quote:
Lamstraa1010001 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:30:
Na een paar jaar alleen het forum afstruinen zal ik nu ook maar eens een vraag stellen.
De hele testking discussie laat ik even voor wat het is dus alleen de vraag (voor nu dan).
Ik heb volgende week woensdag het examen voor 070-297.
Dit examen is een totaal ander examen dan de vorige en daar zitten een aantal dingen me niet lekker.
Als ik het goed begrepen heb zijn het nog steeds rond de 40 vragen, dus 4 cases (wel lang zeg die cases).
Ik heb een case gemaakt en hier had ik gelijk de eerste vraag fout (dit ging over welke dns namen je zou gebruiken). Doordat deze vraag fout was waren er gelijk 3 vragen in die case fout omdat ik de verkeerde keus had gemaakt (dns verkeerd opgezet).
Zo word het wel een heel lastig examen.
Iemand die me op kan vrolijken met wat goede verhalen over dit examen?
Op het examen loopt de klok per casus. Dus, zodra je begint te lezen gaat de klok aftellen van 35/30 minuten naar 0. Als je zeg maar 10 minuten overhoud krijg je die tijd er niet bij bij de volgende casussen.
Ik ben van plan om de volgende keer de tijd die ik over heb te gebruiken om even mijn ogen van het scherm te halen alvorens ik aan de volgende begin.
Ik wist dat niet

toen ik hem voor het eerst deed en was daardoor enigszins onaangenaam verrast. Het is misschien geen leuk verhaal maar wel een goede wetenschap?
Heel veel succes met dat taaie ding!!

En vergeet niet hier ook ff je wedervaren te posten.
Enne, niet dat ik uit ervaring spreek. Maar als je DNS in reallife verkeerd opzet gaat het ook niet goed.

bierliefhebber wijzigde dit bericht 05-06-2007 07:16 (3%)