LSBurnWatcher.log in Temp folder vreet HD space

Pagina: 1
Acties:
  • 919 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 16:28
In de folder C:\Documents and Settings\mijnnaam\Local Settings\Temp staat het bestand LSBurnWatcher.log. Nadat ik gisteren een melding kreeg dat ik geen ruimte meer op mijn C-Drive zou hebben, bleek dit bestand liefst 19Gb groot te zijn. Ik heb het bestand gedelete, maar nu, nog geen 24 uur later is het alweer bijna 5Gb.

Ik heb geen idee waar het vandaan komt, waar het aan gelieerd is en hoe ik het voor goed weg kan krijgen. Omdat ik het gisteren gedelete heb en het er nu weer staat, zal het vast en zeker door een of ander programma aangemaakt worden. Maar wat?

Iemand die dit herkent en me op weg kan helpen? Google levert alleen hijackthis-logs op, maar geen concrete oplossingen.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je gescand op virussen of spyware? Wat is de inhoud van het bestand?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als ik "LSBurnWatcher.log" in google gooi krijg ik alleen maar meldingen over trojans en dergelijke, scan inderdaad eens op trojans en virussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien werkt dit: Maak met kladblok een leeg bestand met de naam LSBurnWatcher.log. Dan zet je dat bestand op alleen lezen. Dan kan het in iedergeval niet meer groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik spreek het geen Nederlands, is dit een vertaling. Ik heb het zelfde probleem en dit is de enige andere plaats ik vermelding van het probleem heb gezien.

Ik bevestigde het tijdelijk door een leeg dossier genoemd te maken LSBurnWatcher.log en het een readonly, verborgen te maken en systeemdossier.

Het logboekdossier wordt geproduceerd door een bestuurder, voor CD-rom van de "Light Scribe" (LSBurnWatcher = Lichte schrijversobservateur van CD het branden). Het programma wordt genoemd LSBurnWatch.exe. Mijn logboekdossier kweekte vele lijnen elke seconde met de zelfde tekst...

2007-04-27 11:32:09.359: Didn't find iTunes dir.
2007-04-27 11:32:09.359: Starting WaitForDirChange() ...
2007-04-27 11:32:09.359: Finished waiting after 0 seconds.

Ik denk niet het een virus is, denk ik het een insect in LSBurnWatch.exe is. Ik adviseer u LSBurnWatch.exe aan _LSBurnWatch.exe anders noemt. Ik weet niet waarom u iets nodig hebt wat uw CD die controleert brandt en het is verdacht in verband met wat het vergt om te weten waar uw iTunesomslag hoe dan ook is.

Hoop dit helpt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Thank you very much!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 16:28
@psylem, in case you will be back here: Thank you very much. Your solution (and the solution from the user above you, works great). I don't know what your original language is, and what translation tool you used, but it is very clear and understandable.

@tdn135, je oplossing werkt inderdaad. Dank je.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Pagina: 1