Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
kcRogue schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:23:
[...]

Hebben jullie al een guild? :>

We zijn een lvl2 guild op 91% atm.
De naam van de guild is ILLSKILLZ :)
Ik zit in lvl 5 guild DutchForces, in de union met Hadoken_Clan, DarkStalkers, Warriors_NL en nog een die ik ben vergeten.
quote:
Lvl 65?? Ben je gepowerlvled elke dag ofso? Hoe level jij zo snel in een 1 1/2 week tijd?
Of levelen Wizards zo extreem snel?

Dude ik ben gewoon een chinese char:P, europa char is 38!

quote:
jimthekilla1 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:21:
Dude ik ben gewoon een chinese char:P, europa char is 38!
Haha dacht al :P

Reg. datum: 10 oktober 2005

quote:
sro-poseidon schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:18:
kan iemand mij ff uit leggen hoe je moet alchemyen?? ik snap er niks van!!
http://nl.youtube.com/watch?v=iAZiSMS-K3M hier =-p

quote:
ty dat was ik aan het zoeken want ik wist niet wat je met die tablets moest doen :D

Reg. datum: 19 november 2006

Ik ben een paar dagen geleden weer verder gegaan met mn account. Ik heb nu een lvl 20 fire/lightning archer met vooral int op athens.
Ik zoek nog steeds een guild om te joinen. Zou ik in DutchForces kunnen komen?

@Blacer, elke NL'er mag erin. Maar de vraag is of je het wel wil? Er zitten eigenlijk alleen maar Europe chars in de guild, en die blijven dus trainen in Europe en niet in China.

Reg. datum: 19 november 2006

Ach ja, dat wist ik dus niet he :P Dan heeft het denk ik niet zo veel zin nee.
Zijn er nog andere guilds hier die ik zou kunnen joinen?

weet je wat ik nu echt dom vind?
die have van constantinople ze hebben een grote haven in de stad en als ik naar de overkant moet kan het niet met die haven dat slaat toch egt nergens op!!!

quote:
Blacer schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:05:
Ach ja, dat wist ik dus niet he :P Dan heeft het denk ik niet zo veel zin nee.
Zijn er nog andere guilds hier die ik zou kunnen joinen?
stuur maatje94 (me sell char altijd on) maar ff een pm ik zit namelijk in de union bij dutchforces, daarin zitten de guilds: Darkstalkers, Dutchforces, Warriors_NL en HadokenClan.

Deze zijn allemaal 100% met nederlanders en belgen. Het is ook de grootste NL union van Athens!

ik heb steeds een probleem dat ik de full version moet instaleren(die europe expansion) maar ik heb em al 3 keer geinstaleerd, weet iemand een oplossing? :?

nfsresource.com

Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
mc_vice schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 01:04:
ik heb steeds een probleem dat ik de full version moet instaleren(die europe expansion) maar ik heb em al 3 keer geinstaleerd, weet iemand een oplossing? :?
Jammer dat mijn glazen bol net kapot is gevallen O-)

Wat voor foutmelding krijg je ?

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

read only

Meer mensen hier die opnieuw de ??? error krijgen na de laatste update ? Verander ik mijn screen setting kan ik weer inloggen echter een volgende keer krijg ik dezelfde foutmelding. Vooral irri wanneer je niet meteen online komt (Aege en Premium verlopen)

Ik google, jij goocheld, wij goochelen, ......

ik moet nog 1 page van dit topic lezen hoor maar wat een klote zooi zeg die party mobs :( is ech zooow irri. ben je een giant aan het killen, komen er 2 van die pt mobs naar je toe :s

dan ben je zowieso down je kunt namelijk die pt mobs niet eerst killen :s dat gaat namelijk ook heel traag

chinees char is nu niet leuk meer vind ik =( er zijn ook weinig bots meer die je mobs stelen (wat in dit geval dus handig zou zijn)

hummgg... kom je terug van vacantione is heel sro vern***t anti!!

edit: nog zow iets na de update kan je helemaal niet meer bij die earth taoists lvle =S ze komen met velen op je af en dan kan je ze niet attken omdat er een opstakel in de weg staat :s jah nog gekker wat is dit bugged zeg :s

clifdon wijzigde dit bericht 09-08-2007 16:16 (18%)

Zie de topicwarning ;) Dit soort vragen kunnen prima via DM of IM :)

Crash wijzigde dit bericht 10-08-2007 15:57 (84%)

http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png

quote:
Ga naar waat je de europa versie opgeslagen heb, open hem.... even wachten komt er..... dan zegt hij: silkroad is al geinstalleerd op deze computer wilt u hem overnieuw erop zetten? zeg dan ja, en klaar!

quote:
Door: BlackAss
[quote.]
tenzij je een full str chinees tegenkomt
het is nu al duidelijke dat de europese chars sterker zijn..
[/quote.]

