Hoi,
Ik heb een groot probleem...
Ik heb mijn hele systeem geupgrade.. echt van top tot teen... en NOG haal ik geen goeie fps met Counter-Strike: Source, ik word gewoon histerisch en daarom post ik het hier ook... dit is me enige hoop...
Stelling:
Ik wil dat mijn css op goeie fps loopt en geen fps drops krijgt en niet loopt te ouwehoeren met de volgende specificaties:
Specificaties:
Videokaart: Asus EN8800GTS 640MB DDR3
Processor: AMD Athlon® X2 64-Bit 4600+ (deze was 2,41 Ghz, geclocked naar 2.58 met hulp van een expert)
Moederbord: Socket 939 Asus A8N32-SLi 16x
Interne Geheugen: DDR-SDRAM 1 GB Corsair ValueSelect 1 GB @ Dual Channel
HDD: 1x S-ATAII 3.0 Gb/s Samsung 320 GB
Voeding: OCZ Technologie® 700 Watt Game-X-Treme
Case: Zwart
Monitor: Iiyama vision master pro 454 (HM903DT) 19"
Uitvoeringen:
Wat heb ik allemaal geprobeerd..
Toen ik dit nieuwe spul kreeg.. heb ik alles lopen vervangen en alle handleiding nauwkeurig van top tot teen door lopen lezen... ik heb dus alles verwisselt.. en windows direct geformatteerd.. vervolgens:
1. Chipset drivers
2. Windows update + SP2
3. Onbrekende chipset drivers die SP2 zo graag wilden
4. Videokaart drivers
5. Minitor inf
6. De rest...
Wat ik dus nog meer geprobeerd heb is
Nieuwere chipset drivers van de officiele asus site,
Ik heb een legale windows XP home edition
videokaart drivers, stuk of 5/6 van geprobeerd.. van de nieuwe tot de oude... wel allemaal voor GTS uiteraard. en bij alles drivercleaner pro zitten gebruiken... uiteraard door ook nauwkeurig de handleiding doorgelopen
Overclock
Ik heb hier gratis 3dmark06 bij gekregen, wat ik mijn score dus was: 7263
Toen heb ik dus met die drivers lopen te kutten: 7649
En toen heb ik iemand laten helpen met overclocken van GPU + CPU.. hij heeft er verstand van en ik kreeg geen artifacts, en ik haal nu 8320, maar wat het probleem is dat ik dikke fps drops bij counter-strike source krijg... juist omdat ik dit spel zo graag wil fixen en ik het vaak speel... ik wil dit gewoon goed hebben, ik krijg met 3 mensen voor mij op de-dust2 highest quality maar een fps van 50-60, ik vind diet niet kunnen .. @ de videostress test haal ik 153 Fps, op alles hoogste..
reso bij css = 1600x1200
Vsync = UIT
ik wil dit gewoon verbeteren.. want dit kan veel beter....
Iemand (gezien op i-net) haalt met exact dezeflde kaart, en met een lagere CPU, nl: 4200+ @ 2,2 Ghz.. alles op standaard.. NON-OC'ed.. haalt hij met 3dmark 8423.
EDIT: Ik heb ook Dual-Core Optimizer geprobeerd, dit hielp ook niet.
Ik heb een groot probleem...
Ik heb mijn hele systeem geupgrade.. echt van top tot teen... en NOG haal ik geen goeie fps met Counter-Strike: Source, ik word gewoon histerisch en daarom post ik het hier ook... dit is me enige hoop...
Stelling:
Ik wil dat mijn css op goeie fps loopt en geen fps drops krijgt en niet loopt te ouwehoeren met de volgende specificaties:
Specificaties:
Videokaart: Asus EN8800GTS 640MB DDR3
Processor: AMD Athlon® X2 64-Bit 4600+ (deze was 2,41 Ghz, geclocked naar 2.58 met hulp van een expert)
Moederbord: Socket 939 Asus A8N32-SLi 16x
Interne Geheugen: DDR-SDRAM 1 GB Corsair ValueSelect 1 GB @ Dual Channel
HDD: 1x S-ATAII 3.0 Gb/s Samsung 320 GB
Voeding: OCZ Technologie® 700 Watt Game-X-Treme
Case: Zwart
Monitor: Iiyama vision master pro 454 (HM903DT) 19"
Uitvoeringen:
Wat heb ik allemaal geprobeerd..
Toen ik dit nieuwe spul kreeg.. heb ik alles lopen vervangen en alle handleiding nauwkeurig van top tot teen door lopen lezen... ik heb dus alles verwisselt.. en windows direct geformatteerd.. vervolgens:
1. Chipset drivers
2. Windows update + SP2
3. Onbrekende chipset drivers die SP2 zo graag wilden
4. Videokaart drivers
5. Minitor inf
6. De rest...
Wat ik dus nog meer geprobeerd heb is
Nieuwere chipset drivers van de officiele asus site,
Ik heb een legale windows XP home edition
videokaart drivers, stuk of 5/6 van geprobeerd.. van de nieuwe tot de oude... wel allemaal voor GTS uiteraard. en bij alles drivercleaner pro zitten gebruiken... uiteraard door ook nauwkeurig de handleiding doorgelopen
Overclock
Ik heb hier gratis 3dmark06 bij gekregen, wat ik mijn score dus was: 7263
Toen heb ik dus met die drivers lopen te kutten: 7649
En toen heb ik iemand laten helpen met overclocken van GPU + CPU.. hij heeft er verstand van en ik kreeg geen artifacts, en ik haal nu 8320, maar wat het probleem is dat ik dikke fps drops bij counter-strike source krijg... juist omdat ik dit spel zo graag wil fixen en ik het vaak speel... ik wil dit gewoon goed hebben, ik krijg met 3 mensen voor mij op de-dust2 highest quality maar een fps van 50-60, ik vind diet niet kunnen .. @ de videostress test haal ik 153 Fps, op alles hoogste..
reso bij css = 1600x1200
Vsync = UIT
ik wil dit gewoon verbeteren.. want dit kan veel beter....
Iemand (gezien op i-net) haalt met exact dezeflde kaart, en met een lagere CPU, nl: 4200+ @ 2,2 Ghz.. alles op standaard.. NON-OC'ed.. haalt hij met 3dmark 8423.
EDIT: Ik heb ook Dual-Core Optimizer geprobeerd, dit hielp ook niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Hayri op 21-04-2015 09:34 ]