Gathering of Tweakers

Quicksearch
[DPC]Happy Hour

Ik kan al quests doen voor vele hogere levels dan ik zelf ben. Ik heb momenteel een quest voor level 21 er tussen zitten terwijl ik net level 13 ben geworden. Gewoon met mensen praten vaak hebben ze wel een paar questen liggen.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

ik ben nu lvl 17 maar ben net met een quest besig voor lvl 15 =S (komt ook omdat ik een beetje ben ge p lvled door de sterkste lv 69 van de server (full SOSUN) ach jah dan heb je het best lkkr voor elkaar d=þ hij kan ook lvl 80ers killen :S w00ps

maareh ik heb SOM eu boots gevonden =) ik zal ze nog wel showen hier ff screentje maken =P

eindelijk weer silkroad kunnen spelen en ben nu lvl 16 opweg naar lvl 17 :) , nog iedeeen voor plekken om te levelen?

nfsresource.com

Woei ... ik ben een rogue en ik gebruik vooral crossbow, en nu heb ik een SOS 32+3 Crossbow met crit10 op de kop getikt :D Ik ben nog geen level 32 maar het zal uiterlijk morgen wel zo ver zijn, dus dan ga ik maar eens kijken hoeveel damage ik dan doe met dat wapen + Crossbow Extreme aan ... misschien kan ik wel meteen door naar Hotan ;)

Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo

hotan :S ? train jij in het china deel dan ? =S

De mobs in euro zijn maar tot level 40, dus elke euro char moet na level 40 naar china om daar te trainen.

waar kun je eigenlijk lekker farmen in euro????
ik ben er al veel te hoog voor denk ik maar toch

ooh das irri =P moet ik ckkr toch naar die spiders ='( neey ik dacht dat te ontlopen met euro =(
(heb spinnenfobie, en neey ik ga ckkr niet naar zo'n cursus =P )

maar uuh GAP systeem werkt dus wel jmmr dat je dan geen nieuwe kleren meer aan kan en je dus supa snel gekilled bent =P

lvl 17 88% =P en volgens mij zitten er nog wat bugs in europe =P

moet je deze sien xD
http://img142.imageshack....ient20070811183413yd7.jpg

EDIT: jemig wat is rogue toch fcking slecht zeg =S echt om bang van te worden =S ik kan met een lvl 18 niet eens een lvl 16 pt mob aan :s

clerics zijn er ook veel te weinig ik ga nu over tot medium pots (wel beetje duur) maar hopen dat het dan beetje beter gaat anders ga ik terug naar china als ze die pot delay niet aanpassen :s

clifdon wijzigde dit bericht 13-08-2007 16:54 (27%)

of je speeld gewoon helemaal geen sro :*) ik heb het wel zoon beetje gehad

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

Reg. datum: 10 oktober 2005

quote:
Napstar schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:08:
De mobs in euro zijn maar tot level 40, dus elke euro char moet na level 40 naar china om daar te trainen.
xD je moet naar hotan want je kan in hotan ook weer betere armor daarvoor kopen

ik heb alweer een nieuwe char me 10de
maar ik denk dat deze het gaat worden.
hij is bow met fire en cold :)
en het is best wel sterk vind ik ik had veel eerder bow moeten doen.
en die euro chars vind ik niet eens leuk meer de skills zijn saai en ze zijn ook helemaal niet sterker omdat zij nouwlijks pots kunnen gebruiken!!!
wat ik trouwens niet leuk vind is dat euro veel sneller rent dan chinees
want ik had grass walk aan en hij rende me zo voor bij >:(
en met die bard dingens gaan ze nog sneller!

tja bow heb ik simpel opmerking over, ze zuigen keihard :) ik was ook bow van 0-52 ik voelde me echt emo tegen andere gasten ze sloegen mij eerder neer dan ik hun spijtig genoeg,en als ik goed heb gehoord is bow niet echt veel beter geworden na die update..

lol
Reg. datum: 22 november 2005

bow is zeker niet slap, nieuwste bow skills rijzen de pan uit.

Vooral die nieuwe anti devil bow, 5 arrow combo en strong bow ( nogwat ) die nu crit10 increase heeft..

lel

Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
puNxje schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 02:52:
bow is zeker niet slap, nieuwste bow skills rijzen de pan uit.