goede wizzard onehit full str
hahahaha, tuurlijk niet vriend. Op low level misschien wel ja maar zeker niet op hogere levels. Wat moet een hybrid of full int anders tegen een wizzard beginnen? xD Iedereen doet allemaal net of wizzard ontzettend sterk zijn, ik vind dit enorm mee vallen. Met mijn rogue dagger ownde ik elke wizzard soms zelfs van 6 levels hoger in 1 hit! Maar dan nog een inter op china ownd weer elke europe build omdat ze én hoge attack hebben én veel hp i.v.b. pots in overvloed en mana shield. Dus ik ga weer lekker verder met me lvl 42 inter china ice/light s/s
quote:
weet je wat ik nu echt dom vind?
die have van constantinople ze hebben een grote haven in de stad en als ik naar de overkant moet kan het niet met die haven dat slaat toch egt nergens op!!!
Komt nog maat check dit:

http://img339.imageshack.us/img339/2046/allmaptx9.jpg

EDIT: ow sorry verkeerd begrepen xD maar toch interesant misschien ;)

The_Nizzle wijzigde dit bericht 10-08-2007 20:05 (20%)

"For shizzle my nizzle"

weet iemand trouwens of het GAP systeem nog werkt op europe ? ik kan het nergens vinden op de SRO site ='( en ik wil niet voor niets GAP hebben =P (want je kunt ook geen nieuwe armor aan) =(

quote:
Hmm na mijn eerste installatie had ik eigenlijk ook miserie met het opstarten
(oa geen font/letters .. een char aangemaken zonder enige tekst, was best een uitdaging =P)

Wat dus werkte was gewoon rebooten en het spel een 2de keer opstarten ;)

BTW, ik vind dat inlog scherm veel te zwaar geworden, ik speel met een fx5200 (ja ja lach maar, het speelt wel nog deftig als je alles naar de lage kant qua settings zet) maar bij da inloggen schokt da 'filmpje' ferm ...
Ook is er volgens mij toch iets mis met de verhouding in istanbul , die huizen/deuren enzo .. tis gelijk dat je een klein miniatuur mensje bent die daar rond loopt =^p, tis mss niet overal zo maar mij viel het gisteren op wanneer ik door de wijk voor de aya sophia liep.

Aan de andere kant, heb ik ook de indruk dat die europes chars toch stukje zwaarder zijn dan de chinese, ik speel nu met een full int cleric (speelt heel aangenaam je vijanden afknallen voor ze dicht genoeg bij je komen =p) en in een party ben ik gelijk meestal 1 van de sterkste, wanneer je als cleric meestal toch de zwakste uit de groep zou moeten zijn en een ondersteunende rolverdeling zou moeten hebben...
Da zal wss wel veranderen wanneer ik wat hoger lvl wordt maar toch ;)
ALs je alleen al de schade ziet wat ik als lvl13 aandoe ... en da vergelijk met mijn chinees chars ...
(Best zwijgen over mijn HP want die zijn ferm laag =P)

[DPC]Happy Hour

zijn er al mensen die hebben ontdekt wat je het beste voor een wizard kan nemen? Ik zit momenteel te twijfelen tussen de 4 opties namelijk Earth, Cold, Fire en Lightning. Ik weet niet welke momenteel het meeste effect heeft en het sterkst is.

Ik kan helaas nog niets vinden op het internet gezien er alleen maar overzichten staan van de skills. Voor Chinees waren Fire in het begin heel sterk en goed en Lichtning op den duur beter. Wat het voor de europese is weet ik niet. Kan iemand helpen?

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Reg. datum: 10 oktober 2005

quote:
cardinal808 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:31:
zijn er al mensen die hebben ontdekt wat je het beste voor een wizard kan nemen? Ik zit momenteel te twijfelen tussen de 4 opties namelijk Earth, Cold, Fire en Lightning. Ik weet niet welke momenteel het meeste effect heeft en het sterkst is.

Ik kan helaas nog niets vinden op het internet gezien er alleen maar overzichten staan van de skills. Voor Chinees waren Fire in het begin heel sterk en goed en Lichtning op den duur beter. Wat het voor de europese is weet ik niet. Kan iemand helpen?
das simpel neem fire dat hit het meeste en earth hit ook veel maar als je het aan mij vraagt kan je ze gewoon allemaal nemen xD dat maakt nix uit

is er nou niemand die weet of GAP systeem werkt in eu ='( want ik kom SP te kort en heb EXP te veel voor mijn aantal quests ik ban lvl 17 en ben besig met quests van lvl 14 =v

[DPC]Happy Hour

Ja, want ik krijg meer SP dan EXP en vecht gemiddeld tegen levels die hoger zijn dan mij. Ik speel mometeel met een GAP van 9 levels en heb op level 12 690 SP over.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

ok dan neem ik ook maar een GAP van 5 =P wel irri dat je dan geen nieuwe kleren aan kan :S maar jah ander kun je toch niet alle quests doen =P

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws