“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd

Maar toch niet helemaal, Dit is een Logitech Quickcam Zoom
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Soms is het wel hetzelfde product maar ontwikkelen de diverse fabrikanten hun eigen software. Je kan gerust de Logitech drivers eens proberen, je zal er niets stuk mee maken. Het is alleen een forse download aangezien Logitech de drivers voor een hoop producten bundelt.Barry|IA schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:44:
Het is geen Logitech, ook de software daarvan zal niet werken. De orginele software was echt zo basic als het maar kan en had niets met Logitech te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Roamor op 23-04-2007 19:50 ]
Ik neem aan dat je zegt dat het niet zal werken omdat je het al geprobeerd hebt, of is het gewoon een (domme) aanname van je?Barry|IA schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:44:
Het is geen Logitech, ook de software daarvan zal niet werken. De orginele software was echt zo basic als het maar kan en had niets met Logitech te maken.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik heb het al geprobeerd, maar zonder resultaat.dusty schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:52:
[...]
Ik neem aan dat je zegt dat het niet zal werken omdat je het al geprobeerd hebt, of is het gewoon een (domme) aanname van je?
http://www.labtec.com/ind...EUR/EN,crid=68,crid2=1764
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ik heb deze webcam ook gekocht voor een vriendin van me. Als je aan het eind van de dag nog geen drivers hebt, zal ik ze even via haar regelen en zal ik ze je wel mailen. Ik was ze namelijk ook kwijt en heb ergens op internet echt alleen de .dll ofzo gevonden. Zit dus geen programma ofzo bij, alleen dat wat je nodig hebt om beeld op te nemenBarry|IA schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:33:
verhaal & plaatje
[ Voor 22% gewijzigd door -ErikE- op 24-04-2007 09:51 ]
Inderdaad. TS, probeer dit eens. Dan kun je gelijk de juiste drivers vindenVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:37:
Of voorzichtig open maken en kijken welke chip er in zit. Als je dat invult in google dan kom je al een heel eind (meestal) succes
Oslik blyat! Oslik!
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Heel veel dank voor de reacties tot zover
heb al drivers van Sweex geïnstalleerd gehad, en die van Labtec, werkt niet..
[ Voor 27% gewijzigd door Schuey op 15-06-2007 21:05 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 21:14 . Reden: nieuwere lijst gevonden ]
natuurlijk vind ik ze net nadat ik gereplied heb.. mbv unkown device identifier.
voor wie met hetzelfde probleem zit:
klik