Media markt aanbieding

Pagina: 1
Acties:
  • 1.014 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belovedmonster
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-06 21:03
Voor 999 wordt het volgende aangeboden:

Acer Aspire 5612 AWLMi
Intel Centrino Duo Mobiele Technologie met
Intel Core Duo T 2250 (1.73 GHz, 2MB, L2 cache, 533 MHz FSB)
2048MB DDR-RAM
160GB harde schijf
15.4" WXGA breedbeeldscherm CrystalBrite
DVD+-ReWriter dual layer
Nvidia 7300 videokaart 128MB (deelbaar tot 384MB)
stereo sound
10/100 netwerkaansluiting
Wireless LAN 802,11a/b/g
ingebouwde webcam
Windows vista home premium
Windows media center

Ik gebruik mijn huidige laptop (en dat gaat ook voor deze gelden) voornamelijk voor werk en surfen en zo af en toe voor games (maar niet de allernieuwste meestveeleisende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 13:38
En wat is je vraag? Of-ie snel genoeg is? Hangt ervan af welke games je speelt en wilt gaan spelen. Verder is het natuurlijk de vraag of je een Acer wilt. Dat moet je zelf weten....

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208483

Ik denk dat die laptop een beetje overpriced is, maar dat kan ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belovedmonster
Ik bespeur hier enig afkeer voor acer?

Mijn vraag is of het een goede laptop voor dat geld is of dat er wellicht iets beters op de markt is voor dat geld. Ik zit ook te denken aan een Dell inspiron 9600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je wilt weten of het een goede laptop is, zoek je toch gewoon een review op? En als je wilt weten of het een goede aanbieding is, zoek dan vergelijkbare laptops op, kijk in de Pricewatch, en zoek of Acer een goede reputatie heeft? :)

offtopic:
Het is misschien verstandig om de CSL policy door te lezen, en de andere stucky topics. De titel is ook niet erg handig gekozen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt beter krijgen voor €1000, zeker als we kijken naar kwaliteit. Acer is niet echt topkwaliteit vind ik zelf, ze zijn nogal brakjes gebouwd. Hetlzelfde geld voor de Dell Inspiron series. Daar heb ik er ook al een aantal van gehad in de winkel die gewoon erg slecht in elkaar staken.
Kijk liever naar een HP/Compaq, Sony of MSI, die zijn een stuk degelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Belovedmonster schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:30:
Ik bespeur hier enig afkeer voor acer?

Mijn vraag is of het een goede laptop voor dat geld is of dat er wellicht iets beters op de markt is voor dat geld. Ik zit ook te denken aan een Dell inspiron 9600.
ja, er zijn veel mensen met erg slechte ervaringen met acer. van krakende behuizingen tot kapotte schanieren. en acer is nou ook niet echt de goedkoopste, voor dit geld kun je een mooie dell samen stellen (met kortings bonnen :9).

@Terw_Dan:
dat kan ik me amper voorstellen, zo stevig als die van mij is. ik heb ook de 6400 gehaalt omdat ik bijna alleen maar goed nieuws erover hoorden, met de 9400 is het inderdaad heel anders. dat is echt een zorgekindje :/
maar neem is een kijkje in het inspiron 6400 topic, en hoor de tevreden mensen maar aan....

[ Voor 22% gewijzigd door BlackRageNL op 03-05-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-06 15:45
Wat Terw_Dan zegt.

Believe me, ik heb heel wat ervaring :P
(Vind ik ook altijd leuk, 3D kaarten die echt niks aan dat extra geheugen hebben omdat ze te traag zijn, maar mooit wel met paar honderd mb aan Ram adverteren 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belovedmonster
Er is gesuggereerd dat je voor dat geld iets goedkopers kan krijgen. Uiteraard ben ik al een tijdje aan het browsen en als je een soortgelijke processor wilt en evenveel geheugen, dan komt je toch snel op 1000 euro of meer uit. Of zie ik een leuke winkel over het hoofd.

Is deze beter?

Asus Z53TC
AMD Turion 64 X2 processor LT52 (1.6 GHz)
15.4"
2048Mb
NVidia GeForce Go 7300 Turbo Cache 512MB
120GB S-ATA harddisk
Super Multi DVD double Layer
Wired & wireless LAN 802.11 b/g
Webcam
Windows Vista Home premium
2 jaar garantie

ook voor 999 euro...

Tips voor een leuke laptop met goede processor, 2048MB, 15" scherm en 120 of grotere harde schijf of een tip voor een (online) shop waar ik eens zou kunnen kijken zijn natuurlijk ook welkom.

Tot dusver alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
fujitso-siemens amilo pi 1536

standaar 1gb ram, maar zal wel upgrade baar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belovedmonster
Nog een aanvulling: ik ga nu uit van 2048Mb geheugen. Is dit noodzakelijk om vista naar behoren te draaien? Op zich zou ik ook nog wel voor de 1024 willen gaan, maar niet als dit betekend dat ik me dan over een jaar ofzo voor de kop sla en alsnog een uitbreiding ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je kan beter voor 1000 euro de volgende laptop nemen:
Asus F3SC-AP023C
http://www.zercom.nl/index.php?p=35&f=1&a=60286
Veel meer waar voor je geld en 2 jaar garantie.

1GB is in principe voldoende voor Vista. Als je later uiteindelijk toch meer wilt, koop je gewoon voor 35 euro nieuw een extra 1GB geheugenmodule erbij.

[ Voor 46% gewijzigd door silmaril8 op 03-05-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belovedmonster
Het blijft leuk dat mensen zulke tegenstrijdige berichten geven:

acer is prima, acer moet je vooral niet doen
1GB is voldoende, 1GB is een lachertje
AMD vs Intel

Ik ben er inmiddels wel redelijk uit dat ik een Intell duo T5200 of beter wil. Daarnaast wil ik toch ook echt wel 2 GB denk ik. Videokaart? In ieder geval 256, eventueel geshared.

Nu nog de vraag waar vind ik die voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Dell.com :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
als je belt kun je extra korting regelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

1GB is gewoon te weinig, Vista vreet veel geheugen, dus dan zou ik er ook het nodige inproppen. Daarbij kost DDR2 gewoon 3x niets tegenwoordig (1GB kost je zo'n 5 tientjes nieuw), dus ik zou daarom alleen al gelijk naar de 2GB gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Hey, ik heb ook de inspiron 6400 (wel een iets oudere met een core duo), maar het is echt een degelijke laptop hoor. Sjouw em elke dag mee naar school met de trein, af en toe bus of brommer en nergens last mee. Vind em wel lelijk, maar dat is een ander verhaal (latitude d620 is net iets te duur...). >:)

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 10:47
1 GB is niet te weinig, 1 GB geheugen is zat als je het zonder de extra eyecandy van Vista kunt stellen.

Wil je dat wel is extra ram sterk aan te raden.
Meer ram geheugen is wel erg plezierig, maar om te zeggen dat het te weinig is gaat me net wat te ver.
Voor normaal kantoorwerk, en zelfs C&C 3 voldoet 1 GB hier.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Terw_Dan schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:41:
1GB is gewoon te weinig, Vista vreet veel geheugen, dus dan zou ik er ook het nodige inproppen. Daarbij kost DDR2 gewoon 3x niets tegenwoordig (1GB kost je zo'n 5 tientjes nieuw), dus ik zou daarom alleen al gelijk naar de 2GB gaan.
Je kan beter dan een laptop met 1gb kopen en 1gb erbij nemen, dan gelijk een 2gb laptop, aangezien deze meestal veel duurder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belovedmonster
Onderhandelen om korting te krijgen als je belt... dat klinkt wel goed in de oren. Nu nog wat onderhandelingtips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.