Vooral die nieuwe anti devil bow, 5 arrow combo en strong bow ( nogwat ) die nu crit10 increase heeft..
puNxje :w En inderdaad de nieuwe bow skills met knockdown/stun zijn behoorlijk sterk ;(

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

-O- Alleen mensen kunnen dat gebruiken die boven de 70 zitten niet er onder -O-

oftwel hij zal er nu weinig aan hebben als bow! en denk dat je toch een sun moet hebben om iemand echt te kunnen ownen anders ben je gewoon ...? :Y

bows kunnen goed zijn in battels met meerdere mensen,1vs1 zie ik nog niet echt een pvp beginnen, ma goed ik verblaat me tijd aan bow onderwerp wat me niet echt boeit meer , daarom ben ik allang geen bow meer

Z1ppo wijzigde dit bericht 14-08-2007 17:41 (31%)

ik ben weer een full STR blade/fire/light aant maken volgens mij is dat wel leuk (ik dank niet dat hij hoger gaat worden als 40 maar misschien wel als ie beetje lkkr gaat =P

quote:
clifdon schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:05:
ik ben weer een full STR blade/fire/light aant maken volgens mij is dat wel leuk (ik dank niet dat hij hoger gaat worden als 40 maar misschien wel als ie beetje lkkr gaat =P
blade heb ik ook gedaan dat vind ik niet egt fijn om eerlijk te zijn
het gaat gwn snel vervelen de heletijd met dat ding te meppen ik vind schieten wel leuker.
ps hoe lvlen jullie zo snel ik zit na 2 weken pas in lvl 20.
jullie zitten dan al in 30 of hoger.
hoe doen jullie dat????
en waarom moet je full str bow doen en niet int met int hit je toch veel hoger dat vind ik welfijn dan duren de gevechten korter >:)

ok maar blade lijkt mij wel grappig ik heb bow ooit gedaan maar vond ik zowieso niets aan.
maar je moet str nemen omdat de phy att van een bow hoger is als de mag att

je zou dat natuurlijk kunnen veranderen met stones maar of dat gaat lukken op iedere bow dat valt nog te bezien =P

quote:
clifdon schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:44:
ok maar blade lijkt mij wel grappig ik heb bow ooit gedaan maar vond ik zowieso niets aan.
maar je moet str nemen omdat de phy att van een bow hoger is als de mag att

je zou dat natuurlijk kunnen veranderen met stones maar of dat gaat lukken op iedere bow dat valt nog te bezien =P
dat snap ik niet helemaal ik snap al die termen niet want phy is toch MP en dus moet je tich full int doen als je phy atack hoog zijn ?????

Tot mijn verbazing gaat ie lekker, ik ben nu lvl33 en ik ben gewoon aan het lvlen bij de Maongs en de Small Bunwangs! Meestal krijg ik ze neer voordat ze bij me zijn, of ze raken me 1 keer maar dat overleef ik gewoon :) Crossbow Extreme + SOS+3 crit11 crossbow is echt zalig :D Dit is de eerste keer dat ik een SOS wapen heb maar ik denk niet dat ik hierna ooit nog zonder wil ;)

Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo

sun in je klauwen loop je helemaal te kwijlen ma goed heb nog nooit sun in me handen gehad,wel sos wapens lv 24 /32/42 en 52 niet :P ma goed dat was toen met bow tijd echt rijk ben ik nooit geweest,daarom pimpte ik ook pas later,en opzig heb ik daar lol ingehad,

zonde dat ik niet meer speel eigenlijk maar goed heb geen pret meer in sro,ook niet meer echt wezen thieven wat ik altijd zo geweldig vond,nee laat maar :D

phy = physical ofzow en dat is dus STR ;)

mag = magical en dat is dus INT

dus veel phy att moet je veel STR hebben ;)

quote:
sro-poseidon schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:54:
[...]

blade heb ik ook gedaan dat vind ik niet egt fijn om eerlijk te zijn
het gaat gwn snel vervelen de heletijd met dat ding te meppen ik vind schieten wel leuker.
ps hoe lvlen jullie zo snel ik zit na 2 weken pas in lvl 20.
jullie zitten dan al in 30 of hoger.
hoe doen jullie dat????
en waarom moet je full str bow doen en niet int met int hit je toch veel hoger dat vind ik welfijn dan duren de gevechten korter >:)
ja je kan wel pure int boog doen, maar dan ben je ook zo dood ... als je pure int bent kan je beter spear (veeel meer schade dan met een bood) of s/s gaan, dan heb je tenminste nog kans dat je wat aanvallen blockt en je dus langer leeft. Pure str boog zie je steeds vaker de laatste tijd, je kan dan flink tanken en je hebt goede crits (crits hangen af van je str dacht ik). Op youtube staan meerdere filmpjes van pure str bow mensen die pvp winnen, maar dat hangt altijd nog af van je lvl en equiment lijkt me :p

ff aanpassinkje aan post hierboven =P teniminste dat d8 ik
crits hangen toch gwn af van de critical op je wapen ? als je crit 16 op je wapen hebt(volgens mij het hoogste) dan crit je meer en hoger toch ?

Nee de crit op je wapen is de kans dat een crit valt, in procenten ...

dus een wapen met crit 10 heeft 10% kans om een crit te maken, het getal bij critical zegt volgens mij niets over de sterkte van de critical (ik heb alleen pure str chars gehad en mijn crits waren daar meestal 2x de aanvalssterkte van een normale hit, dus het lijkt me dat dat het maximale is wat je uit een crit kan halen)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws