Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
clifdon schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:28:
[...]

ok dat was dus gwn van silkroad zelf kan niet anders :s want ik weet een beetje hoe ze een prgje kunnen maken en als ze dat goed doen kan het maanden duren voor dat ie gecracked is en nu op het zelfde moment :s yea right, kiss my ass xD
maar meschien betekend dat ook wel dat als je 369 bot gebruikt dat je niet gebanned wordt =P ik ge hem ook is aanschaffen en dan een char maken met de naam: _369_bot_ ~'-'~ ^^
haha lol.. dat kun je proberen..
ik ben zelf ook bezig met een modje voor silkroad maar dat is geen succes..
alle data is geschreven met koreanse tekens..
ik wou namelijk modje hebben voor unique monster spam + timing!

http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

Ik zat net te kijken op die bot site en de applicatie zelf is geschreven met behulp van een HookSrv. Als je kan proggen met .Net zou je kunnen kijken of je er iets van kan maken.
Hier staat een uitleg
http://www.codeproject.co...;fr=26&select=1296379

Maar zo'n unique mod was er toch al dacht ik? Ik weet wel dat daar ook een virus in zat, maar ik heb hem voorbij zien komen.

tymiek wijzigde dit bericht 10-05-2007 13:11 (17%)

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

Erhh mensen...? We hebben allemaal een hekel aan bots, maar wij zijn fatsoenlijk... Je gaat toch niet echt botten he? Ik vind het BS dat je niet kan lvl'en op hogere lvl's. Ik ben nu LVL64 ( ja niet echt hoog ) maar ik ram nog steeds binnen 2/3 dagen lvl up hoor ( oke, ik speel wel 5 uur per dag met GT ). Anywayz, gewoon lekker zelf blijven spelen, is wel zo eerlijk voor alle andere en je verlaagt jezelf niet tot Bot niveau...

Gelijk ff een grappig verhaal over een botter. Ik zit nu in de cave om die 5 X 1500 Power Earth Ghost quest te doen. Nu loopt er dus ook zo'n Tanker met blade rond daarzo. Die doet eerst wat mobs op zichzelf aantrekken, en begint dan te hakken. Dus wat doe ik, als hij ongeveer 5 mobs rond zich heeft, ik pak 3RD Fire Nuke, en daar gelijk achteraan een 2ND Lightning Nuke. Zonder 1 HP pot te gebruiken 5 kills :D Ook zijn Giants KS is, ben toch sterker dan hem dus krijg de drops nog ook, zonder 1 keer gehit te worden :9

http://img521.imageshack.us/img521/6193/sro2007051010143149zz6.jpg
LVL64+1 Blade gevonden, ziet er echt stoer uit!

http://img519.imageshack.us/img519/6486/sro2007051010144915rh8.jpg
En m'n lvl64+5 sword :D

Zit ondertussen al weer op 57%

klopt der is inderdaad een progje..
maar die werkt nog niet optimal..
die doet gewoon een kans berekening niet precies waar het monster spawn.
heb der al mee gewerkt maar ik von hem niet oke..
dus bezig met een los staande aan het maken die je gewoon in windows ziet.. maar wilt nog niet zo vlotten.. na de update

@Heaget ..

nee we gaan niet botten..
ik level net zo snel ... alleen snachts niet...

laat jij is je links onder de chat is zien ... ( kan bot informatie bevatten :9 )

BlackAss wijzigde dit bericht 10-05-2007 14:00 (21%)

quote:
Heaget schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:20:
Erhh mensen...? We hebben allemaal een hekel aan bots, maar wij zijn fatsoenlijk... Je gaat toch niet echt botten he? Ik vind het BS dat je niet kan lvl'en op hogere lvl's. Ik ben nu LVL64 ( ja niet echt hoog ) maar ik ram nog steeds binnen 2/3 dagen lvl up hoor ( oke, ik speel wel 5 uur per dag met GT ). Anywayz, gewoon lekker zelf blijven spelen, is wel zo eerlijk voor alle andere en je verlaagt jezelf niet tot Bot niveau...
hihi lol neey ik ga niet echt botten :p maar wrom zeg jij nooit iets tegen mij ingame =( je vindt mij ckkr een 'te noob' ^^ ach dat kan ik wel begrijpen xD
maar ik snap niet hoe jij zo snel kan lvle ik speel nou toch met mijn lvl 24 al 3 dage en heb pas 50% met maar gap 7 :s naja, mijn gap gaat toch weer omhoog naar gap 9 want ik farm door tot 10k sp dan gap 4 en door lvle =D

EDIT: nog een keer @ heaget =þ zit jij in royal_guards WTH daar kom ik meschien ook wel in :s binnen nu en 3 dagen als er nog plaats zou zijn zou ik er in mogen =P want een vriendin van mij 'Big_Nuker' (ken ik uit mijn vorige guild zij was master) is nu ook in Royal_Guards gegaan =P

clifdon wijzigde dit bericht 10-05-2007 13:46 (13%)

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

Als ik zou botten dan zou ik nu al lvl duizend zijn :P..hgelaas ben ik nog steeds lvl 43 en gaat het heel langzaam zonder quests en veel speeltijd...zeg zo'n 5% per dag :P.

