"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
of de FTP server heeft ze verwijderd tijdens het bokken? (zou niet weten waarom op shared hosting?)
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Verwijderd
En dat na de FTP bokte?
naja, ik scan mijn eigen PC ook op dit moment ff.
Kan het een Trojan misschien zijn die meeleest? EN Total Commander kan overnemen en zelf erin bladeren om vervolgens wat te wissen?
Ik had naar ik me herinner ook een virus op mijn PC een trojan.downloader in mijn Restore-map staan in systeemherstelpunten.
Deze zijn verwijderd, virus werd daarna niet meer door AVG niet gevonden. Maar zou dit kunnen?
[ Voor 68% gewijzigd door AW_Bos op 09-05-2007 18:43 ]
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Wel vreemd idd...
Ik wacht op reactie van ze...
[ Voor 25% gewijzigd door AW_Bos op 09-05-2007 19:08 ]
Verwijderd
Beetje vreemd idd dat dan je files weg zijn maargoed.
Ik zou je ticket even afwachten.
Deze mensen zullen ongetwijfeld de logs van de FTP server in kunnen zien en kijken waar het vandaan komt en hoe.
Deze advertentieplaats is te huur!
Wss een brute force attack. Aangezien dit gebeurd is in een testomgeving
Late edit: Geen idee hoe het kwam, maar het kwam er op neer dat de FTP access log alleen maar mijn IP bevatte
[ Voor 52% gewijzigd door AW_Bos op 05-02-2010 23:00 ]
(dit gaat natuurlijk niet op als je niet in die folders bezig was)