quote:
Hmm na mijn eerste installatie had ik eigenlijk ook miserie met het opstarten
(oa geen font/letters .. een char aangemaken zonder enige tekst, was best een uitdaging =P)
Wat dus werkte was gewoon rebooten en het spel een 2de keer opstarten
BTW, ik vind dat inlog scherm veel te zwaar geworden, ik speel met een fx5200 (ja ja lach maar, het speelt wel nog deftig als je alles naar de lage kant qua settings zet) maar bij da inloggen schokt da 'filmpje' ferm ...
Ook is er volgens mij toch iets mis met de verhouding in istanbul , die huizen/deuren enzo .. tis gelijk dat je een klein miniatuur mensje bent die daar rond loopt =^p, tis mss niet overal zo maar mij viel het gisteren op wanneer ik door de wijk voor de aya sophia liep.
Aan de andere kant, heb ik ook de indruk dat die europes chars toch stukje zwaarder zijn dan de chinese, ik speel nu met een full int cleric (speelt heel aangenaam je vijanden afknallen voor ze dicht genoeg bij je komen =p) en in een party ben ik gelijk meestal 1 van de sterkste, wanneer je als cleric meestal toch de zwakste uit de groep zou moeten zijn en een ondersteunende rolverdeling zou moeten hebben...
Da zal wss wel veranderen wanneer ik wat hoger lvl wordt maar toch

ALs je alleen al de schade ziet wat ik als lvl13 aandoe ... en da vergelijk met mijn chinees chars ...
(Best zwijgen over mijn HP want die zijn ferm laag =P)