Toon posts:

PowerDVD 7.3 Deluxe probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 719 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas PowerDVD 7.3 en ik wil dvds via mijn hardeschijf afspelen maar dat lukt me voor geen mogelijkheid.
Met de oudere versie kon je altijd de IFO files laden en hij speeld de hele dvd af en dat doet die nu niet meer.
Weet iemand een andere manier om de hele DVD via mijn hardeschijf aftespelen?

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
zelfde probleem hier gehad
als je een dvd al in je lade hebt dan start ie die op
maar als je gewoon de video_ts pakt vanuit powerdvd dan doet ie hier wel gewoon
maar op ifo bestand drukken doet hier ook nie meer

Verwijderd

Ja, hier ook hetzelfde probleem.
Kan de oplossing nog niet vinden...
Iemand al een id?
Heb verschillende instellingen geprobeerd, maar werkt niet.

Als je powerdvd hebt opgestart en van daaruit opent, lukt het wel..

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
ook zelfde probleem wil ie me steeds de film afspelen van standard dvd-speler :/

moet je steeds play from local hard disk, selecteren en dat is best wel vervelend :/

Verwijderd

niemand een oplossing?

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-07 21:00

WR.

Ik doe ook mee >:) . Gebruiken jullie ook vista?

• Welleweerd
  • Laatst online: 10:19

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

als je de bestanden in een mapje genaamd VIDEO_TS zet en je sleept dat mapje in je powerDVD werkt dat ook niet? bij mij wel

Bedankt alvast

• WR.
  • Laatst online: 08-07 21:00

WR.

Welleweerd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:38:
als je de bestanden in een mapje genaamd VIDEO_TS zet en je sleept dat mapje in je powerDVD werkt dat ook niet? bij mij wel
Nope, heb via "select source" open media file on harddisk geprobeerd de video_ts map te open maar dat gaat ook niet.

• mauricetgol
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 00:06
Ik heb precies hetzelfde, erg hinderlijk...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ook hier hetzelfde sinds de laatste 2 versies oid. Erg hinderlijk. Met oudere versies werkte het altijd wel gewoon. De ifo files lijken niet meer te worden ondersteund. Wanneer je de source op "dvd file on harddisk" zet kan ik wel navigeren naar de VIDEO_TS map maar hier blijft alles grayed out wat ik ook probeer. Dubbelklik op de ifo werkt ook niet terwijl het afspelen van de losse VOB's gewoon goed gaat :? Ik gebruik overigens versie 7.2 ipv 7.3 zoals de meesten hier.

Niemand een oplossing gevonden in de tussentijd?

Ik las een post waarin stond dat het mappen van een driveletter naar de VIDEO_TS een workaround zou zijn (je kunt dan weer gewoon de driveletter openen). Ik heb dit nog niet getest maar ga er vauit dat dit werkt. Ik vind het echter nog steeds geen oplossing van het probleem.

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 21-05-2007 08:45 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Mijn tussentijdse oplossing is dat ik ben teruggegaan naar Powerdvd 6.
Geen zin in het gefrustreerd worden door zoiets...

Rustig verder kijken naar een oplossing...

• Bor
  • Nu online

Bor

Zelfde hier. Powerdvd 6 staat er weer op en alle problemen zijn opgelost.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:10

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

wat je moet doen is de folder aan klicken boven de video ts map dan pakt hij hem wel. direct op de video ts folder werkt idd niet..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Hubert schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:39:
wat je moet doen is de folder aan klicken boven de video ts map dan pakt hij hem wel. direct op de video ts folder werkt idd niet..
Maar dan start je dus eerst powerdvd op, en daarna ga je naar die map toe??
Of ga je vanuit de verkenner erheen...want dat doe ik namelijk, en dan dubbelklik op zo'n bestand. Dan krijg je dus foutmelding...

• Bor
  • Nu online

Bor

Hubert schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:39:
Werkt bij mij ook niet, hij ziet dan geen video files.

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Bij mij werkt de oplossing wel door de bestanden in een map genaamd Video_TS te plaatsen en dan met behulp van PowerDVD de map boven de Map Video_TS te selecteren.

Dus bijvoorbeeld: Film genaamd Harry Potter
Dan heb ik bijvoorbeeld dus de volgende mapstructuur. c:\Films\Harry Potter\Video_TS\
Door in PowerDVD te kiezen voor "Open movie file on hard disk drive" en dan de map Harry Potter te selecteren wordt de OK button active en speelt hij wel gewoon af.

Dit is m.i. een niet werkbare oplossing... Ik ga iig gewoon terug naar versie 7.0 die dit probleem niet kent. 7.3 gebruik ik nu en die bevalt me niet.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Verwijderd

Ik heb bij mij het probleem op kunnen lossen ivm dvd bestanden openen van hardeschijf.
Bij opties staat standaard HD DVD ingesteld, als je dit veranderd naar gewoon dvd werkt alles weer zoals bij versie 6. Gewoon van uit video_ts map dvd afspelen, yippiee
Pagina: 1