Reg. datum: 28 juli 2005
fjdsfkffdskfds
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
post die lijst is !!quote:Z1ppo schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:37:
wat een banlist,en me goede maat is ook gebanned,waarom? zeker om die geen silk betaald stel
fjdsfkffdskfdsgatverdamme he,rot lui zijn het
http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png
okidokie ik zal het ff onthouden/melden. waarom zijn de servers nog steeds down..?quote:clifdon schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:21:
@heaget
hee, als je hier nog is kijkt kan ik je melden dat Big_Nuker niet meer kan spelen ='( haar client doet het ineens niet meerhet is vast wel te fixen maar het lukt haar niet =(
wat betekent dat ik ook meschien ga stoppen ='( ik vindt het heel leuk maar ik zit nu ff op andere char een full str te maken ookal maak ik die nooit af ben ik bang =(ik ben dat inloggen zat....
als ik weer batterijen heb voor mijn andere keyboard zal ik een pc aan kunnen laten staan =P maar voorlopig zit dat er niet in =(
w8 nog ff met bannen pls... cause ik (en zij) het nog niet zeker weten
grtz
denk problemen met patche . en de website is ook down?quote:Heaget schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:44:
[...]
okidokie ik zal het ff onthouden/melden. waarom zijn de servers nog steeds down..?
The_Nizzle wijzigde dit bericht 22-05-2007 15:07 (10%)
"For shizzle my nizzle"
ik ben al ingelogged geweest =Pquote:Mandible schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:20:
en kunnen jullie al inloggen??
BlackAss wijzigde dit bericht 22-05-2007 16:26 (73%)
http://specs.tweak.to/15531 Intel Core 2 Duo e4300|1 GB pc5300|Hitachi Deskstar 160GB|Club3d 8600gts|Philips 105s|Xgear KV600k
ach als jij ook al stopt vindt ik er echt niets meer aan ='(quote:Heaget schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:52:
Als er iemand interrese heeft om een lvl65 Nuker te kopen, laat het me weten. Ik stop met SRO. Ze hebben de GT nu dusdanig verneukt dat ik er geen zin meer in heb. Ik ga wel weer lekker Enemy Territory spelen, dat was tenminste echt gratis.
clifdon wijzigde dit bericht 22-05-2007 19:59 (7%)
Alpsquote:
koop een CAD6 kapel van 6 meter voor een X aantal euro's en douw gwn een draadje in de laptop (draadloos is klote voor SRO) kan namelijk veel storen en zoals bij jou uitvallenquote:Z1ppo schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:46:
ik word enorm pissig dat die draadloos internet soms uit donderd 1 x per of nacht tegen woordig,en tja dan pleur ik ook uit sro,krijg wel snelle reconnect maar tja,sro daar lig je uit net zoals wat min geledenpleuris zooi
the chase is better than the catch
tymiek wijzigde dit bericht 23-05-2007 15:26 (5%)
AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720
heb je dan de zelfde login naam als dat je charnaam hebtquote:tymiek schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:07:
Ik kreeg net de melding dat ik 10 minuten niet kon inloggen vanwege 3 keer foute wachtwoord terwijl ik zeker weet dat ik voor het laatst een uur geleden heb geprobeerd in te loggen. Dus iemand wil mijn account hacken...wens ik ze veel succes, er valt toch niets tot weinig te halen
En nu krijg ik die melding weer.
AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720
jah das klote ik hoop voor je dat ze er geen bot op zettenquote:tymiek schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:50:
Nee dat niet, maar het zal wel van een forum afkomen die poging...zijn vaker forums gehacked, maar ik gebruik overal toch andere wachtwoorden.
lol ik heb nog nooit probs gehat met dat serieus nietquote:clifdon schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:31:
[...]
koop een CAD6 kapel van 6 meter voor een X aantal euro's en douw gwn een draadje in de laptop (draadloos is klote voor SRO) kan namelijk veel storen en zoals bij jou uitvallen
achja hellgatequote:Zit ik net in een nwe guild wordt de guildleader gehacked ..alles weg incl. guild...wel gelijk een aanbieding van xXHellGateXx @Alps om hun te joinen...is een intern. 50+ guild maar moet mijn "termijn" weer even uitzitten. Aardig lijstje van Alps...heb wel wat van die chars voorbij zien komen ing. zitten wel wat high lv's bij volgens mij.... die zijn weer even bezig met het bouwen van hun char
hmm jij kent veel mensen zeg =P en allumaal banquote:Z1ppo schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:27:
[...]
lol ik heb nog nooit probs gehat met dat serieus nieten nu op eens wel ff,nja vanavond donder ik er uit omdat ik zoveel lag had dat ik gewoon wat uit gooien,maar toen viel sro er ook ff uit hehe
en heb me laptop ook al aan de draad staan,om dan nog een draad naar boven te doen word wel hele puinhoop hehe
[...]
achja hellgateik vind het een lacher , ben er uit gegaan omdat ik me nogal verveelde,wouden alleen maar job war en job war,
en als je inferno kunt verslaan dan kan je de hele server verslaan,die denkt dat ie teveel isvoor mij is het gewoon dieffs attans ik zie wel tot hoelang,de echte ware guild heb ik nog niet echt gevonden,daarom zit ik nu bij dieffs wel ff goed hehe
btw eventjes bedoel je?twee manden 24/7 botten en je bent makkelijk 80
bekende van alps? nouja die toch wel degelijk veel in dw te vinden waren is :
ThaSource(me beste maat op sro,niet meer van hem gehoord)
aLONGLF
AngelOfDeath
D3m3GE
deepdarknezz (lvl 7x player) <oude maat
G_M_Thief <laat ik maar geen woorden over uit,misselijk ventje
ING_ALPS
JinKoschA (hoog lvl gm van een guild)
skill_to_kil
Long_Arrow (wel bekent als ASCHKER_NL van pms)
nakor<laatst nog mee gesproken
mahmoood
MatrixSLO
StormySLO
StormRage_
szilas (die zat echt mega vol met sosun)
xXxMaFiAxXx(maatje van gm thief lol)
Z0000M
ZApunisher(bekent als scammer,in mijn ogen erg triest)
the chase is better than the catch
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius