Toon posts:

Verhuursoftware

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar verhuursoftware. De eisen zijn dat wij intern alles kunnen zien maar dat ook alles via internet beschikbaar is. Wij willen zeg maar dat als er een klant is die thuis op de website kijkt en bv 15 party tenten wil hebben dat hij kan zien of wij die hebben op de dag wanneer hij ze wil bv. 14-09-07 tot 19-09-07 zodat hij kan zien of het beschikbaar is.

de software moet ondersteuning heben voor barcodes en handscanners

Maar wij willen ook zelf kunnen zien wat er is. Nu heb ik zeg maar mijn webwinkel voor iets anders ook al gebruikt maar ik heb contact gehad met logivert omdat het wel met balieverkoop kan maar het is voor de verhuur niet geschikt.

Heeft iemand een iedee wat ik kan gebruiken? Het maakt niet uit of het betaald of gratis is.
Hij moet

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:20
Misschien is het handig als je even post wat je zelf al gedaan hebt, zodat wij dat niet gaan herhalen.

Verwijderd

Topicstarter
Nijn schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:37:
Misschien is het handig als je even post wat je zelf al gedaan hebt, zodat wij dat niet gaan herhalen.
Wat ik heb gedaan is google gebruikt om te zoeken naar software pakketten. Ook contact gehad met de makers van logivert.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Je bent op zoek naar een oplossing die voldoet aan een aantal door jou gestelde eisen en wensen.

Dan begin je met een lijstje te maken van musthaves en een lijstje met wannahaves.
Dat lijstje leg je neer bij een ontwikkelaar, en die kan dan aan de slag om daar een offerte voor te maken.

Maar hoe dan ook, het staat of valt met een duidelijk opgesteld lijstje.

En dat heb ik nog niet gezien ;)

Abort, Retry, Quake ???

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:39:
[...]

Wat ik heb gedaan is google gebruikt om te zoeken naar software pakketten. Ook contact gehad met de makers van logivert.
Er zijn zat bedrijven op de markt die maatwerk leveren voor wat jij nodig hebt (zoals c4v.nl), en dat hoeft nog geneens zo duur te zijn. Ik denk dat het handiger is om naar zoiets te kijken dan naar bestaande pakketten waar toch meestal teveel opties in zitten waar je eigenlijk niks aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Mishmash schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:41:
[...]

Er zijn zat bedrijven op de markt die maatwerk leveren voor wat jij nodig hebt (zoals c4v.nl), en dat hoeft nog geneens zo duur te zijn. Ik denk dat het handiger is om naar zoiets te kijken dan naar bestaande pakketten waar toch meestal teveel opties in zitten waar je eigenlijk niks aan hebt.
et liefst heb ik gewoon software wat ik zelf kan maken net zo als mijn webwinkel dat moet er toch wel zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:43:
[...]
et liefst heb ik gewoon software wat ik zelf kan maken net zo als mijn webwinkel dat moet er toch wel zijn?
Iets wat je zelf maken gaat, is er nog niet...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:46:
[...]

Iets wat je zelf maken gaat, is er nog niet...
Je snapt best dat ik dat bedoel met behulp van software
Zielig persoontje!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 12:57
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:47:
[...]

Zielig persoontje!
Je komt hier voor gratis hulp en het enige dat je levert is uiterst belabberde uitleg (je startpost eindigt zelfs met een halve zin??) en je verwacht dat wij al het werk voor jou doen. Als je dan een vrij normale zin zegt en daar serieus op gereageerd word (het is immers zo?! Ik snap je vraag dus ook niet??) snap ik niet dat jij daar zo op reageerd. Ik denk niet dat er zo nog mensen zijn die jou willen helpen...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:00

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

[...]

Zielig persoontje!
Joh doe eens rustig :/

Ontopic: Veel reisbureaus gebruiken een soortgelijk systeem als jij wilt hebben. Ergo staat daar ook op wanneer hoeveel kamers op welk tijdstip beschikbaar zijn. Wellicht moet je dus even dat soort sites afstruinen en kijken met welk pakket dat gemaakt is ? (of eventueel mailen naar zulke sites ? )

Xbox Live ID:Notna8310

• Nijn
Misschien moet je toch even in de Registratievoorwaarden / korte FAQ kijken...

Of je topic nou tegen de regels is of niet, we kunnen niets met je vraag beginnen zonder een duidelijke en gespecificeerde topicstart. Je wilt iets koppelen aan je webwinkel, maar verteld daar niet bij welke software dat is. Je verteld niet eens in welke programeertaal dat is geschreven en of je de broncode kan aanpassen. (Met andere woorden, welke interface mogelijkheden je hebt).

• Osxy
  • Laatst online: 08-07 20:49

Osxy

Holy crap on a cracker

[...]

