[Outlook] Proofing tools NL 2000 op Engelse Office 2003*

Pagina: 1
Acties:

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Hoi allemaal,

ik zit met het volgende probleem.
ik gebruik momenteel de engelse office 2003, met de proof tools van office 2000. dat werkt in word goed. maar nu moet ik zakelijk ook outlook gaan gebruiken, en het zou handig zijn als ik de nederlandse prooftools ook hier in zou kunnen gebruiken. maar bij outlook kan ik alleen maar de (originele) talen van de engelse outlook selecteren (engels, frans spaans).
ik heb heel office 2003 op nederlands gezet, maar outlook wil dit dus niet... hoe maak ik dit toch mogelijk?

en waar kan je instellen dat de spellingscontrole net zoals in word mee loopt tijdens het typen? nu checkt outlook alleen de spelling als ik een e-mail wil versturen, of als ik dat zelf aangeef (F7).

hartelijk bedankt!

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je in Outlook wel Word als editor ingesteld?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• DropjesLover
  • Nu online
sanfranjake schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:07:
Heb je in Outlook wel Word als editor ingesteld?
waar stel je dat in?

edit
woops eerst ff kijken voortaan :P

gevonden, en nee, ik had het uitstaan. es kijken of dit het oplost

edit 2
ja, dit lost het op

* DropjesLover voelt zich behoorlijk 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door DropjesLover op 08-05-2007 18:26 ]

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Overigens past je topic ook beter in Officesuites en -software dan Client Software Algemeen dus verplaats ik het daar even naar toe.

Als je door de opties heen loopt vind je die instelling vanzelf, ik weet het zo uit m'n hoofd niet. Een klein beetje moeite doen kan geen kwaad :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• DropjesLover
  • Nu online
je hebt gelijk, helemaal overheen gekeken (terwijl ik wist dat dit forum er was 8)7 )

hele dag koppijn is niet echt bevordelijk voor je perseption skills zegmaar :$

BThGvNeOA