Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 juli 2005

quote:
Hust schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:18:
2 dingen.

Volgens een lek uit Joymax zou het gerucht moeten kloppen dat de cap 90 wordt in Oktober.
En mastery level cap 300 is omdat ze van plan zijn max character level 150 te maken,
dus 1 weapon tree, en 1 force tree max.
we zien het wel..

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

Reg. datum: 20 juni 2006

quote:
idd =P maar ik zou het niet echt mooi vinden als het zow is ik denk wel dat ze daarmee het hele spel verkloten maar we zullen zien =P (als ze ook maar nieuwe skills maken =P)

het is pure bull shit over level 150 en mastery 300 >< slaat nergens op en die lek is dus niet true
momenteeel wordt het eerst L90en mastery 300
het zou toch nergens op slaan max level 150 en dan maar een maserty van 300?

Ik zou graag die lek bevestigd hebben officieel totdat het er niet is geloof ik niks van je verhaal..

Black heeft gesproken :+

http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png

Reg. datum: 29 juli 2000

Volgens mij staat dat in een interview dat ongeveer een half jaar geleden gepubliceerd is door een mmo-site. Vind je het trouwens niet een beetje kortzichtig om iets als bullshit te bestempelen, puur om het feit dat jij er niet van gehoord hebt?

quote:
saviour schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:02:
Volgens mij staat dat in een interview dat ongeveer een half jaar geleden gepubliceerd is door een mmo-site. Vind je het trouwens niet een beetje kortzichtig om iets als bullshit te bestempelen, puur om het feit dat jij er niet van gehoord hebt?
omdat de grooste mmosite nergens van afweet en niet omdat ik er niks van heb gehoord maar omdat gewoon een roddel is ..
kijk maar is op

www.mmosite.com
staat er niks over..
wat ik wel geloof is dat level naar 90 ga en mastery 300 ..
want level 150 > mastery 300 is onzin..
want KSRO heeft niet eens level 150 ;) dus die theorie is al onkracht O-)

Reg. datum: 27 augustus 2003

kSRO krijgt wel tot level 150. En die level 150 mastery 300 is zoals saviour zegt in een interview naar boven gekomen..

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

quote:
DeluxZ schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:51:
kSRO krijgt wel tot level 150. En die level 150 mastery 300 is zoals saviour zegt in een interview naar boven gekomen..
kijk nu hoor je het voor de 2e wat mijn honger naar bewijs nog meer vergroot;)
show me it..
als het zo is dan stop ik met betaald speele dan ga ik mooi iets anders speele..
dan heb je nog maar 1 weapon + 1 wat betekent = geen hybrid meer , geen healers meer.. geen nukers meer en geen full str met extreeme power met 12%mag increase en shit

met andere woorden als dit gaat gebeuren dan is het een !@#!@!#!# game geworden !!

wat ze moeten maaken dat je betaalt voor een volledige skill reset en dat je dan je skill punte terug krijg ipv van die 5 x per zo dingetjes

BlackAss wijzigde dit bericht 01-06-2007 15:57 (9%)

Hoezo heb je dan geen nukers meer ? Sword + fire? Glavie/Fire? Hybrid heeft alleen met je STR/INT te maken niet met je skills. Ik zal kijken of ik het interview kan terug vinden.

Trouwens hoe lang speel je SRO? Het is al een tijdje geleden dat het is geweest waarschijnlijk heb je het gewoon gemist en denk je nu dat het niet waar is. :/

quote:
DeluxZ schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:04:
Hoezo heb je dan geen nukers meer ? Sword + fire? Glavie/Fire? Hybrid heeft alleen met je STR/INT te maken niet met je skills. Ik zal kijken of ik het interview kan terug vinden.

Trouwens hoe lang speel je SRO? Het is al een tijdje geleden dat het is geweest waarschijnlijk heb je het gewoon gemist en denk je nu dat het niet waar is. :/
ik speel het ander half /2 jr zo ondertussen..
maar de nukers hebben nu fire/ligt als force.. + spear skill/sword
maar nu krijg je alleen fire/ligt of weapon + force..
want nukers hebben de hp nodig.. van spear en de 12% increase van light ..

Ik ken nu ook nukers die niet eens weapon skills hebben :/

Het is dan gewoon afwegen, en trouwens voordat die lvl 150 er is ben jij al opgehouden waarschijnlijk :P

quote:
DeluxZ schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:15:

Het is dan gewoon afwegen, en trouwens voordat die lvl 150 er is ben jij al opgehouden waarschijnlijk :P
haha dan moet het wel een tijdje zijn want ik speel het nog wel voorlopig..
ben nu leveltje 58 en ga net zo lekker !

quote:
DeluxZ schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:15:
lol jep een ouwde maat vond het ookmaar onzin "echte pure/hybrid int nuken lol maar die tijd is allang voorbij

ik heb zelfs twee wep skils ivm 1 ;)

Reg. datum: 05 mei 2007

quote:
BlackAss schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:37:
[...]

omdat de grooste mmosite nergens van afweet en niet omdat ik er niks van heb gehoord maar omdat gewoon een roddel is ..
kijk maar is op

www.mmosite.com
staat er niks over..
wat ik wel geloof is dat level naar 90 ga en mastery 300 ..
want level 150 > mastery 300 is onzin..
want KSRO heeft niet eens level 150 ;) dus die theorie is al onkracht O-)
Goh, is kSRO al af?