Ik heb wel al redelijk wat SP zit qua skills op lvl 43 en heb toch nog zo'n 10K sp tot mijn beschikking.

Die softmods voor spawns zijn wel ok omdat ik dan ook eens een keer een high lvl kan aftroeven met TG ofzo.

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

quote:
clifdon schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:42:
[...]

hihi lol neey ik ga niet echt botten :p maar wrom zeg jij nooit iets tegen mij ingame =( je vindt mij ckkr een 'te noob' ^^ ach dat kan ik wel begrijpen xD
maar ik snap niet hoe jij zo snel kan lvle ik speel nou toch met mijn lvl 24 al 3 dage en heb pas 50% met maar gap 7 :s naja, mijn gap gaat toch weer omhoog naar gap 9 want ik farm door tot 10k sp dan gap 4 en door lvle =D

EDIT: nog een keer @ heaget =þ zit jij in royal_guards WTH daar kom ik meschien ook wel in :s binnen nu en 3 dagen als er nog plaats zou zijn zou ik er in mogen =P want een vriendin van mij 'Big_Nuker' (ken ik uit mijn vorige guild zij was master) is nu ook in Royal_Guards gegaan =P
Wat is IGN dan? En Royal_Guards, ja daar zit ik in, sterker nog, ik heb hem zelf gemaakt :D Klopt, Big_Nuker zit er net in ^^ Als je Ingame ff tegen me aan lult kom ik je wel ff joinen :D Ben meestal s'ochtends van 7 tot 12 wel online.
quote:
BlackAss schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:33:

laat jij is je links onder de chat is zien ... ( kan bot informatie bevatten :9 )
Uhhh... :X :P
quote:
tymiek schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:50:
Als ik zou botten dan zou ik nu al lvl duizend zijn :P..hgelaas ben ik nog steeds lvl 43 en gaat het heel langzaam zonder quests en veel speeltijd...zeg zo'n 5% per dag :P.
:o :o Ik doe 5% in een uur ongeveer, met 4 lvl gap.

Heaget wijzigde dit bericht 10-05-2007 14:02 (21%)

BUSTED LOOOOOOOOOOOL... welke bot heb je

ing is clif_NL maar ik ben gister uit guild gestapt en moet 3 dage w8te =þ de master was al in tijden niet online (vanaf het punt dat Big_Nuker er uit ging) dus ik kon geen offline kick krijgen ='(

ene black ik denk niet dat Heaget bot, want hij speelt voor de lol en niet om het spel te ver***ken xD
ik denk dat hij de chat eerder weghaalt omdat de screen dan mooier is xD
p.s. met F12 is de screen nog mooier =P maarjah

.... |:( DOH! Ik gebruik geen bot, had alleen het schermpje even gehide voor een screen....

edit

F12 was het dus ^^ Kon niet vinden welk knopje het was en wilde niet riskeren om ineens /Exit ( ala CSS (F10) ) te gaan.

Heaget wijzigde dit bericht 10-05-2007 14:21 (41%)

quote:
Heaget schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:20:
.... |:( DOH! Ik gebruik geen bot, had alleen het schermpje even gehide voor een screen....

edit

F12 was het dus ^^ Kon niet vinden welk knopje het was en wilde niet riskeren om ineens /Exit ( ala CSS (F10) ) te gaan.
lol idd je weet nooit of ze er ook 1tjuh voor exit hebben gedaan want zo gek zijn ze wel xD
ik ga trouwens ff stoppen met SRO voor ene uurtje ofzow xD dan is het vast wel weer gezellig =þ

gast kom bij de DutchELites lvl 5 guild join gewoon bij ons kun je lachen!!!

Pure Int Nuker with a spear

quote:
stoeber schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:56:
gast kom bij de DutchELites lvl 5 guild join gewoon bij ons kun je lachen!!!
lachen?

je moet kunne owne dat is beter :D

het snel inloggen met trucje lukt schijnbaar al niet meer ,blergh stomme errors :(

stomme joymax met hun premium troep,ze weten wel hoe ze meer geld moeten verdiene,nu hoeven ze vast niet meer bot punten te verkopen :L

Z1ppo wijzigde dit bericht 10-05-2007 16:20 (45%)

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

wii for mii

quote:
BlackAss schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:12:
[...]

lachen?

je moet kunne owne dat is beter :D
haha inderdaad _/-\o_ :D

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

man gaat TROY down :s dat is echt uber vat k*t wie doet dat nou :s stomme rotzooi naja dan stop ik voor vandaag =v morguh meschien weer dan hoor.

EDIT: allus down volgens mij ? but zooi

clifdon wijzigde dit bericht 10-05-2007 16:28 (12%)

[Extra Inspection] Extra Server Inspection Notice

Date : 5/10/2007
inquiry : 1106

Hello. This is Silkroad Online.

All servers will be undergoing extra server inspection.

Inspection Period : 5/10/2007 23:30~00:30 Silkroad Standard Time (1 hour duration)

:O

straks gaan ze alle botters bannen :/

[Z]
Z1ppoNL

noooo spear gone + gear en geld :'(

Z1ppo wijzigde dit bericht 10-05-2007 16:36 (16%)

Hale ze nu weer de bots weg?:D

damm

Athens botlist
troy botlist

hier kun je precies zien welke gebanned zijn en gebanned |:(

denk dat deze gast wel vlink gebaald heeft ;)
klik hier

Z1ppo wijzigde dit bericht 10-05-2007 16:44 (22%)

quote:
Z1ppo schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:35:
[Extra Inspection] Extra Server Inspection Notice

Date : 5/10/2007
inquiry : 1106

Hello. This is Silkroad Online.

All servers will be undergoing extra server inspection.

Inspection Period : 5/10/2007 23:30~00:30 Silkroad Standard Time (1 hour duration)

:O

straks gaan ze alle botters bannen :/

[Z]
Z1ppoNL

noooo spear gone + gear en geld :'(
man ik d8 dat jij niet meer botte :s ik vindt jou ineens niet zow aardig meer xD grapjuh
ik hoop niet dat je gebanned wordt dan. dat gun ik niemand(dat zal wel komen omdat ik zo goed kon inloggen) d=þ

quote:
clifdon schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:45:
[...]

man ik d8 dat jij niet meer botte :s ik vindt jou ineens niet zow aardig meer xD grapjuh
ik hoop niet dat je gebanned wordt dan. dat gun ik niemand(dat zal wel komen omdat ik zo goed kon inloggen) d=þ
dacht je ooit dat ik botte dan?:) moet eerlijk zeggen deed het pas vanaf uhm vorig week ofzo? :z

nogmaals bots de schuld geven vind ik onzin,zoals ik al eerder zei,bots kunnen never nooit tegen stalls op

en hopen dat ik word gebanned tja,succes met hopen :+

Z1ppo wijzigde dit bericht 10-05-2007 16:48 (16%)

Fuk inspections, kan ik weer niet botten :(

quote:
Z1ppo schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:47:
[...]

dacht je ooit dat ik botte dan?:) moet eerlijk zeggen deed het pas vanaf uhm vorig week ofzo? :z

nogmaals bots de schuld geven vind ik onzin,zoals ik al eerder zei,bots kunnen never nooit tegen stalls op

en hopen dat ik word gebanned tja,succes met hopen :+
er staat dat ik het niet hoop (lezen is ook een vak) q=þ \o/ maar ik d8 dat jij heel lang geleden wel gebot had maar ik haal wel vaker mensen door elkaar hoor ~'-'~

EDIT: @recon: jij was het zekker waarmee ik z1p verwar xD boos zijn dat je niet kan botten kom op zeg =P

clifdon wijzigde dit bericht 10-05-2007 16:52 (8%)

quote:
clifdon schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:51:
[...]

er staat dat ik het niet hoop (lezen is ook een vak) q=þ \o/ maar ik d8 dat jij heel lang geleden wel gebot had maar ik haal wel vaker mensen door elkaar hoor ~'-'~

EDIT: @recon: jij was het zekker waarmee ik z1p verwar xD boos zijn dat je niet kan botten kom op zeg =P
nja miss heb ik keer over gehad maar wou niet,en tja lezen is af en toe moeilijk :D ik lees soms te snel over iets heen
quote:
Fuk inspections, kan ik weer niet botten :(
ik wist het :P datje ook botte

incor
http://rev6.com/index.php?site=item&item=4037 vind ik die toch beter :9

wat is dat toch? ik zie alle servers behalve alps check en laptop niet :/ :/ :/ :/

Z1ppo wijzigde dit bericht 10-05-2007 17:54 (7%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws