Ik ben opzoek naar verhuursoftware. De eisen zijn dat wij intern alles kunnen zien maar dat ook alles via internet beschikbaar is. Wij willen zeg maar dat als er een klant is die thuis op de website kijkt en bv 15 party tenten wil hebben dat hij kan zien of wij die hebben op de dag wanneer hij ze wil bv. 14-09-07 tot 19-09-07 zodat hij kan zien of het beschikbaar is.
de software moet ondersteuning heben voor barcodes en handscanners
Maar wij willen ook zelf kunnen zien wat er is. Nu heb ik zeg maar mijn webwinkel voor iets anders ook al gebruikt maar ik heb contact gehad met logivert omdat het wel met balieverkoop kan maar het is voor de verhuur niet geschikt.
Heeft iemand een iedee wat ik kan gebruiken? Het maakt niet uit of het betaald of gratis is.
Hij moet
de software moet ondersteuning heben voor barcodes en handscanners
Maar wij willen ook zelf kunnen zien wat er is. Nu heb ik zeg maar mijn webwinkel voor iets anders ook al gebruikt maar ik heb contact gehad met logivert omdat het wel met balieverkoop kan maar het is voor de verhuur niet geschikt.
Heeft iemand een iedee wat ik kan gebruiken? Het maakt niet uit of het betaald of gratis is.
Hij moet