DPC Darttoernooi: Animo-check

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:41
Index
Introductie

Ik loop al een tijdje met het idee om een darttoernooi op te zetten voor DPC'ers. Dit idee is ooit ontstaan in een chat met Mobster. Hij is dus mede verantwoordelijk voor deze post ;)
Darten is iets wat meer DPC'ers doen. In het verleden ben ik ooit met een teamgenoot naar TeamBVD gegaan om te darten. Binnen ons team lopen er ook wat darters rond. Na het lezen van enkele reacties in de DPC Kroeg heb ik toch maar besloten om het nu ook eens echt te gaan regelen. Dit eerste topic is om de animo te checken onder de DPC'ers. Als we weten wat de opkomst is, kunnen we verder met het opzetten. Iedereen die mee wil doen, of ze nu jong of oud, goed of slecht zijn maakt niet uit. Wil je mee doen? Stem dan in de polls. We willen het voor iedereen zo leuk mogelijk maken. Een mooie dag wordt het sowieso.

Speltype

Wat er precies gespeeld wordt op het toernooi is nog niet helemaal duidelijk. Over het algemeen wordt er 501 gespeeld in een 'best of 5'. Nu worden er ook nog wel eens op toernooien voor mindere darters wat andere spellen gespeeld. Sommige spelen tac-tics of doen van alles wat. Dat is wat ik eigenlijk in eerste instantie ook wilde doen, maar daar gaan we nu ook voor stemmen.
Mijn idee was om 1x een 501 te spelen, 1x een tac-tics te spelen en 1x een 301, waarbij er dubbel in en dubbel uit gegooid moet worden, te spelen. Dit is leuk voor iedereen. Tenminste, de betere darters vinden waarschijnlijk van niet, maar die moeten zich dan maar gewoon even een beetje aanpassen. Het gaat tenslotte ook om de gezelligheid.
Het idee is om te beginnen in poules. Van deze poules gaat de helft naar een winnaarsronde en de andere helft naar een verliezersronde. Zo heeft iedereen na de poules een beetje zijn eigen nivo tegen. Hierdoor kan iedereen in de prijzen vallen.

Inschrijfgeld

Uiteraard kunnen we er niet onderuit. Voor de lol spelen is leuk, maar prijzen zijn nog leuker. Helaas moeten we hierdoor wel wat inschrijfgeld vragen. Afhankelijk van de opkomst kunnen we met een klein bedrag leuke bekers kopen. Wie wil er nu geen beker met daarop de tekst "1e prijs - DPC Darttoernooi 2007". Moet je uiteraard nog wel winnen. Een bedrag van 5 euro is redelijk normaal. Als de opkomst hoog genoeg is, kunnen we misschien met 2,50 euro al de kosten dekken. Uiteraard geven we het geld wat overblijft bij de bekers als prijzengeld. Of doen we er een rondje snacks van bekostigen. We willen geen winst maken.

Prijzen

We willen uiteraard proberen om voor iedereen toch wel iets te regelen. Het idee is om in de winnaarsronde de 3 beste een beker te geven met eventueel een enveloppe als er geld overblijft. Bij de verliezersronde ook. De rest van de deelnemers die buiten de prijzen vallen, probeer ik wel een 'bewijs van deelname' te kunnen overhandigen. Dit hangt uiteraard af van de opkomst en het inschrijfgeld wat men wil betalen. Uiteraard is dit lastig om te doen als mensen zich nog op het laatste moment inschrijven. Daarom moet ik hier nog even naar kijken. Waarschijnlijk de inschrijvingen een week eerder sluiten dan dat het toernooi plaats vindt.

Lokatie

Ik heb 2 opties in Eindhoven. Dat zijn lokaties waar ik zelf ook wel eens kom om te darten. Beide lokaties hebben meerdere dartbanen en de mogelijkheid om via een PC met de juiste software het toernooi te regelen. Mijn vriendin, die ervaring heeft in het organiseren van zo'n toernooi, zetten we dan achter de computer om dat ook te doen voor ons :P

Polls

Dan gaan we nu over het stemmen.