Zielig persoontje!
Dat zal er waarschijnlijk niet zijn, je beste optie is filemaker denk ik eerlijk gezegt. Maar dat zal steile leerweg worden ;)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Verwijderd

Topicstarter
osxy schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:53:
[...]

Dat zal er waarschijnlijk niet zijn, je beste optie is filemaker denk ik eerlijk gezegt. Maar dat zal steile leerweg worden ;)
Filemaker ken ik cijferadministratie op school heb ik er ook mee gemaakt!
Alleen hoe koppel je dat aan de webiste. Dat zeg maar altijd realtime voorraad is.

• Osxy
  • Laatst online: 08-07 20:49

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:55:
[...]

Filemaker ken ik cijferadministratie op school heb ik er ook mee gemaakt!
Alleen hoe koppel je dat aan de webiste. Dat zeg maar altijd realtime voorraad is.
Dat hangt allemaal weer af van je gebruikte web software. Maar google zelf maar eens voordat je blaat. :O

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Nijn
Nijn schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:53:
Misschien moet je toch even in de Registratievoorwaarden / korte FAQ kijken...

Of je topic nou tegen de regels is of niet, we kunnen niets met je vraag beginnen zonder een duidelijke en gespecificeerde topicstart. Je wilt iets koppelen aan je webwinkel, maar verteld daar niet bij welke software dat is. Je verteld niet eens in welke programeertaal dat is geschreven en of je de broncode kan aanpassen. (Met andere woorden, welke interface mogelijkheden je hebt).
offtopic:
Kijk ook even bij de reacties van mods die diverse andere recente topics van je hebben dichtgegooid. Vaak vindt je daar ook redelijk wat tips in over hoe te posten

Verwijderd

Topicstarter
Nijn schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:58:
[...]

offtopic:
Kijk ook even bij de reacties van mods die diverse andere recente topics van je hebben dichtgegooid. Vaak vindt je daar ook redelijk wat tips in over hoe te posten
Wat ben jij een schijnheilig boontje moet ik de pm wat jij mij stuurde eens op internet zetten.
Dan snappen ze waarom ik zo reageer. Dat jij nou zo bent om het in een pm te doen..

• Nijn
PARDON? Misschien moet je even je PB box nakijken, want ik heb jouw geen enkele PM gestuurd. Wellicht dat een mod dit kan bevestigen, want dit is werkelijk belachelijk.

We proberen je te helpen maar hebben daar informatie voor nodig. Dat is toch niet zo raar? Het topic staat vol naar vragen om informatie, maar toch geef je die niet. Dus nogmaals, als je een zinnig antwoord van ons wilt, zul je informatie moeten geven. Begin is met info over je webwinkel te geven, zoals programeertaal en welke software het is. Desnoods geef je een adres, meestal is het dan wel al te zien.

Verwijderd

Topicstarter
Nijn schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:09:
PARDON? Misschien moet je even je PB box nakijken, want ik heb jouw geen enkele PM gestuurd. Wellicht dat een mod dit kan bevestigen, want dit is werkelijk belachelijk. Zet hem gerust hier in het topic.

We proberen je te helpen maar hebben daar informatie voor nodig. Dat is toch niet zo raar? Het topic staat vol naar vragen om informatie, maar toch geef je die niet. Dus nogmaals, als je een zinnig antwoord van ons wilt, zul je informatie moeten geven. Begin is met info over je webwinkel te geven, zoals programeertaal en welke software het is. Desnoods geef je een adres, meestal is het dan wel al te zien.
Misschien dat jij niet kan lezen maar ik gebruik dus de software mijn webwinkel!!!!!!!!!!!!!!!
Donder maar lekker op daag

Sluit het topic maar lekekr

• TeleMax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-04 13:02
Wat ga je verhuren dan in Wierden?

[ Voor 19% gewijzigd door TeleMax op 03-05-2007 18:23 ]

• Nijn
Waarom weet ik niet, maar ik geef je toch nog even een tip.
Je gebruikt http://www.mijn-webwinkel...ebwinkel.com/N_home.html'
Alhoewel deze ongetwijfeld erg makkelijk in instalatie is, verdient het aanbeveling om over te stappen op een wat gebruikelijker pakket. (oscommerce komt bijvoorbeeld bij me op). Voor deze pakketten is veel meer info te krijgen en beschik je bovendien meestal over een heel scala aan "mods" waarmee je je webwinkel kunt uitbreiden.

Je kan nu wel in deze webwinkel software tijd en geld gaan investeren, maar of dat zinvol is...

Overigens had ik inderdaad de naam "mijn webwinkel" opgevat als jouw webwinkel. Het zal een leesfout zijn maar ik ben gelukkig niet alleen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat de topicstarter zijn mail even checkt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.