Gathering of Tweakers

Quicksearch
wizzard 1str 2int build is beter..
je heb iets minder sterke met aanvalle..
maar je kan wel meer hits krijgen !!
dus met goede gear + wapen own je nog steeds

http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png

quote:
sro-poseidon schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:09:
ik was silkroad aan het spelen net lvl 20 en ik word gedisconected from server ik boos.
nou log opnieuw in is me popetje verdwenen >:(
ik wacht nog ff af maar ik vind dit niet egt leuk.
zijn jullie chars ook weg???
Niet bang zijn :) Is gewoon een server emergency inspection. Dit keer op Poseidon. Als het goed is is ie al sinds 16:40 uur terug.

Ik ben nu een lvl 30 pure str xbow rogue! Kan al masks maken van lvl 30 en onder! Lekker verkopen voor 500k ofso each. Ben erg sterk en heb stealth enzo dat ik onzichtbaar wordt. Heb nog niet gepvped maar ga ik dalijk doen :)

Reg. datum: 06 augustus 2004

quote:
BlackAss schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:29:
het is inderdaad zaak bij europe van meer een hybrid char te maken. pure chars zijn op 1 kant anders zo zwak dat er weinig mee aan te vangen is, door de potion delay.

ik ben men wizard nu naar 90% mag. aan het levelen, hoger ga ik niet. Misschien dat ik zelfs naar 85% ga verlagen.

AsRock 939Dual-SATA2 * Opteron 165 @ 2.5 GHz @ 1.275V * 2x512MB GeIL PC3200 * XFX 7600GT

quote:
Heraclius schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:42:
[...]

Niet bang zijn :) Is gewoon een server emergency inspection. Dit keer op Poseidon. Als het goed is is ie al sinds 16:40 uur terug.

Ik ben nu een lvl 30 pure str xbow rogue! Kan al masks maken van lvl 30 en onder! Lekker verkopen voor 500k ofso each. Ben erg sterk en heb stealth enzo dat ik onzichtbaar wordt. Heb nog niet gepvped maar ga ik dalijk doen :)
keey maaruh hoe maak jij masks en hoe komt het dat jij nu al lvl 30 bent

quote:
idutcher schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:20:
[...]
IK heb een lvl 15 cleric nu .
Weet wat stom is clerics zijn al zo slap kom ik er achter dat je je ijgen niet eens kan buffen nou lekker is dat :( .
Ik ben ook een cleric (full int op Tibet) en mij valt het mee. Was zelfs een keer de tanker in een party omdat ik het hoogste level was. Vechtend tegen mobs van mijn level. :P Ik was alleen maar aan het incasseren en healen, maar geen enkele keer dood gegaan. Overigens kun je in de HP-pot delay toch ook nog een vigor gebruiken.

quote:
BlackAss schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:29:
tenzij je een full str chinees tegenkomt :)

SRO LVL 80 FULL STR FIRE-ELEC GLAV

ik ben lvl 20 wizard maar ik kom voor de pokke niet in een ander lvl ik ga alleen maar dood.
egt stom heey ik ben nu hunter en bij chinees kon je vroeger niks verdienen als hunter toch??
nu dus wel ik wou altijd al huntrworden maar dan moest ik wel wat verdienen :)

De meeste Wizard denken dat ze zo sterk zijn dat ze maar mobs gaan aanvallen van tig levels hoger dan zijzelf. Dan worden ze gemobbed en dan krijg je dat he.
Je moet jezelf niet overschatten dat je erg sterk bent (In dmg wel maar in def totaal niet).

Misschien heb je mensen zien rondlopen als een monster. Dat zijn die masks. Lvl 30 Rogue skill.
Lvl 30 is niet zo hoog hoor. Europe is al 1 week open.

Ik ga ook een 2nd char maken. Een full int Warlock. Heeft iemand hier ook een Warlock?

Heraclius wijzigde dit bericht 31-07-2007 13:40 (32%)

Oh ik heb weer iets gevonden (ff wezen googleeee ) je kan de eerste 2 buff skills (increase int en str) kan je niet op jezelf doen de rest als het goed is wel.

Ik ga bij men cleric ook nog wat str doen niet veel maar toch nog wat voor de verdedeging zodat ik mezelf goed bij kan healen.

Ik ga ook sp farmen zodat ik weapon switch kan doen en dan een warlock skil kan doen bijv 8) .

Ik probeer gewoon een sterke cleric te bouwen om ook mee te kunnen vechten, anders is het zo saai.
Je weet maar nooit wat er uit komt :P

idutcher wijzigde dit bericht 31-07-2007 20:00 (15%)

me on gunz>> http://nl.youtube.com/watch?v=BgoYAMIPZPE

Spelen er eigenlijk nog tweakers op Athens?