Poll: Heb jij interesse in een DPC Darttoernooi in Eindhoven?
Ja
Nee
Misschien
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=167976&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Welk speltype zou je het liefste willen spelen?
501 Best of 5
501, Tac-tics, 301 (dubbel in, dubbel uit)
Geen mening
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=167977&layout=1&sort=prc

Poll: Hoe denk jij over inschrijfgeld?
Ik wil niets betalen
2,50 max
5,00 is prima
Geen mening
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=167980&layout=1&sort=prc

Poll: Welke dag zou je het liefst komen darten?
Zaterdag
Zondag
Geen mening
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=167982&layout=1&sort=prc

Afsluiting

Als afsluiting wil ik nog even kwijt dat ik bezig ben om al met de 2 kroegbazen te praten. Dit ivm een datum te kunnen plannen. Animo is daarbij wel belangrijk. Ik wil dit animo-check-topic daarom zo'n week of 2 aankijken. Tegen die tijd hoop ik nog een poll te kunnen maken met een paar data waarop het eventueel zou kunnen plaatsvinden.
Als dan de datum bekend is, gaan we in een nieuw topic verder met daarin de lokatie, de datum en info over het inschrijven. Vanaf dan kan er ook ingeschreven worden. Zodra je betaling binnen is, kom je als deelnemer in de OP te staan ter bevestiging.
Ik hoop dat we er een leuke dag van kunnen maken. Ben benieuwd naar de animo. Let's play darts! :D

p.s. Ik heb mijn best gedaan met de openingspost. Op en aanmerkingen zijn van harte welkom. Mocht er iets onduidelijk zijn, vraag het dan gewoon even.

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:47
Een meet in ons Eindhoven moet zeker te overwegen zijn :) Ik kan alleen totaal niet darten. 1 op de 6 pijltjes raakte de vloer 5 jaar geleden :P

Even een kleine onduidelijkheid. Gaat het hier om overdag gooien of 's avonds? Zaterdag overdag kan ik in ieder geval niet, zondag wel als het hier thuis ook uitkomt. 's Avonds kan alleen een probleem zijn als vrienden van mij willen gaan zuipen, maar dat is lang niet iedere week :)

Topic staat genoteerd, maar ik wacht nog even met stemmen :)

Als ik zou winnen (no chance), zou ik geen geld in de beker willen vinden. Eerder dat het gewoon voor een rondje wordt gebruikt, maar dit soort dingen doen we toch echt voor het plezier met een klein prijsje, geld hoort daar niet niet in thuis.

• Witlof
Even voor de duidelijkheid. Als de opkomst een 20 deelnemers zou zijn, en we in poules zouden gooien, dan duurt dat best lang. Door die poules krijgt iedereen wel waar voor zijn/haar geld door niet na 2 wedstrijdjes al klaar te zijn. Het idee is dus om rond de middag. Een uur of 13:00 of 14:00 te beginnen. Hopelijk zijn we dan vroeg op de avond klaar :D Uiteraard ligt dit alles aan de opkomst.

Over dat geld kan ik simpel zijn. Ik wil het liefst voor iedereen 'iets' hebben. Maar ook wil ik hier niets aan verdienen. Het geld wat overblijft kunnen we op verschillende manieren 'opmaken'. Drank, eten (hapjes?) of weet ik wat. Het zal in iedergeval geen vette prijs worden voor de nummer 1. Gezelligheid staat voor op. Broodgooiers moeten maar iets anders gaan doen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Witlof op 15-02-2007 22:03 ]

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-01 12:36
Ik zou best mee willen doen. Ik heb echter een tweetal opmerkingen bij deze voorbereiding:
[list]
• Eindhoven... zucht... daar gaat ik niet heen kachelen :P is me net te ver. Is het misschien mogelijk om iets dergelijks te centraliseren in Utrecht oid?
• Is het misschien mogelijk om op een Vrijdag avond te darten?
[/list}

Just my 2 cents :)

whatever..

• Witlof
Pskutte schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:12:
Ik zou best mee willen doen. Ik heb echter een tweetal opmerkingen bij deze voorbereiding:
[list]
• Eindhoven... zucht... daar gaat ik niet heen kachelen :P is me net te ver. Is het misschien mogelijk om iets dergelijks te centraliseren in Utrecht oid?
• Is het misschien mogelijk om op een Vrijdag avond te darten?
[/list}

Just my 2 cents :)
Sja, Eindhoven is gekozen omdat ik hier de lokatie ken. Dan is het makkelijker om te organiseren. Zeker omdat ik de 2 kroegbazen ken, de mogelijkheden ken en uiteraard hier zelf ook woon :+ Dat is gewoon net wat beter regelen voor mij dan om in Utrecht een lokatie te zoeken.

Vrijdag darten wordt lastig. Als we dan een poule-systeem hanteren om vervolgens nog naar een knock-out-fase te gaan, dan wordt het te laat. Kroegen moeten hier om 4:00 dicht volgens mij ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Witlof op 15-02-2007 22:16 ]

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Voor een partijtje Snooker ben ik nog wel een keer te porren, maar darten .....

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• Witlof
joh14vers6 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:16:
Maak een topic aan ;)

Anoniem: 157553

Topic staat genoteerd, ik wacht net als blackangel met stemmen. Als andere NGS'ers zich willen bewijzen met pijltjes wil ik ze graag fysiek en mentaal steunen.

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:09

jpiwf

licenced pepernootaddict

* jpiwf vind darten wel leuk, maar is alleen goed met de pijltjes in het bord te gooien. ze komen niet vaak daar waar ik ze wil hebben...
snooker dan wel pool zie ik eigenlijk wel zitten...
* jpiwf denk er nog even lang over na, amsterdam-eindhoven is ook niet om de hoek zeg maar

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Het lijkt me wel leuk om te komen kijken. Darten kan ik niet maar het is vast wel gezellig. Zal hierover een topic openen op het TeamBVD forum.

En eindhoven is gewoon een locatie, het moet ergens zijn en mensen die het leuk vinden willen daarvoor toch wel voor reizen. Dus ik zie het probleem in de locatie niet.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Erg mooie TS trouwens !

* Pim. komt helaas niet vanuit Groningen

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Anoniem: 150661

Ik wel best komen als officieuze aanmoedigster. Darten heb ik nog nooit echt gedaan, dus daar ga ik me niet aan wagen. Dag maakt niet uit, ik moet dan bekijken of manlief bij de kinders wil blijven. Inschrijfgeld betaal ik wel gewoon hoor. Lijkt me leuk om mensen irl te ontmoeten.
Wel wil ik in de winnaarspot een donatie doen: Een echte :* van het mama-schaap. ;)

• Witlof
Inschrijven als je niet mee doet hoeft niet. Je mag gratis komen kijken. Misschien dat je 1 consumptie moet pakken, maar zelfs dat is niet verplicht denk ik. Die kosten zijn meer om de prijzen te kunnen betalen. Eventueel kunnen we, zoals ik eerder al gaf, de enveloppe achterwegen laten en dan daarvan een keer wat snacks rond laten gaan. We zullen het wel zien :D

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 26-04 19:24
Ik wil zeker komen, echter zijn mijn dartkwaliteiten niet al te best ;)

Misschien een idee om een poedelpoule te maken voor de niet al te beste darters en de echte darters in een echte poule te laten spelen ?

• iisschots
We zijn DPC'ers en Tweakers dus wat leuke stuff ofzo is altijd leuk. En voor het geld is ook wel wat DPC Gear te verkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01-2024

JoY

Wij zijn mij er eentje

joh14vers6 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:16:
Gewoon toch komen, daag ik je uit voor een partij pool, kan ik net zo min als snooker namelijk, biertje?
Gewoon komen, biertje?
jpiwf schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:23:
* jpiwf vind darten wel leuk, maar is alleen goed met de pijltjes in het bord te gooien. ze komen niet vaak daar waar ik ze wil hebben...
Heb ik op een gegeven ogenblik ook, wordt steeds leuker dan !