quote:
lijkt me niet he anders hadden ze de rest van de tijd wel in onze SRO kunne stoppen =P

http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/33f6f6b182bfb746efd21d9a1fb0c783c7cadcf3.jpg
union jobwar,waren een aantal van andere guilds die dom mee deden ma goed was eigenlijk best wel union jobwar,

wij waren de thiefs zoals je ziet :D en zie je ergens hunters? want dat was dus darkdvision union,dacht die duiken wel op met heel veel mensen ma nee,helaas :P wij stonden er toch echt heel erg sterk voor,zalige union jobwar

quote:
Z1ppo schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:01:
[afbeelding]
union jobwar,waren een aantal van andere guilds die dom mee deden ma goed was eigenlijk best wel union jobwar,

wij waren de thiefs zoals je ziet :D en zie je ergens hunters? want dat was dus darkdvision union,dacht die duiken wel op met heel veel mensen ma nee,helaas :P wij stonden er toch echt heel erg sterk voor,zalige union jobwar
hihi lol waar zijn de thiefs ik zie alleen hunters ^^ =P

man lijkt mij echt lauw om high lvl te zijn en daar aan mee te doen =þ

quote:
clifdon schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:06:
[...]

hihi lol waar zijn de thiefs ik zie alleen hunters ^^ =P

man lijkt mij echt lauw om high lvl te zijn en daar aan mee te doen =þ
dat valt best mee ik benzelfd level 59 en kan aardig 64 kille maar ik wordt tegenwoordig altijd gegangbanged door stuk of 4 nukers ^_^

tis gewoon een kick,maar ik heb rot gear aan dus ik lag zo om,en soms nog wel met 1 nuke door lvl 80 terwijl die geen sun hat volgens mij,en was 75 toen met unionjobwar,zo of nu al 76,toen ik van huis ging was hij bijna 95% dus ik weet niet,ben ook druk met farm.

mastery bicheon 49,ben nu eerst ff al die kd dingen helemaal maxen en dan snel naar heuksal om de soul spear te adden en mars,zodat ik combos ff kan doen, maar daarna komt het grote ad werk

want ik wil die andere dingen er ook bij,behalve de eerste skil van bicheon en heuksal,want dat is helemaal niks,nee ik ga wss ook een +7 shield fixen,heb wat geld over dus ga ik ff benuttigen voor sro :P de next union jobwar hopelijk,dat ik lv80 ben en zo goed als farmed -voor volgende cap dus- , ben denk ik wel met lv78 hopelijk klaar met mastery farm ^^

lol black,toen je daar stond maakte je eerlijk weinig kans,daarom stonden al die low lvl hunters on de 69- aan de kant zinloos mee te kijken hehe,die maakt helemaal geen kans

Z1ppo wijzigde dit bericht 04-06-2007 12:33 (10%)

quote:
Z1ppo schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:31:
tis gewoon een kick,maar ik heb rot gear aan dus ik lag zo om,en soms nog wel met 1 nuke door lvl 80 terwijl die geen sun hat volgens mij,en was 75 toen met unionjobwar,zo of nu al 76,toen ik van huis ging was hij bijna 95% dus ik weet niet,ben ook druk met farm.

mastery bicheon 49,ben nu eerst ff al die kd dingen helemaal maxen en dan snel naar heuksal om de soul spear te adden en mars,zodat ik combos ff kan doen, maar daarna komt het grote ad werk

want ik wil die andere dingen er ook bij,behalve de eerste skil van bicheon en heuksal,want dat is helemaal niks,nee ik ga wss ook een +7 shield fixen,heb wat geld over dus ga ik ff benuttigen voor sro :P de next union jobwar hopelijk,dat ik lv80 ben en zo goed als farmed -voor volgende cap dus- , ben denk ik wel met lv78 hopelijk klaar met mastery farm ^^

lol black,toen je daar stond maakte je eerlijk weinig kans,daarom stonden al die low lvl hunters on de 69- aan de kant zinloos mee te kijken hehe,die maakt helemaal geen kans
ik zit niet in die server.. maarja ik ben best sterk voor me level volledig sos+3 gear;)

C6.08.03.1D My B-day ^^
Reg. datum: 19 februari 2007

Ik ben een Nuker to be, lvl 20 met een SOS + 3 glavie.

Ik wil my bhuild weten ik heb nu alleen lightning en fire. Weet iemand waar ik kan zien wat ik moet invullen op welk lvl voor nuker?

Een nuker build pure int. Of kan iemand my did vertellen via msn/mail? Jack|_brutal@live.nl

M.V.G, Jack =]

Haaglander: ''Stap eens over naar Windows '95 want versie 3.1 is nou wel out of date''.

quote:
BlackAss schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:00:
[...]

ik zit niet in die server.. maarja ik ben best sterk voor me level volledig sos+3 gear;)
sos @ alps ben je niks,met sun ben je nog wel wat,maar goed..

ik zit ook in Zeus..

btw is het mogelijk om SRO op een apple tespeele?

Reg. datum: 11 september 2005

Z1ppo zou je mij een mailtje kunnen sturen of mij kunnen toevoegen op msn oane88[at]wanadoo[puntnl]
want direct message werkt niet en ik heb ff een vraagie aan je ;)

7x pure int s/s nuker

quote:
sphinxeh schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:18:
Z1ppo zou je mij een mailtje kunnen sturen of mij kunnen toevoegen op msn oane88[at]wanadoo[puntnl]
want direct message werkt niet en ik heb ff een vraagie aan je ;)
zie je nou Z1p dat je DM niet werk ;)

Reg. datum: 09 mei 2007

Zip, je moet DM even aanzetten bij "profiel wijzigen". Dit staat nl standaard uit... stond bij mij nl ook nog uit :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: