LCD tv met 100HZ technologie.
Als de beweringen kloppen zoals ze beschreven zijn dat je minder last van 'vegen' krijgt, ik neem aan dat ze Ghosting bedoelen? Dan zou dit toch een erg aantrekkelijke televisie zijn.
Nu start ik deze topic om eventueel een verzamel topic te maken met alle informatie erover en uiteraard ervaringen.
Zelf wil ik binnenkort deze tv eens opzoeken en zelf het verschil bekijken.
Deze specs zal ik ook maar vernoemen gehaald van Sharp.nl
Beeld
16:9 Multi pixel Pure Black Advanced Super View Black-TFT-LCD-Panel met 3.147.267 Pixels
100 Hz, dubbelframe technologie
81 cm Beeldschermdiagonaal
16:9 Beeldverhouding
Resolutie 1366 (H) x 768 (V)
Helderheid 450 cd/m²
Contrastratio 1800:1/ dynamisch contrast ration 10.000:1
Inkijkhoek H 176°/ V 176°
Sharp Pixel System II + TruD
Quick Shoot Technology, voor zeer snelle beeldopbouw
Responstijd < 4 ms
Progressive scan
OPC (optical picture control)
Geluid
Digitale Versterker 2 x 10 watt
Surround-Sound
Nicam/ IGR Stereo-/ Twee Kanalen Systeem
Auto sound controle, nivelleert geluidsniveau bij reclame uitzendingen
Extra's
DVB-T tuner
Picture & Text
Draaibare voet
Aansluitingen
HDMI x2
Scart x2
Component-Ingang (Y/ Cb/ Cr)
AV-/ S-Video-Ingang
AV-uitgang
PC-Ingang (WXGA)
RS-232C
Hoofdtelefoon Ingang
Audio uit
Common interface card slot (voor DVB/T)
Verder wat mij wel beviel aan de specs zijn de Contrastratio van 1800:1 (dyn 10000:1), de helderheid van 450 cd/m² is wel wat minder invergelijking met andere.
Hopelijk kan ik binnenkort wat reviews verwachten en waarderen jullie mijn startpost.
Bedankt ParadoXygen voor het erop wijze van dit nieuw model
prijzen lopen van € 1010 tot € 1399
De Sharp LC-32RD2E.
Zelf ben ik me aan het verdiepen in LCD, op een rustig tempo tot ik de juiste zat, daarvoor spitte ik de [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 6, topic door.
Doormiddel van een post van, ParadoXygen kwam ik achter van de nieuwe Sharp LCD tv met 100HZ technologie.
Als de beweringen kloppen zoals ze beschreven zijn dat je minder last van 'vegen' krijgt, ik neem aan dat ze Ghosting bedoelen? Dan zou dit toch een erg aantrekkelijke televisie zijn.
Nu start ik deze topic om eventueel een verzamel topic te maken met alle informatie erover en uiteraard ervaringen.
Zelf wil ik binnenkort deze tv eens opzoeken en zelf het verschil bekijken.
Deze specs zal ik ook maar vernoemen gehaald van Sharp.nl
Beeld
16:9 Multi pixel Pure Black Advanced Super View Black-TFT-LCD-Panel met 3.147.267 Pixels
100 Hz, dubbelframe technologie
81 cm Beeldschermdiagonaal
16:9 Beeldverhouding
Resolutie 1366 (H) x 768 (V)
Helderheid 450 cd/m²
Contrastratio 1800:1/ dynamisch contrast ration 10.000:1
Inkijkhoek H 176°/ V 176°
Sharp Pixel System II + TruD
Quick Shoot Technology, voor zeer snelle beeldopbouw
Responstijd < 4 ms
Progressive scan
OPC (optical picture control)
Geluid
Digitale Versterker 2 x 10 watt
Surround-Sound
Nicam/ IGR Stereo-/ Twee Kanalen Systeem
Auto sound controle, nivelleert geluidsniveau bij reclame uitzendingen
Extra's
DVB-T tuner
Picture & Text
Draaibare voet
Aansluitingen
HDMI x2
Scart x2
Component-Ingang (Y/ Cb/ Cr)
AV-/ S-Video-Ingang
AV-uitgang
PC-Ingang (WXGA)
RS-232C
Hoofdtelefoon Ingang
Audio uit
Common interface card slot (voor DVB/T)
Verder wat mij wel beviel aan de specs zijn de Contrastratio van 1800:1 (dyn 10000:1), de helderheid van 450 cd/m² is wel wat minder invergelijking met andere.
Hopelijk kan ik binnenkort wat reviews verwachten en waarderen jullie mijn startpost.
Bedankt ParadoXygen voor het erop wijze van dit nieuw model
prijzen lopen van € 1010 tot € 1399
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 31-05-2007 19:54 . Reden: je mag je plaatje wel eens resizen, zie http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumsurvival#images ]