Pim en Iisschots, slaapplaats valt te regelen hoor !!
Anoniem: 150661 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:37:
Darten heb ik nog nooit echt gedaan, dus daar ga ik me niet aan wagen.
wedden dat jij gaat darten :)
ParaNoiMia schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:31:
Ik wil zeker komen, echter zijn mijn dartkwaliteiten niet al te best ;)

Misschien een idee om een poedelpoule te maken
welnee joh, gewoon iedereen een prijs :+
iisschots schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:58:
En voor het geld is ook wel wat DPC Gear te verkrijgen :)
* JoY hoort een sponsor? *O*

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
JoY schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 02:03:
[...]
* JoY hoort een sponsor? *O*
Er is toen de tijd voor 1500 euro de DPC Gear aangekocht, dat is voorgeschoten door crewleden. Van dat bedrag staat nog 1175 euro open dat nog moet worden terugbetaald.

* iisschots hoort geen sponsor :)

[ Voor 4% gewijzigd door iisschots op 16-02-2007 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-06 20:34
* Cpt00kirk is wel in voor een potje darts.... datum is wel even belangrijk ivm andere bezigheden op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 19:40

JohFraEl

Slainte!

JoY heeft wel allemaal goeie argumenten.... :P

* JohFraEl doet mee !!!

- ondanks dat het in Eindhoven is :+
- ondanks slechte dartkwaliteiten :')
- gestemd abca :P
- biertje ? :9

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10105

abaa is my vote
bij BVD zitten genog darters dus dat moet lukken om me een groepje te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:01

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

/me Freeze_XJ zit even over beschikbare tijd te twijfelen , er zijn al zo veel weekenden van me foetsie, dus een misschien... Kan 'darten' oftewel, ik raak het bord, de vraag is waar :+ Wellicht Utrecht een verzamelpunt, zit ook met vervoer... (weekOV, dus zaterdags bijdokken)... Kan iedereen die ergens mee wil reizen/een plaats vrij heeft ook een bericht ergens achterlaten?

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Lijkt me ook wel leuk om eens aan een soort DPC-meet mee te doen. Ik dart echter als een natte krant, dus ik wil me dan inschrijven voor de kneuzen-competitie, met het bord van 2 meter doorsnede. Maak ik ook nog kans dat ik iets raak, buiten mijn mede-DPC-erTs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 21:19

Theuno

Da Devil Crew

Wee :)
Als het dan toch in Eindhoven is kan ik ook wel komen, onze diesel van een Rowdy.nl is vast ook wel in om een paar pintjes weg te kachelen.

Ook ik ga voor de kneuzen competitie. Ik dart een keer per jaar, en probeer dan zo snel mogelijk aan de bar te zitten....

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ben blij dat er in ieder geval wat animo voor is :)

Morgen kijk ik nog even wat we kunnen opzetten en wanneer. Voorkeur gaat dus uit naar een zaterdag. Zal dat in mijn achterhoofd houden. In het volgende topic ga ik bijhouden wie mee wil darten of komt kijken. Deelnemers inschalen op nivo is lastig. Denk dat we gewoon alles bij elkaar gooien en dan maar kijken waar het schip strand.

Mis trouwens wel Pjosch van TeamBVD in dit topic. Die is pas echt goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
* iisschots heeft Pjosch even op dit topic geattendeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjosch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06-2016

Pjosch

Moo Fighter (BVD)

Voor een potje darten ben ik altijd wel te porren. Helemaal als ik mogelijk een herkansing krijg tegen Libido :9

Maar nu eerst carnavallen :+

Linux is free, when time is no money...but still I try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157553

Ik heb gestemd! Geen mening over welke spel vorm, ik ben al happy als ik het bord raak. Verder moet ik dan waarschijnlijk ook met OV vanuit richting noord holland komen maar dat heb ik er wel voor over.

Prachtige OP trouwens!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209231

* Anoniem: 209231 doet zeer zeker mee :) Heb alleen 1 probleem: na carnaval zit ik voor 4 weken tot 15.00 vast op de zaak op zaterdag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar is mijn avator gebleven???