AsRock 939Dual-SATA2 * Opteron 165 @ 2.5 GHz @ 1.275V * 2x512MB GeIL PC3200 * XFX 7600GT

Ik speel op Athens en jimthekilla1 op GoT ook dacht ik.

quote:
corpost schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:04:
[...]

tenzij je een full str chinees tegenkomt :)
het is nu al duidelijke dat de europese chars sterker zijn..

goede wizzard onehit full str

http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png

Baby, Vissie, Gamepie

Is de lag nu intussen al gebeterd? Want ik vond het enkele maanden geleden lastig om je char te laten lopen bijvoorbeeld. Je moest 2 commando's geven vooraleer je poppetje ging lopen.

Hurtebise wijzigde dit bericht 01-08-2007 09:57 (6%)

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

quote:
Heraclius schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:37:
De meeste Wizard denken dat ze zo sterk zijn dat ze maar mobs gaan aanvallen van tig levels hoger dan zijzelf. Dan worden ze gemobbed en dan krijg je dat he.
Je moet jezelf niet overschatten dat je erg sterk bent (In dmg wel maar in def totaal niet).

Misschien heb je mensen zien rondlopen als een monster. Dat zijn die masks. Lvl 30 Rogue skill.
Lvl 30 is niet zo hoog hoor. Europe is al 1 week open.

Ik ga ook een 2nd char maken. Een full int Warlock. Heeft iemand hier ook een Warlock?
ik had zelf ook al zo'n mask gekocht :) wel lache vind ik

quote:
Heraclius schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:19:
Hebben jullie al een guild? :>

We zijn een lvl2 guild op 91% atm.
De naam van de guild is ILLSKILLZ :)

quote:
Heraclius schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:19:
Ja ik speel op athens lvl 65

Reg. datum: 10 oktober 2005

Hallo mensen ik ben weer na een tijdje bezig met Silkroad ik speel op troy en ik ben lvl 25 lightning nuker(teminste word ik^^) IGN is HopelessNuke maar eigelijk wil ik op europe ook nog een goede char maar ik weet niet eens wat er een beetje leuk is kunnen jullie beetje tips geven om mij geintresseerd te maken ^^ lol >:) :+

kan ik ook nog GoT guild joinen ??

ProXzz wijzigde dit bericht 01-08-2007 21:09 (5%)

ik lees af en toe nog es hiero,maja masks verkopen zal alleen maar voor 128 nog kunnen heb ik gehoord,binnekort mischien nog 50 k omdat iedereen die dingen wel wil maken

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

Maarja ik ga vanavond dus op vakantie, kan ik geen silkroad doen 8)7 .

Maar heeft iemand dit ook geen geluid, ik zet meestal gewoon de radio aan maar toen ik het omzetten had ik nog geen geluit.

Reg. datum: 10 oktober 2005

quote:
Z1ppo schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 05:13:
ik lees af en toe nog es hiero,maja masks verkopen zal alleen maar voor 128 nog kunnen heb ik gehoord,binnekort mischien nog 50 k omdat iedereen die dingen wel wil maken
mask is nu al voor bijna geen 100k meer te verkopen ik heb al heel wat mensen gezien die hiet tussen de 50 en 100k verkopen :/

Baby, Vissie, Gamepie

quote:
Je bent idd dringend toe aan vakantie _/-\o_

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

ik ben nu lvl 33 en maak gebruik van mijn geweldige sos dual axe lvl 32

btw als tanker moe tje zeker wel full str zijn hoor, dual axe etc hebben namelijk totaal niks met magic.

quote:
Hurtebise schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:42:
[...]

Je bent idd dringend toe aan vakantie _/-\o_
Ja had ik al gezien, maar was vergeten te editten.
Ben nu lvl 17 cleric/warlock.

kan iemand mij ff uit leggen hoe je moet alchemyen?? ik snap er niks van!!

ik heb van daag leuke party gehad we gingen cerebus killen.
nou heletijd gewacht was hij er eindelijk.
moesten we het hele veld af zoeken aan gekomen was die alweer dood.
stomme rot lvl 70+ chinees.
in 3 minutjes >:(

hey jongens en meisjes!!

i kzie dat er weer dik geschreven word nu europe erbij zit.

leuk!

ik ben nu nog beetje inactief wegens veel werken en vakantie, maar ik wil graag mensen gaan recruten voor internationale guild met vel nederlanders lvl 5 guild TheOutlaws in 1 van de beste union's van de server Aege

dus zit je op Aege en zin in leuke guild msge mij of eddybacardi dan ff

mijn ign: _stoeber_
en eddybacardi mijn vriend en mijn leader

Pure Int Nuker with a spear

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws