Voetbal tussenstanden zondag 08-04-2007

Pagina: 1
Acties:
  • 1.864 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130922

Topicstarter
Goeiedag lieve mensen,

Ik ben hier hard aan het werk met mijn collega's maar wij zijn allen grote voetbalfans. Zouden jullie dus zo vriendelijk willen zijn om ons van de tussenstanden op de hoogte te kunnen houden?

We hebben geen toegang tot andere sites naast tweakers, opzich prima maar teletekst zou ook leuk zijn :).

Bij voorbaat dank namens mij en al mijn collega's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208483

feynoord-groningen 0-0
NAC-AZ 0-1 hm, nac gaat toch winnen ;)
RKC-AJAX 1-2 nu
twente heracles 1-1
utrecht willem 2 2-0

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 208483 op 08-04-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ah wij allen zijn jou ten zeerste dankbaar.

En natuurlijk gaat NAC winnen, hoop ik tenminste. Die mannen uit Alkmaar moeten niet zo dringen bij de top2, laat ze maar even verliezen :).

Gaat me voornamelijk om Ajax en Groningen. Hoorde net van iemand dat Ajax een eigen goal had gescored? Balen, maar Ajax wint ook wel en zal de koppositie vanaf vandaag overnemen en behouden, hoop ik tenminste (hoop houdt ons op de been zeg ik altijd maar ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Anoniem: 130922 schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:53:
Ah wij allen zijn jou ten zeerste dankbaar.

En natuurlijk gaat NAC winnen, hoop ik tenminste. Die mannen uit Alkmaar moeten niet zo dringen bij de top2, laat ze maar even verliezen :).

Gaat me voornamelijk om Ajax en Groningen. Hoorde net van iemand dat Ajax een eigen goal had gescored? Balen, maar Ajax wint ook wel en zal de koppositie vanaf vandaag overnemen en behouden, hoop ik tenminste (hoop houdt ons op de been zeg ik altijd maar ;))
Hier kan je meer info vinden over de stand: [Voetbal] Feiten, geruchten en transfers 2006/2007 - Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zit ik ook al op te kijken :) Maar als str1ker het hier ook up to date kan houden is het mooi overzichtelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik mis even de link met Wetenschap & Levensbeschouwing geloof ik :)
En sowieso horen gesprekken over deze materie in Nieuws, Sport, TV & Muziek thuis.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.