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 209231 op 16-02-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209238

* Anoniem: 209238 doet mee :)
Waarschijnlijk als enige in de vrouwenpoule :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
Anoniem: 209238 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:54:
Dat is gaaf, je registeert jezelf op GoT om deze reactie te posten, welkom ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Anoniem: 209238 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:54:
Hoezo dat? ik wil ook wel in de vrouwen poel ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

JoY schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 23:08:
[...]

valsspelert :P
als jullie het eind maart doen kan ik waarschijnlijk wel, daarvoor heeft helaas mijn profielwerkstuk voorrang op de zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

jpiwf schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 23:15:
[...]

valsspelert :P
als jullie het eind maart doen kan ik waarschijnlijk wel, daarvoor heeft helaas mijn profielwerkstuk voorrang op de zaterdag.
OK, minimaal eind maart, en dan heb jij een ontzettend profiel bij je :?
;)

Account data for jpiwf. Leiden Classical member since, 22 Jan 2007. Country, Netherlands. Total credit, 5014.95. Recent average credit, 320.21

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

JoY schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 04:27:
[...]

OK, minimaal eind maart, en dan heb jij een ontzettend profiel bij je :?
;)

Account data for jpiwf. Leiden Classical member since, 22 Jan 2007. Country, Netherlands. Total credit, 5014.95. Recent average credit, 320.21
psst, je data zijn veroudert, zit ondertussen bijna aan de 10 K

ik kan wel wat homebrew vuurwerk meenemen dan, als ik het niet allemaal moet afsteken voor eerdergenoemd pws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
De animo zit wel snor dus :) Ik ga vandaag op 1 lokatie carnavallen en vraag meteen voor wat beschikbare data. Het gaat dus een zaterdag worden en ik verwacht dat het pas in april gehouden gaat worden. Eventueel in mei maar veel later niet. Let dus op als er straks een nieuwe poll komt voor de data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik wil wel, 5 euro is ook niet onoverkomelijk, Eindhoven (even checken) is slechts 2h30 treinen. Als het 's avonds op tijd gedaan is geraak ik nog terug in m'n eigen land.

Ik wacht de datum af (en nee ik ga mijn bierbeurs hiet niet voor opzijschuiven).

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JoY schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 23:08:
[...]

Mits je dan een jurkje aantrekt en jezelf aantrekkelijk opmaakt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Anoniem: 209238 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:59:
[...]

Mits je dan een jurkje aantrekt en jezelf aantrekkelijk opmaakt :9
Och dat heb ik toch helemaal niet nodig ?!?
Afbeeldingslocatie: http://hometown.aol.com/rufflife3628127/images/ugly%20girl.jpg

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JoY schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 16:16:
[...]

Och dat heb ik toch helemaal niet nodig ?!?
[afbeelding]
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ParaNoiMia schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 23:03:
[...]

Dat is gaaf, je registeert jezelf op GoT om deze reactie te posten, welkom ! _/-\o_
Ik was ervan overtuigd dat ik me ooit al eerder op GoT had aangemeld, maar blijkbaar bestond ik hier nog niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

*schop*

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik hoop aan het einde van deze week minimaal 1 datum te kunnen posten waarop het gehouden gaat worden. Het gaat dus een toernooi worden waarop waarschijnlijk '501 best of 5' gespeeld gaat worden. We spelen in het begin in poules waarvan ongeveer de helft naar een winnaarsronde gaat en de andere helft naar de verliezersronde. Het inschrijfgeld zal 5 euro zijn. Er komen geen geldprijzen. Alleen bekers en medailes. Het idee is om de laatste 4 (in de knock-out-fase van het toernooi) van zowel de winnaars als verliezersronde een beker te kunnen overhandigen. De overige deelnemers ontvangen een medaile als bewijs van deelname. Het geld wat overblijft gaat in de pot voor hapjes en eventueel drankjes. Ligt aan de kosten van de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

_/-\o_ Lof voor Witlof voor het organiseren! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Witlof schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:06:
Ligt aan de kosten van de prijzen.
Thats funny ;)

\TP51/

Witlof probeer het dan ook 31 maart te regelen... 24 maart heb ik al een uitje met de zaak....

• Witlof
Anoniem: 209231 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:56:
Witlof probeer het dan ook 31 maart te regelen... 24 maart heb ik al een uitje met de zaak....
31 maart kan ik zelf niet. Denk er zelf aan om het ook pas in april te doen. Heb ik tijd zat om de prijzen te regelen. Heb nog helaas geen beschikbare datums gekregen. Zal eens kijken of ik hem even kan mailen.

• CowArt

CowArt

Anoniem: 209231 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:56:
Geeft niks, gaan we gewoon met z'n allen daarmee mee. Waar gaan we naar toe? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Denk er wel om dat '501 best of 5' voor sommige deelnemers misschien een 30 tot 45 minuten kan duren hè... Zeker als je het niveau niet scheidt, dan wordt het heel lastig.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150661

Mobster schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:18:
Denk er wel om dat '501 best of 5' voor sommige deelnemers misschien een 30 tot 45 minuten kan duren hè... Zeker als je het niveau niet scheidt, dan wordt het heel lastig.
:D Als ik mee ga doen (en dat is zeer waarschijnlijk, want ik wil ook een aandenken ;) ) is dat nog een beetje aan de korte kant denk ik, tenzij je een tegenstander erbij zet die me meteen eruit gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mobster schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:18:
Ik zou in april misschien nog wel een zaterdagje vrij kunnen maken, maar bovenstaande is heel scherp opgemerkt! Voordat ik een 501 uitgegooid heb is het zoiezo al zondag :X

maar ik wil wel een gokje wagen, voor het inschrijfgeld hoef je het ook niet te laten natuurlijk! Als ik idd vrij kan nemen kan ik ook wel 2 a 3 mensen meenemen die tussen gouda en eindhoven wonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Misschien kunnen we over de maximale duur van de wedstrijden nog wel een afspraak maken. Dit om de voortgang in het toernooi te houden. We kunnen kijken of we bijvoorbeeld een tijdslimiet op het gooien van de dubbel te zetten. Of een aantal beurten misschien. Mocht het dan nog niet lukken dat we kijken of we gewoon single uit gooien of misschien het dichtste bij de bull proberen. Daar ga ik nog even over denken. Dat zal in het volgende topic, als de datum bekend is, wel opgenomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

smeaggie schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:38:
Voordat ik een 501 uitgegooid heb is het zoiezo al zondag :X
Heb jij ook altijd zo'n moeite met die dubbel 1? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

CowArt schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:56:
[...]

Is dat twee pijlen in de één? ;) :P

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Niet online
CowArt schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:56:
[...]

de eerste 250 beurten niet, maar daarna wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CowArt schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:06:
[...]

Geeft niks, gaan we gewoon met z'n allen daarmee mee. Waar gaan we naar toe? :P
Oeh gezellig, volgens mij gingen ze weer bowlen, maar dat zou ik ff aan Eagle zelf moeten vragen.
smeaggie schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:42:
[...]

de eerste 250 beurten niet, maar daarna wel :P
Ik merk het al, ik hoef niet in een aparte vrouwenpoule :D

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 209238 op 23-02-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Anoniem: 209238 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:32:

Ik merk het al, ik hoef niet in een aparte vrouwenpoule :D
:(

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:01

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

maken we toch gewoon de kneuzenpool van? Op te splitsen in zij die het bord soms raken, en zij die beweren bagger te gooien en spontaan 180 gooien... Hoeveel man zijn het eigenlijk al? loopt best op namelijk

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
FreezeXJ schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:36:
maken we toch gewoon de kneuzenpool van? Op te splitsen in zij die het bord soms raken, en zij die beweren bagger te gooien en spontaan 180 gooien... Hoeveel man zijn het eigenlijk al? loopt best op namelijk
Volgens de poll zitten we op 27 man die mee willen en 6 misschien. Zeg dat we daarvan zo'n 20 man overhouden, dan hebben we een leuk toernooi. Komen vast ook nog wel wat mensen kijken dus gezellig wordt het zeker. Ik heb de eerste uitbater gemaild voor datums. Ik zit zelf helaas wat druk in de planning. Het wordt waarschijnlijk een van de volgende zaterdagen: 21/4, 12/5 of 19/5. Ik weet het, het is ver vooruit. Hierdoor krijgt iedereen wel voldoende tijd om zich in te schrijven, vrij te plannen en ik kan dan mooie prijzen uitzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Ik wacht nog op een definitieve datum om 'ja' te zeggen. Nu is het 'ja' onder voorbehoud.

Ik smijt niet constant naast het bord, maar smijt ook niet echt goed, kom ik dan in een tusseninpoule?

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Blue_man schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:14:
Ik wacht nog op een definitieve datum om 'ja' te zeggen. Nu is het 'ja' onder voorbehoud.

Ik smijt niet constant naast het bord, maar smijt ook niet echt goed, kom ik dan in een tusseninpoule?
We zullen even kijken wat we gaan doen met goede en slechte darters. Het is echt moeilijk om iemand op z'n kunnen in te schatten en daarbij de andere niet onder te doen. Ik denk dat met een winnaarsronde en verliezersronde we iedereen een kans kunnen geven om iets te winnen en spelers treffen van hetzelfde nivo. Moeten alleen even kijken of we deze scheiding maken dmv poules of via een knock-out-toernooi. Nadeel van knock-out is, als je een redelijke darter tegen een goede darter zet, dat de redelijke darter waarschijnlijk de verliezersronde wel gaat winnen. Bij een poule is de kans kleiner dat je 4 goede spelers in 1 poule krijgt en daardoor een goede speler in de verliezersronde hebt. We kunnen bij de loting ook rekening houden met goede en slechte darters d.m.v. groepshoofden en mindere darters aan te stellen zoals ook in het voetbal gebeurd. We brainstormen hier dus nog wel over. Wat het gaat worden is dus nog zeker niet bekend.
Verder kunnen we ook, om de tijdsduur aan te passen, de verliezersronde een 'best-of-3' maken uiteraard. Dat zou ook minder lang moeten duren. Ook kunnen we ervoor kiezen om de verliezersronde op bv 4 borden te spelen en de winnaarsronde op 2. Hierdoor werk je theoretisch de verliezersronde sneller af. Misschien dat het dan lukt om tegelijk aan de finale te komen.

We hebben dus ideeën genoeg om alles zo goed mogelijk te regelen. We hebben zo'n 7 banen ter beschikking. 1 kunnen we 'leeg' houden om nog wat te oefenen ;) Verder zal er waarschijnlijk ook nog een pooltafel en tafelvoetbal in de zaal gezet worden om het wachten dragelijker te maken. Als het echt lang duurt, kunnen we natuurlijk ook nog aan de bar hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Lijkt me erg leuk dit, weer eens een keer iets IRL.

I'm in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
Als het 19/5 is, dan kom ik niet, dan is namelijk de grote NC 5-jarig bestaan BBQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
ParaNoiMia schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:21:
Als het 19/5 is, dan kom ik niet, dan is namelijk de grote NC 5-jarig bestaan BBQ :)
Ik hoop ook dat het eerder is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Niet online
12/5 is geniaal: mijn verjaardag! ik hoop dan wel in italie te zitten dus liever in april ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141104

De echte 'dart liefhebber' zal op 12 mei in Nijmegen zitten (of voor de TV), daar is dan de IDL aan de gang .... tis maar dat je het weet !!!

Jerry zit dan in ieder geval in het Triavium in Nijmegen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

* JohFraEl heeft 21/4, 12/5 en 19/5 alvast gereserveerd in z'n agenda :Y

Heb ik iig voldoende tijd om nieuwe dartpijlen te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohFraEl schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:03:
* JohFraEl heeft 21/4, 12/5 en 19/5 alvast gereserveerd in z'n agenda :Y

Heb ik iig voldoende tijd om nieuwe dartpijlen te kopen :+
Heb ik iig genoeg tijd om m'n gisteren nieuw aangeschafte pijlen goed in te gooien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
* Blue_man gooit een pijl naar z'n agenda en merkt dat er maar een paar zaterdagen meer vrij zijn

Is er al bekend ivm de DPC-Dart-Datum (DDD)?

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ja. Moet ik al slaapplaatsen gaan regelen of zal ik mijn vriending meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik ga deze week even langs de kroeg. Het lijkt erop dat er op de mailtjes niet echt gereageerd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

:+ Afbeeldingslocatie: http://www.x-toys.nl/images/producten/225x225/striptease_darts_voor_hem_en_haar.jpg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik heb voor a.s. donderdag een afspraak staan met de kroegbaas. Dan moet de datum bekend worden waarop het gehouden gaat worden. Hopelijk dan vanaf aankomend weekend een nieuw topic met de mogelijkheid tot inschrijvingen e.d.

Pim, kun jij dit topic misschien ook toevoegen aan: DPC evenementen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Goed bezig Witlof. Als ik iets moet doen, dan hoor ik het wel hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Helaas valt het eerste DPC Darttoernooi samen met de BBQ van NC. Ik heb geprobeerd om het een en ander te verzetten maar 19 mei was de eerste datum die beschikbaar was. Als ik die datum niet pak, dan wordt het pas ergens in juni. Dat vind ik te laat.

Noteer dus allemaal 19 mei in de agenda. Ik ga proberen om aankomend weekend een nieuwe openingspost te maken met daarin de gegevens voor het inschrijven. We hopen op een leuke opkomst. Hopelijk een 20-tal deelnemers met enkele supporters. Met deze aantallen zal de bar in de zaal namelijk geopend zijn. Anders moeten we wat verder lopen voor de drank.

Verder zal er in de zaal een tafelvoetbal en pooltafel staan om de niet-darters ook wat vertier te brengen. Ook als je niet dart ben je dus welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:47
Kun je ons wel al van tevoren verrassen met hoe laat je waar wil beginnen? :)

Zaterdag moet ik werken, maar ik kan waarschijnlijk wel regelen dat ik om ~15:00 klaar ben. Anders ben ik gewoon een supporter die wat later binnen komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
19 mei is inderdaad de datum van de NC BBQ. En aangezien ik daar aanwezig zal zijn kan ik dus niet komen darten. Vind het wel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

* JohFraEl zet 19 mei in agenda 8)
Ik heb 2 opties in Eindhoven.
  • Lokatie al bekend?
  • Tijdstip aanvang?
  • Inschrijfgeld € 5,00 ! (was al bekend!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Lokatie gaat Café de Oude Sint Joris worden. Wel in Eindhoven. Aanvang 13:00 ivm slechte darters en lange partijen :+ Opzet van het toernooi komt allemaal nog in nieuwe post die hopelijk dit weekend online komt. Daarin komen ook de gegevens voor het inschrijven te staan.

Oh, en sorry voor de datum. Het was helaas de enige mogelijkheid om het toernooi te houden. De andere data waren onmogelijk door aktiviteiten in de zaal. Wie weet komt er nog een volgende keer als het een succes is :)

[ Voor 28% gewijzigd door Witlof op 09-03-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103522

Hij staat voor mij in de agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59448

Helaas zal ik waarschijnlijk alleen aan het begin even komen kijken. :+

De NC BBQ he... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

:)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Anoniem: 59448 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:42:
Helaas zal ik waarschijnlijk alleen aan het begin even komen kijken. :+

De NC BBQ he... >:)
Leuk dat je nog wel even komt kijken. Blijf het jammer vinden dat deze evenementen samen vallen. Helaas was het deze datum of pas eind juni begin juli. Dan duurde het wat mij betreft een beetje te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

En begin juni eind juli dan zit je al weer met de 'grote vakantie'. Ik heb hem genoteerd Witlof.
Misschien dat mijn vriendin meekomt. If not, dan kunnen we nog met een groep gaan stappen op Stratum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
Mobster schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:04:
En begin juni eind juli dan zit je al weer met de 'grote vakantie'. Ik heb hem genoteerd Witlof.
Misschien dat mijn vriendin meekomt. If not, dan kunnen we nog met een groep gaan stappen op Stratum :P
Sniet, dan kom je naar NC 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Genoteerd

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op verzoek TS gesloten,

We gaan verder in [DPC]Darttoernooi

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.