Toon posts:

Nero wil niet installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb sinds kort Windows Vista, en probeer Nero er nu op te installeren.. dit lukt maar niet
bij openen van de exe file, pakt hij de bestanden uit in de TEMP map (deze bevind zich in AppData)
daarna gaat hij verder met het loaden van de ProductSetup, en daarna krijg ik helemaal niks meer..
Ik heb gekeken in de TaskManager maar daar kan ik ook geen Nero-gerelateerd-proces vinden.. m.a.w na de ProductSetup gebeurd er gewoon niks.. Ik heb ook al geprobeerd de trial te installeren, maar daar krijg ik dezelfde fout bij..

Ik heb het natuurlijk hier over de Vista-compatible versie van Nero; Nero 7.8.5.0
Iemand oplossingen?

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

je runt hem in admin-mode? Uitvoeren als adminsitrator dus?

euh...ja

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 10:55
Had ik hier laatst ook, probeerde vanaf netwerk te installeren, en deed ook niks.
Toen installatiebestanden naar de harde schijf gekopieerd en toen werkte het wel..

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
neej hij werkt nog steeds niet, ik heb hem al als admin geprobeerd te installeren, dat deed hij niet..
Ik heb ook alle Nero-bestanden uit de TEMP map gekopieerd naar de C-schijf.. daarna gerund als Admin maar dit werkte nog steeds niet.. ik snap het probeem niet.. hij gaat gewoon niet verder na de ProductSetup

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:08

-ET-

Phone Home

Klein kickje tegen dit topic.

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik draai Vista Home premium en heb de nieuwste Nero van de website gedownload. V.7.9.6.0.

Hij pakt netjes de bestanden uit. (setup overigens gestart met "run as administrator") vervolgens kan ik kiezen of ik de "ask now" toolbar wil hebben. Aangegeven dat ik die niet wil. En vervolgens staat hij een tijdje te ratelen op Product setup. En vervolgens stopt de HDD activiteit. Maar helaas geen nero geinstalleerd.

nog mensen met suggestie?

Playstation 3 met controllers en games te koop

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-07 15:29
Ik heb zojuist Nero 6 OEM (geleverd bij Plextor) geinstalleerd en het werkt goed. 3 schijfjes gebrand en geen errrors. Tijdens de installatie kreeg ik wel incompatible melding.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Pagina: 1